Hayte Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 leuk om te weten dat ik daadwerkelijk maar 74GB heb, kan ik SOny hier voor aanklagen en/of een nieuwe krijgen? Nee. Een Harde schijf makelaar denkt in 1GB = 1000MB, terwijl een pc denkt, 1GB=1024MB. Reageren
The360box Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 leuk om te weten dat ik daadwerkelijk maar 74GB heb, kan ik SOny hier voor aanklagen en/of een nieuwe krijgen? Nee. Een Harde schijf makelaar denkt in 1GB = 1000MB, terwijl een pc denkt, 1GB=1024MB. Ja, gek want 1 GB is 1024MB, dus x 1000 X 80 is 8000MB = verschil 1920 is alsnog niet 6 GB? Reageren
Velaro Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 leuk om te weten dat ik daadwerkelijk maar 74GB heb, kan ik SOny hier voor aanklagen en/of een nieuwe krijgen? Nee. Een Harde schijf makelaar denkt in 1GB = 1000MB, terwijl een pc denkt, 1GB=1024MB. Ja, gek want 1 GB is 1024MB, dus x 1000 X 80 is 8000MB = verschil 1920 is alsnog niet 6 GB? Zoals ik een paar posts hierboven al zei: dit is het besturingssysteem. Als ik me het goed herrinner nam dat inderdaad 5-6gb in. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik heb een vraagje, ik krijg soms ene bericht met "chatuitnodiging" maar ik kan nooit iets doen met dat bericht, ik kan er alleen maar op antwoorden. Reageren
Velaro Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Ik heb een vraagje, ik krijg soms ene bericht met "chatuitnodiging" maar ik kan nooit iets doen met dat bericht, ik kan er alleen maar op antwoorden. Als iemand je uitnodigt voor een chatbox moet je ergens in de laatste lijst van je XMB "chatruimte" of iets dergelijks selecteren. Dan druk je op de gewenste chat en zit je erin. Bewerkt: 22 mei 2010 door Velaro Reageren
The360box Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Het stomme van de PS3 is dat als je wilt chatten je ok een camera nodig hebt en als je een Heatset hebt je er vrij weinig aan hebt, wie wilt er nou tijdens het gamen chatten. . Kutte van PS3. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Nou, dan pak je de tekstchat? Reageren
The360box Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Weet iemand hoe ik een gedownloade savegame op mijn PS3 krijg? Openen kopiëren etc. Reageren
paul007 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Weet iemand hoe ik een gedownloade savegame op mijn PS3 krijg? Openen kopiëren etc. Zet de savegame op een USB-stickie doe hem in je PS3 en ga naar Game --> Savedata (of iets in de vorm, in ieder geval het mapje waarin je savegames staan) --> Open je USB-stick --> en kopiëren maar! Cheers paul007 Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Het stomme van de PS3 is dat als je wilt chatten je ok een camera nodig hebt en als je een Heatset hebt je er vrij weinig aan hebt, wie wilt er nou tijdens het gamen chatten. . Kutte van PS3. ehm zat mensen, en als ik me goed herinner heeft de xbox deze optie ook. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Ik heb een vraagje, ik krijg soms ene bericht met "chatuitnodiging" maar ik kan nooit iets doen met dat bericht, ik kan er alleen maar op antwoorden. Geen idee of je nog antwoord wil, maar spraakchats kunnen alleen via het XMB opgestart worden en niet ingame. Dit is om vals spelen tegen te gaan, maar er gaan geruchten rond dat het wel een keer na de PlayStation 3 komt. Het stomme van de PS3 is dat als je wilt chatten je ok een camera nodig hebt en als je een Heatset hebt je er vrij weinig aan hebt, wie wilt er nou tijdens het gamen chatten. . Kutte van PS3. Neehoor, ik chat vaak genoeg met alleen m'n headset.. Reageren
The360box Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Het stomme van de PS3 is dat als je wilt chatten je ok een camera nodig hebt en als je een Heatset hebt je er vrij weinig aan hebt, wie wilt er nou tijdens het gamen chatten. . Kutte van PS3. Neehoor, ik chat vaak genoeg met alleen m'n headset.. Hoe, je kan alleen maar met camera en headset en niet alleen headset, en dan heb e tekstchat. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 [...] Hoe, je kan alleen maar met camera en headset en niet alleen headset, en dan heb e tekstchat. Probeer je het überhaupt? Gewoon "Vrienden" > "Nieuwe chat beginnen" > "Spraak/video chat" > Vriend uitnodigen. Dat er boven in beeld staat dat er geen camera is aangesloten geeft alleen aan dat de beeldchat functie niet gebruikt kan worden. Maar je kunt nog wel gewoon met iemand praten. Ik heb het vaak genoeg gedaan met enkele oud leden van hier, dus het is 100% zeker mogelijk. Reageren
The360box Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 [...] Hoe, je kan alleen maar met camera en headset en niet alleen headset, en dan heb e tekstchat. Probeer je het überhaupt? Nee Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) [...] Hoe, je kan alleen maar met camera en headset en niet alleen headset, en dan heb e tekstchat. Probeer je het überhaupt? Nee Waarom beweer jij dan zoiets als je het nog nooit hebt geprobeerd en dus niet weet waarover jij lult? Keep on trolling Bewerkt: 6 juni 2010 door Gijsso Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.