The360box Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Ik weet wel bijna zeker dat ik voor dit stuurje ga maar dan van Bol.com. Voor €60 een prima stuur met Feedback, maar wacht er nog even mee totdat GT5 bijna uitkomt want speel nu wel GT Prologue maar dat is ook niet alles, heb Prostreet en Fuel op de PS3 en ga WRC kopen voor de PS3. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 De meeste mensen kennen ondertussen wel playstation plus. Maar ik wil het wel halen, maar je huurt de meeste spullen die je download. Weet iemand toch een goed argument waarom ik toch playstation plus moet gaan halen? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 *bump* Die nieuwe video editor moet toch werken met filmpjes van Just Cause 2? (met capture mode) Maar ik maakte net z'n filmpje, en wilde ik die bewerken. Kreeg ik dit te zien: U kunt geen content-items toevoegen die naar dit systeem waren gekopieerd met systeemsoftware ouder dan versie 3.40 of Copyright-beschermde content-items. Wat moet ik doen om wél mijn filmpjes van JC2 te kunnen bewerken? Reageren
paul007 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 De meeste mensen kennen ondertussen wel playstation plus. Maar ik wil het wel halen, maar je huurt de meeste spullen die je download. Weet iemand toch een goed argument waarom ik toch playstation plus moet gaan halen? Je krijgt soms gratis thema's en avatars die je wel behoudt dacht ik. Desondanks zou ik er niet aan beginnen, je zit namelijk echt vast aan een abonnement. Uiteindelijk heb je zoveel spellen die je dan niet meer kan spelen dat je wel weer opnieuw €50,00 MOET dokken om ze weer terug te krijgen. Verder vraag ik me af welke spellen je nou uiteindelijk krijgt, de eerste maanden zien er veelbelovend uit met WipeOut HD en nog meer maar wie weet wat ze over 4 maanden weggeven? Misschien wel een zooi baggergames waar niemand op zit te wachten, je weet het niet. Maar goed de keuze is volledig aan jou, doe wat je zelf het leuks vind! Cheers paul007 Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Ga hier naartoe en klik op 'Games' Reageren
FGras Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 geld het ook voor DLC dat dat verdwijnt als je abbo afloopt? Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 geld het ook voor DLC dat dat verdwijnt als je abbo afloopt? Alle dingen die je verkregen hebt door de Playstation Plus-service verdwijnen. Ik dacht echter dat je met PS Plus geen DLC kreeg, maar alleen maar games. Dingen die je echter zelf in de store gekocht hebt (zoals dus DLC) verdwijnen niet. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 geld het ook voor DLC dat dat verdwijnt als je abbo afloopt? Alle dingen die je verkregen hebt door de Playstation Plus-service verdwijnen. Ik dacht echter dat je met PS Plus geen DLC kreeg, maar alleen maar games. Dingen die je echter zelf in de store gekocht hebt (zoals dus DLC) verdwijnen niet. De DLC die je met playstation plus gratis krijgt mag je behouden. Net als Avatars, Thema´s en spellen die je gekocht hebt met korting. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 geld het ook voor DLC dat dat verdwijnt als je abbo afloopt? Alle dingen die je verkregen hebt door de Playstation Plus-service verdwijnen. Ik dacht echter dat je met PS Plus geen DLC kreeg, maar alleen maar games. Dingen die je echter zelf in de store gekocht hebt (zoals dus DLC) verdwijnen niet. Aanvulling; Alle achtergronden enz. die je krijgt blijf je na je abonnement houden, dingen zoals volledige spellen echter niet. Die krijg je wel terug als je weer Playstation Plus neemt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Behalve LBP die mag je wel houden Reageren
The360box Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Leuk verkoop praatje van SOny met Plus, 'je krijgt voor meer dan €200 aan content', ja maar deze 'content' is geselecteerd dus DLC van Killzone 2 en wat plaatjes van stomme games, al bij al is het ide €50 echt niet waard, je krijgt soms korting maar wat heb je daar aan als je de game niet eens hebt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik heb een harde schijf op het oog eentje van 500 GB, Maar deze is 5400 RPM raden jullie mij een 7200 RPM aan ? Of maakt het niet zo heel veel uit ? wat zijn jullie ervaringen ermee ? MVG PowerPats Reageren
Kryziek Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 origineel zit er ook een 5400 rpm in. Dus ht maakt niet zoveel uit. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 O ok dan ga ik voor de 5400 rpm de 7200 is wel iets sneller, Maar 10 seconden sneller een download binnenhalen maakt opzich ook niet zoveel uit. Ik ga hem halen via amazon.uk Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 PlayStation 3 krijgt 320GB-harddisk en witte variant Sony gaat in Japan de PlayStation 3 leveren met harde schijven met opslagcapaciteiten van 160 en 320GB. Ook komt er een witte 160GB-variant van de zwarte console op de markt. De consoles zijn vanaf 29 juli in het land verkrijgbaar. De PlayStation 3 Slim met 320GB harde schijf zal in Japan omgerekend 365 euro kosten. De 160GB-variant komt voor ongeveer 310 euro in de schappen te liggen. De witte PlayStation 3 Slim zal worden geleverd met een Dual Shock 3-controller, die net als de console zelf in het wit wordt uitgevoerd. De huidige 120GB-console wordt uitgefaseerd. Sony verlaagt daartoe de prijs, maar tot welk niveau is niet bekendgemaakt. Sony geeft de PlayStation 3 met regelmaat een hardeschijfupdate. Eerder verschenen al 20-, 40-, 60-, 80-, 120- en 250GB-versies van de console. Bron: Tweakers.net Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.