Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik neem ook mooi een abbo. Het geld staat al op mijn account. Te mooi toch, zoveel games. LBP wilde ik al een hele tijd hebben, mooi dat ik hem nog niet gehaald heb.

Geplaatst:

Ik had geen idee waar ik dit moest vragen dus dan hier maar.

Ik heb mijn PS3 bij bol.com besteld.

Toen hadden ze nog een levertijd van 5-7 dagen.

Nu staat er dat het 2-3 weken zijn. Krijg ik hem nu dus na 2-3 weken of na 5-7 dagen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraag: Moet je PlayStation Plus persé in de Store kopen of zal het ook in de winkel te verkrijgen zijn net als die oplaadbare kaarten? (die kaarten waarmee je geld op de PlayStation Store kunt zetten)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik had geen idee waar ik dit moest vragen dus dan hier maar.

Ik heb mijn PS3 bij bol.com besteld.

Toen hadden ze nog een levertijd van 5-7 dagen.

Nu staat er dat het 2-3 weken zijn. Krijg ik hem nu dus na 2-3 weken of na 5-7 dagen?

Als je mazzel hebt heb jij net de laatste versie en krijg je hem binnen 5-7 dagen.

Je kan inloggen op de site om te kijken wat er achter je bestelling staat voor levertijd, die moet je aanhouden.

Ik heb een vraag: Moet je PlayStation Plus persé in de Store kopen of zal het ook in de winkel te verkrijgen zijn net als die oplaadbare kaarten?

Je kan hem vanaf 29 juni downloaden in de store. Dan moet je wel geld op je account hebben staan d.m.v. een PSN Card.

1 jaar: 49,95, 3 maanden voor 14,95.

Ik heb een vraag: Moet je PlayStation Plus persé in de Store kopen of zal het ook in de winkel te verkrijgen zijn net als die oplaadbare kaarten?

Je kan hem vanaf 29 juni downloaden in de store. Dan moet je wel geld op je account hebben staan d.m.v. een PSN Card.

1 jaar: 49,95, 3 maanden voor 14,95.

Jammer... Maar ik ga dan wel een kaart van 50 euro kopen, want ik wil PSPlus echt graag hebben! :D

PS: Sorry voor de rare quote. Kwam door een foutmelding... :7

@Hierboven: Lijkt me van wel... Ik heb een keer op Bol.com gelezen dat de datum die bij de bestelstatus wordt weergegeven, de exacte datum is. ;) Had ik ook een keer.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

2vbsifp.png

Dus als het goed is krijg ik hem gewoon maandag, of met geluk vandaag?

Je hebt hem ieder geval voor Woensdag. Als je hem vandaag niet krijgt sturen ze hem meestal maandag en dan heb je hem dinsdag/woensdag binnen.

@Hierboven: Lijkt me van wel... Ik heb een keer op Bol.com gelezen dat de datum die bij de bestelstatus wordt weergegeven, de exacte datum is. ;) Had ik ook een keer.

2vbsifp.png

Dus als het goed is krijg ik hem gewoon maandag, of met geluk vandaag?

Je hebt hem ieder geval voor Woensdag. Als je hem vandaag niet krijgt sturen ze hem meestal maandag en dan heb je hem dinsdag/woensdag binnen.

Ok, Thx. ;)

Bewerkt: door Kryziek

Kan iemand mij helpen? :?

Het zit dus zo ik kreeg een week geleden YLOD met men oude Ps3 (60GB versie), dus ik heb gekozen om een nieuwe te kopen (120GB slim versie), Maar ik heb geen zin om alles overnieuw te beginnen dus wou ik mijn HDD van de oude ps3 in die nieuwe ps3 te steken. Dat is gelukt, maar nu zit ik met een ander probleem..

Om die schijf te gebruiken heb je de nieuwe software (3.20 of hoger) nodig.

Maar dna moet de schijf geformatteerd worden, maar ik heb geen reserverkopie. :N

Hoe kan ik nu van mijn oude HDD een reservekopie maken zonder ps3? :?

EDIT: Niemand? :-(

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Ik heb er geen andere OS op gezet. :N

En als ik hem aanzet dan zegt die dat hij niet kan opstarten en dat ik op de PS-toets moet drukken (dat heb ik al eens geprobeerd) en dan zegt die als dat niet werkt dat ik dan een opslagmedium (die de update van 3.20 of hoger heeft) moet verbinden met de playstation 3 en dan moet die geformateerd worden, maar ik heb geen back-up.

Maar ik heb het wel met een andere methode gedaan dan met dat opslagmedium, in het boekje stond dat als je een game hebt met die 3.20 update (zoals Red Dead Redemption) en als je die game in je ps3 steekt dan kan je zo ook aan die update geraken. En dat heb ik dan zo gedaan. :Y

Maar ik kan mijn ps3 nog wel gebruiken met de oorsprongkelijke HDD van 120GB.

Geplaatst:

Hoi..

Ik ben dus aan het kijken of ik een PS3 zou willen gaan kopen, maar wat voor soort beeldschermen gebruiken jullie hier bij? Echt specifiek LCD en/of HD beeldschermen of gewoon de beeldschermen die je gebruikt hebt voor je PS2?

Mvg,

Cab

Geplaatst:

@EoTR, is het nou gelukt of niet? :puh:

@Cab; je tv maakt niet zo heel veel uit, al zijn de dingen op een afstand en dingen die je moet lezen wel lastiger te doen op een scherm met een kleinere resolutie. Ik speel op dit moment op een 24" monitor, waarop nog nooit een PS2 is aangesloten.

Geplaatst:

@EoTR, is het nou gelukt of niet? :puh:

Nou nee.. :puh:

Ik zoek eigenlijk gewoon een manier om een reservekopie van mijn HDD te maken zonder Ps3. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...