Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

En weer geen nieuws over zoiets in Europa, wij zullen wel weer achtergesteld worden.

Ach, mij maakt het niet veel uit.. Ik vind hem lelijk en wie maakt er nou gebruik van alle 320gb?

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Ja het is ook niet dat ik hem koop ofz, maar het verbaast me wel. Europa heeft een erg grote ps3 playerbase. En toch altijd weer Japan. Maarja ik vind zoiezo zwart wel mooier dan wit. dus veel maakt het niet uit.

Geplaatst:

Is het nou echt wit? Als een soort matwit of is het zilver? Ik had namelijk vroeger een zilvere PlayStation 2 en ik moet zeggen dat die er wel erg lauw uit zag!

Geplaatst:

Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik laatste tijd ontzettend vaak gedisconnected wordt op Bad Company 2? In het begin had ik er niet zo last van maar laatste tijd wordt ik zo'n beetje in elke server wel gekicked. Ben ik de enige die hier weer eens last van heeft of zijn er meerdere slachtoffers? Na mijn weten zijn de internet instellingen prima, maar toch wordt ik telkens weer gedisconnected. P.S. Ik heb gewoon kabelinternet.

Geplaatst:

Ik heb BF2 pas en ben nog geen 1 keer gedisconect, bij MW2 regelmatig :ch:. En omdat ik zoiets van 8 MB heb vind ik eht wel goedzo.

Geplaatst:

Ik heb het nu al een paar keer gehad, onlangs nog met GTA IV en nu was ik Skate 3 Demo aan het spelen. Mijn PS3 sloeg gewoon tilt :N Geen enkel knopje werkte nog, ik moest hem heropstarten. Dit baart me echt zorgen. Wat kan ik hier aan doen? :N

Geplaatst:

Ik heb NAT-type 1 met draadloos internet op de Ps3. :D :D :D :D

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Je kan toch alleen NAT-Type 1 krijgen met vast internet?

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:

Over dat oververhit gedoe, mijn PS3 maakt de laatste tijd meer geluid dan mijn Xdoos, dit komt uiteraard door het koelen maar hoe kan dit, ik speel nu meer op de PS3 maar laat hem wel afkoelen,

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb NAT-type 1 met draadloos internet op de Ps3. :D :D :D :D

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Je kan toch alleen NAT-Type 1 krijgen met vast internet?

Cheers :bier:

paul007

Er könnt das nicht fur elkahr kriegen, das isst onzin. Das kannst allein mit drass intzernet.

Je kan alleen NAT-Type 1 bereiken met kabel internet.

:Y

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...