PowerPats Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 uPnP niet beschikbaar ? 0.o en je hebt geen connectieprblemen met spellen ? Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 UpnP staat gewoon aan in de router. En met Killzone 2 heb ik geen enkel probleem. Ik heb me Ps3 nog maar net dus heb net 5 potjes oid online kunnen spelen. Maar allemaal lag loos en geen enkel probleem. Reageren
paul007 Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Maar hoe heb je dit geflikt? Welke router heb je? Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Ik heb er eigenlijk niets mee gedaan. Gewoon de Ps3 tijdens de eerste keer opstarten verbinding laten maken met draadloos en toen had ik het al. Speedtouch THOMSON ST780 Reageren
The360box Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Mij is een keer uitgelegt dat ookal heb de 30MB, als je een bepaalde Modem/router hebt deze het niet toelaat en je alsnog maar met 3 MB online kan spelen, ik heb dit probleem, 8 MB internet maar een wat 'oudere' Speedtouch KPN. Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ik heb ook een speedtouch en draadloos gaat hij ook maar tot 56 Mbps. Met de draad 100Mbps. Ik heb ook een 8mb abbo en met draad haal ik de volle 1.2 Mbps en draadloos maar 600/700 Mbps. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik heb ook een speedtouch en draadloos gaat hij ook maar tot 56 Mbps. Met de draad 100Mbps. Ik heb ook een 8mb abbo en met draad haal ik de volle 1.2 Mbps en draadloos maar 600/700 Mbps. Je beseft toch wel dat je getallen en eenheden volledig door elkaar slaat en dit gewoon wartaal is? Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik raak altijd in de war met die MB's Mb's ed... Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 M'n account is gehackt, wat kan ik hiertegen doen? Reageren
paul007 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 M'n account is gehackt, wat kan ik hiertegen doen? Zo ver ik weet vrij weinig. Hoe is je account gehackt? Heb je je wachtwoord aan iemand gegeven ofzo? Want volgens mij kan men je account niet zomaar hacken. Reageren
The360box Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 (bewerkt) Je account bestaat toch gewoon uit een opgegeven Email en WW, WW kan je gewoon ter plekke verzinnen, Mischien je WW veranderen, Nieuw Account aanmaken heeft geen zin want je kan vrij weinig gamesaves overzetten. M'n account is gehackt, wat kan ik hiertegen doen? Heb je aan 'gamesharing' gedaan? Bewerkt: 19 juli 2010 door The360box Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Je account bestaat toch gewoon uit een opgegeven Email en WW, WW kan je gewoon ter plekke verzinnen, Mischien je WW veranderen, Nieuw Account aanmaken heeft geen zin want je kan vrij weinig gamesaves overzetten. M'n account is gehackt, wat kan ik hiertegen doen? Heb je aan 'gamesharing' gedaan? Gelukkig stond er niets waardevols op, alleen de MoH Beta, maar die heb ik al terug. En m'n troffeën natuurlijk. Maar ik wou zo graag de GTA IV DLC. Reageren
Hayte Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Je bent een rund als je met je PSN Account stunt. Kon je trouwens niet gewoon op "wachtwoord vergeten" klikken, of zo iets? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Als er nog geld op je account stond ben jij wel zwaar gekloot, maar ik denk dat je wachtwoord veranderen niet veel gaat helpen, want dna kan die andere persoon hem ook weer veranderen, enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.