Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Is het waarschuwingsbericht misschien van: The connection has been lost because your nat/router is too strict ?

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

Is het waarschuwingsbericht misschien van: The connection has been lost because your nat/router is too strict ?

Ook die heb ik al gehad, maar toen had ik het van NAT3 naar NAT2 veranderd.

Geplaatst:

Vroeger (lees: tot gisteren) gebruikte ik altijd draadloos internet op mijn PS3. Dit verliep ook altijd goed tot op enkele weken geleden. Vroeger had ik altijd 60% ontvangst (was ruim voldoende om goed mee te kunnen spelen) en de laatste weken was dit om een of andere reden maar 25% tot 30%. Dit zorgde voor veel lag in online games en trage downloadsnelheden. Ik heb gisteren ontdekt dat er een ongebruikte internetkabel vlakbij m'n PS3 is.. :7

Nu perfecte verbinding en kan ik weer lekker spelen zoals vroeger. :)

Deze week ga ik ook RDR halen voor de PS3, woensdag zijn m'n examens gedaan.

Geplaatst:

Vroeger (lees: tot gisteren) gebruikte ik altijd draadloos internet op mijn PS3. Dit verliep ook altijd goed tot op enkele weken geleden. Vroeger had ik altijd 60% ontvangst (was ruim voldoende om goed mee te kunnen spelen) en de laatste weken was dit om een of andere reden maar 25% tot 30%. Dit zorgde voor veel lag in online games en trage downloadsnelheden. Ik heb gisteren ontdekt dat er een ongebruikte internetkabel vlakbij m'n PS3 is.. :7

Nu perfecte verbinding en kan ik weer lekker spelen zoals vroeger. :)

Deze week ga ik ook RDR halen voor de PS3, woensdag zijn m'n examens gedaan.

Lekker hoor.

Ik wil ook graag RDR maar die is me nog te duur. :cry:

Geplaatst:

Ik heb nog een issue. Als ik GTA IV multiplayer wilt doen, en ik druk op costum match. Dan kom ik wel in een server, maar na ongeveer 30 seconden staat er ineens in beeld: "The Connection has been lost" of iets in die aard. Ik krijg dit ELKE keer weer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Best gek.. ik heb alleen bij GTAIV problemen met connectie. Bij COD6 en RDR werkt het perfect! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen bij GTAIV?

Geplaatst:

Best gek.. ik heb alleen bij GTAIV problemen met connectie. Bij COD6 en RDR werkt het perfect! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen bij GTAIV?

Iedereen heeft problemen bij GTA IV. Ik heb in die 2 jaar veel nieuwe leden gehad in LKZ en bijna iedereen had/heeft problemen.

Helaas, maar er is weinig aan te doen. :N

Geplaatst:

Wat kun je nu eigenlijk met die sixaxis ding?

't Is leuk dat het erin zit maar kun je er iets mee?

Geplaatst:

In het begin werd het vaak gebruikt als test voor games. Tegenwoordig wordt het nauwelijks gebruikt en als het erin zit is het voor kleine minigames. Zo moest je bijvoorbeeld in Killzone een kraan opendraaien met je sixaxis. Leuke toevoeging dus voor kleine minigames maar verder niet. Daarvoor moet je de Move nemen.

Okee, dankje.

Vrij nutteloos dus.

Nog een klein vraagje.

Via WMP kun je ook naar je PS3 streamen. Kun je dan alle bestanden streamen?

Dus ook .mkv ed. ?

Bewerkt: door Kryziek

Voor mensen die playstation plus in huis gaan halen. Er is nu een exacte lijst bekend wat je de volgende twee maanden krijgt.

Maand 1: 29 Juni – 3 Augustus

Introductie aanbod: LBP (standard edition)

PSN PS3: Wipeout HD

minis: Field Runners, Age of Zombies

PSone: Destruction Derby

Full Game Trial: Shatter, Savage Moon

Kortingen: LBP God of War Pack – 50%, LBP: LocoRoco costume pack – 50%, Gravity Crash – 20%, Fat Princess DLC – 20%

Premium Game Element: KillZone 2: Steel & Titanium DLC

Push demo: ModNation Racers, Heavy Rain

Dynamische Thema's: LBP Theme, SCEE produced: PlayStation “Game Is Just The Start” Dynamic Theme

2 x Fat Princess Premium Avatars

Maand 2: 4 Augustus – 1 September

PSN PS3: Zen Pinball

minis: Blast-Off, Alien Zombie Death

PSone: Medievil

Full Game Trial: inFamous, Mushroom Wars

Kortingen: Zen Pinball Earth Defence Table – 20%, Warhawk Triple Combo Pack – 50%, Super Stardust HD – 20%, WipeOutHD Fury – 20%

Premium Game Elements: Motorstorm Pacific Rift: Adrenaline Pack

Push Demo: Flower, Pixel Junk Shooter

Thema's: “SCEE produced: PlayStation Plus Dynamic Theme, Heavy Rain Crime Scene Theme

2 x Heavy Rain Avatars (Bird and Butterfly)

Bron

Bewerkt: door DaRick1993
Geplaatst:

Wow, krijg je LBP (standard edition) en PSN PS3: Wipeout HD volledig? Er staan wel aantrekkelijke dingen tussen. Ook die DLC's e.d.

Geplaatst:

De helft van de dingen die daar staan die heb ik al, lijkt me zonde om er korting voor te krijgen als ik het spel voor de volle prijs al heb gekocht.

Geplaatst:

De helft van de dingen die daar staan die heb ik al, lijkt me zonde om er korting voor te krijgen als ik het spel voor de volle prijs al heb gekocht.

Dat is wel waar. Maar later krijg je games die je nog niet gekocht in de playstation store.

Geplaatst:

Ze hadden de mensen zonder credit cards trouwens flink hard kunnen naaien door te zeggen dat het 55 euro kost. Dan moet je een 50 euro kaartje kopen, en de goedkopere (15euro?), waardoor zij 10 euro extra krijgen die je normaal gezien misschien niet zou uitgeven :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...