Hayte Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Je zou de HDD in een pc kunnen stoppen. Vraag is alleen wel of hij die bestanden herkent. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik was nog even wat aan het opzoeken en toen vond ik ergens een oplossing die misschien wel zou kunnen werken. Alleen is het probleem dat die uitleg in het Engels is en ik snap er eigenlijk niks van. Kan er iemand mij dat misschien beter uitleggen? Het gaat om die laatste reactie: http://www.gamefaqs.com/ps3/927750-playstation-3/answers?qid=35894 Reageren
Hayte Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Volgens de laatste reactie kan je hem gewoon in ander man's PS3 stoppen, en dan de save files overbrengen via een externe USB HDD. Of je stopt hem in een SATA -> USB converter (een soort van doos waar je de HDD in doet), en steekt hem daarna in de PS3 USB poort en brengt zo alles over. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Oké bedankt voor de uitleg! Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Er is een nieuwe update, en die bracht een video editor met zich mee. Maar wat kan je er mee doen? Ik kan geen enkele video gebruiken, en voor zover ik weet kan je ook niet opnemen. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) Video's die je vanaf vandaag in je video map zet door bijvoorbeeld te downloaden of te capturen met Just Cause 2 kan je bewerken. Alles voor vandaag werkt niet. Bewerkt: 29 juni 2010 door gta_rulez Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Ik wil binnenkort ps plus gaan aanschaffen, punt is dat ik maar ongeveer 1 GB nog over heb, dus al dat downloaden gaat niks worden. Heeft iemand een link naar een nieuwe harde schijf voor de ps3 ? En hoe moet ik een backup maken van al mijn bestanden, want dan moet ik ongeveer 39 GB op een opslagmedium zetten, Maar zoiets heb ik helemaal niet in huis. Bewerkt: 1 juli 2010 door PowerPats Reageren
Hayte Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Waarom moet je er zo veel back-uppen? Het enige wat van belang is zijn je savegames. Opgeslagen spellen kunnen gewoon opnieuw geïnstalleerd worden, en trophy's gaan volgens mij ook via het internet. Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Waarom moet je er zo veel back-uppen? Het enige wat van belang is zijn je savegames. Opgeslagen spellen kunnen gewoon opnieuw geïnstalleerd worden, en trophy's gaan volgens mij ook via het internet. De trophy's die je als laatste gehaald hebt toen er een internetverbinding actief was he Reageren
Hayte Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Oh ja, nu ik er aan denk, volgens mij moet je ze eerst syncen voordat ze op internet staan. Dat doe je door ze eenvoudig te bekijken. Reageren
The360box Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik ga een headset kopen, is dit een goede? Denk het wel toch ? http://www.bol.com/nl/p/elektronica/jabra-bt-2035-bluetooth-headset/9005000009828184/index.html Zelf denk ik dat deze niet compatibel is aan de PS3, bij de Eplaza hebben ze voor €30 een goede Headset, zonder al die rompslomp van Bol com. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Het is een bluetooth headset dus dan zou hij compatibel moeten zijn met de ps3. Reageren
The360box Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 (bewerkt) Weet iemand een goed racestuur voor de PS3, ik zag bij Eplaza in de winkel een van dit merk voor €40, simpel dingetje. Bewerkt: 2 juli 2010 door The360box Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Dat stuur is sowieso volgens mij het goedkoopste race-stuur voor de PlayStation 3 (ook al is ie ook op andere consoles te gebruiken) Maar als je echt een racer bent, lijkt die wel gepast. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Die nieuwe video editor moet toch werken met filmpjes van Just Cause 2? (met capture mode) Maar ik maakte net z'n filmpje, en wilde ik die bewerken. Kreeg ik dit te zien: U kunt geen content-items toevoegen die naar dit systeem waren gekopieerd met systeemsoftware ouder dan versie 3.40 of Copyright-beschermde content-items. Wat moet ik doen om wél mijn filmpjes van JC2 te kunnen bewerken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.