Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor de dubbelpost maar anders ziet niemand het.

Heeft de PS3 ook ingebouwde bluetooth?

Anders kan ik de PS3 met pc verbinden via zo'n sticky en dan bestanden over zetten.

De PS3 heeft Bluetooth, ja. Maar dit dient alleen maar voor controllers, toetsenborden en andere accessoires. Je kan het niet gebruiken om bestanden over te zetten. Er zijn wel programma's waarmee je bestanden kan overzetten naar je PS3 en deze zijn makkelijk te gebruiken. De beste programma's hiervoor zijn PS3Portal en TVersity.

Veel plezier met je PS3! :)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost maar anders ziet niemand het.

Heeft de PS3 ook ingebouwde bluetooth?

Anders kan ik de PS3 met pc verbinden via zo'n sticky en dan bestanden over zetten.

De PS3 heeft Bluetooth, ja. Maar dit dient alleen maar voor controllers, toetsenborden en andere accesoires. Je kan het niet gebruiken om bestanden over te zetten. Er zijn wel programma's waarmee je bestanden kan overzetten naar je PS3 en deze zijn makkelijk te gebruiken. De beste programma's hiervoor zijn PS3Portal en TVersity.

Veel plezier met je PS3! :)

Aah, oke dankje.

Die PS3portal lijkt me wel handig.

Ik probeer hem te onthouden. ^_^

Geplaatst:

Weet er iemand of er in België (of Nederland) nog Ps3's fat orden verkocht?

Want ik zag in een reclamefolder van de carrefour een Ps3 fat staan. :puh:

Maar er stond heel weinig info bij.

Geplaatst:

Hmm.. ik post dan maar eens even hier.. Ik heb meerdere pagina's vanaf google bezocht, maar ik snap er nog steeds niks van. Ik wil graag hebben dat ik van NAT3 naar NAT2 ga, nou heb ik verschillende tutorials bekeken, maar ik snap er nog steeds niets van? Kan iemand het me misschien uitleggen?

Geplaatst:

Eerst even de vraag of je draad hebt of draadloos. als je draadloos hebt probeer dan een kabel te trekken van je ps3 naar je router.

Geplaatst:

Je moet in je router upnp inschakelen, Wesley. Welke router heb je? Oh en bekabeld helpt ook, maar UpnP is over het algemeen een wondermiddel.

Geplaatst:

Eerst even de vraag of je draad hebt of draadloos. als je draadloos hebt probeer dan een kabel te trekken van je ps3 naar je router.

Ik heb gewoon een kabel. Naast dat gaat 't niet via een router maar gewoon rechtstreeks naar de modem.

Geplaatst:

Komt op hetzelfde neer. Welk merk/type router (of modem, wat jij wilt. Hoewel modems volgens mij voor inbelverbindingen zijn. Als je inbelverbinding hebt dat gaat het hem helaas niet worden om van NAT3 af te komen) heb je?

Geplaatst:

dan even je ip adres in je internetbalk zetten dan kom je in je huisnetwerk en dan bij toolbox upnp inschakelen. Weet dit allemaal niet zeker het is lang geleden voor mij. Maar het is wel iets van dit.

Geplaatst:

dan even je ip adres in je internetbalk zetten dan kom je in je huisnetwerk en dan bij toolbox upnp inschakelen. Weet dit allemaal niet zeker het is lang geleden voor mij. Maar het is wel iets van dit.

Het is opgelost! Top! Heel erg bedankt.

Geplaatst:

Ik heb nog een issue. Als ik GTA IV multiplayer wilt doen, en ik druk op costum match. Dan kom ik wel in een server, maar na ongeveer 30 seconden staat er ineens in beeld: "The Connection has been lost" of iets in die aard. Ik krijg dit ELKE keer weer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst:

Ik heb nog een issue. Als ik GTA IV multiplayer wilt doen, en ik druk op costum match. Dan kom ik wel in een server, maar na ongeveer 30 seconden staat er ineens in beeld: "The Connection has been lost" of iets in die aard. Ik krijg dit ELKE keer weer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Dat is raar, zelfs ik heb soms connectieverlies maar dat heeft meestal gewoon met de shitty servers van Rockstar te maken. In custom heb ik dat haast nooit. Heb je private slots helemaal vol gezet ? Of wou je juist een match hosten ?

Geplaatst: (bewerkt)

Maakt niet echt uit hoe ik het doe, ook als ik een match ga hosten en er komt iemand in die ik ge-invite heb, dan verlies ik connectie...

P.S. Als iemand mij invite voor MP match, dan komt er te staan: "The game does not longer exist, returning back to singleplayer"

Bewerkt: door Wesley_GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...