Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag zijn er volgens mij werkzaamheden bezig dus kan niemand online. Dit heb ik tenminste gelezen op de officiele MAG forums. Wel balen.

Geplaatst:

Vandaag zijn er volgens mij werkzaamheden bezig dus kan niemand online. Dit heb ik tenminste gelezen op de officiele MAG forums. Wel balen.

Ja lekker hè, wilde MW2 online, elke dag, en ze zijn aan het sleutelen aan PS3 online, wat valt er te sleutelen, :cab:

Geplaatst:

Waarschijnlijk zijn ze aan het voorbereiden op de E3. Ze verwachten een nieuwe firmware en nieuwe PSN updates. Misschien zijn ze nu die veranderingen aan het toepassen zodat ze tijdens de Sony persconferentie alles in een keer online kunnen zetten.

Geplaatst:

Waarschijnlijk zijn ze aan het voorbereiden op de E3. Ze verwachten een nieuwe firmware en nieuwe PSN updates. Misschien zijn ze nu die veranderingen aan het toepassen zodat ze tijdens de Sony persconferentie alles in een keer online kunnen zetten.

Zou kunnen maar het is weer over,

Geplaatst: (bewerkt)

Sony heeft premium service aangekondigd voor de ps3

Het heet Playstation network plus.

Je kan het krijgen voor 50 dollar per jaar, of 18 dollar per 3 maanden

ONLINE GAMEN OP PS3 BLIJFT GRATIS

Je krijgt met dit psn-abonnement:

-Gratis games op psn

-Toegang tot gesloten bèta's

-games één uur gratis uitproberen

-Gratis demo's, thema's, avatars enz.

Zie voor meer informatie in de onderstaande bronnen:

Bron 1

Bron 2

Bewerkt: door DaRick1993

En je kan ook nog een volle versie van een game een uur gratis uitproberen :D

(Bron)

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

-Gratis games op psn

Bron 1

Bron 2

Was al een tijdje bekend.

Geplaatst:

-Gratis games op psn

-games één uur gratis uitproberen

Bron 1

Bron 2

Als het gewoon gratis blijft wrm moet je dan betalen, wat voegt het toe want op de |Xbox kon je de demo een maand eerder proberen als je Gold hebt,

Als het gewoon gratis blijft wrm moet je dan betalen, wat voegt het toe want op de |Xbox kon je de demo een maand eerder proberen als je Gold hebt,

De huidige services blijven gratis. Dat wil zeggen de Playstation Store en online gamen. Je hebt dan echter ook de keuze om te betalen voor Playstation Plus (€49.99/jaar) of €14.99/3 maand). Met gratis PSN games wordt bedoeld dat je gratis games uit het PSN krijgt waar je normaal voor moet betalen. Je kan ook games 1 uur spelen (volledige versie, geen demo!) en daarbij wordt je voortgang en gehaalde throphies opgeslagen, zodat wanneer je de game koopt alles blijft zoals toen je de trial eindigde. Verder zijn er nog een aantal andere functies.

Hier staat alles uitgelegd door Sony zelf. :)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik krijg voor het halen van me VMBO diploma een PS3 :D

Weet iemand nog een leuk begin spel wat niet al te duur is? (ik moet ook nog voor 900 euro laptop en acc. kopen)

Ik zat zelf te denken aan EfLC of alleen GTA 4, COD MW2 en Killzone 2. 1 van die 3 of 2 ervan.

Iemand nog andere games die jullie echte must haves vinden?

Weet iemand nog een leuk begin spel wat niet al te duur is? (ik moet ook nog voor 900 euro laptop en acc. kopen)

Ik zat zelf te denken aan EfLC of alleen GTA 4, COD MW2 en Killzone 2. 1 van die 3 of 2 ervan.

Als je een echte GTA-fan bent kan GTA IV natuurlijk niet ontbreken in je collectie. Er is ook Red Dead Redemption, wat ook gemaakt is door Rockstar Games en veel gelijkenissen vertoont met GTA. Zelf haal ik die game in een weekje en ik hoor van vele mensen dat hij zeer leuk is. Echte online games zijn dan weer MW2 en Battlefield BC:2. Welke je het leukst vind, hangt af van je speelstijl. Ik vind ze allebei zeer leuk. Een andere game die top is, is Assasin's Creed ll: een freeroaming-game die zich afspeelt omstreeks de 14e eeuw. Deze heeft dan wel geen multiplayer. Uncharted kan natuurlijk ook niet ontbreken in dit lijstje. Dit is een PS3-exclusive, die ook zeer hoge scores krijgt. Het lijkt me zelf ook een leuke game, maar ik heb de kans nog niet gehad om 'm te spelen.

Ik begrijp dat dit een moeilijke keuze is.. :7

(Misschien hoort dit beter hier thuis?)

Bewerkt: door Velaro

Als je een echte GTA-fan bent kan GTA IV natuurlijk niet ontbreken in je collectie. Er is ook Red Dead Redemption, wat ook gemaakt is door Rockstar Games en veel gelijkenissen vertoont met GTA. Zelf haal ik die game in een weekje en ik hoor van vele mensen dat hij zeer leuk is. Echte online games zijn dan weer MW2 en Battlefield BC:2. Welke je het leukst vind, hangt af van je speelstijl. Ik vind ze allebei zeer leuk. Een andere game die top is, is Assasin's Creed ll: een freeroaming-game die zich afspeelt omstreeks de 14e eeuw. Deze heeft dan wel geen multiplayer. Uncharted kan natuurlijk ook niet ontbreken in dit lijstje. Dit is een PS3-exclusive, die ook zeer hoge scores krijgt. Het lijkt me zelf ook een leuke game, maar ik heb de kans nog niet gehad om 'm te spelen.

Ik begrijp dat dit een moeilijke keuze is.. :7

(Misschien hoort dit beter hier thuis?)

Mischien wel. :$

Ik zag dit topic voorbij vliegen en dacht ik vraag het hier even.

En aan die 2 games werp ik nog even een blik, dankje. ;)

EDIT: Ik heb uiteindelijk Killzone 2 besteld.

Uncharted is zeker ook een vette game maar daarin loop je vaak in je eentje, ik houd iets meer van team play en dus toch maar voor KZ2 gegaan.

Als ik weer geld heb koop ik miss uncharted of anders RDR als die onder de 40/35 euro duikt.

Helaas komt me PS3 besteld bij Bol.com pas einde volgende week of de week daarop. :cry:

Maarja, de game had ook levertijd van meer dan 5 dagen, dus dat is niet zo erg. ^_^

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost maar anders ziet niemand het.

Heeft de PS3 ook ingebouwde bluetooth?

Anders kan ik de PS3 met pc verbinden via zo'n sticky en dan bestanden over zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...