Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou het gewoon proberen op de Playstation site. Vul daar al je gegevens in en misschien krijg je je wachtwoord via de mail. Ik weet niet of dit werkt, geen ervaring mee, maar je kan het altijd proberen. Zie hier het formulier dat je kan gebruiken.

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik heb een probleem.

Elke keer als ik GTA of Killzone online doe, wordt ik eruit geknikkerd (Dat is wat mij betreft niet zo'n probleem)

Maar het ding is, ik heb wel alle benodigde poorten open staan, alleen staat er bij mij een switch tussen de PS3 en de PC. (Dus mijn PS3 staat niet direct in contact met de Router :-()

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan omzeilen of oplossen?

Met vriendelijke groet,

Mark B.

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik heb een probleem.

Elke keer als ik GTA of Killzone online doe, wordt ik eruit geknikkerd (Dat is wat mij betreft niet zo'n probleem)

Maar het ding is, ik heb wel alle benodigde poorten open staan, alleen staat er bij mij een switch tussen de PS3 en de PC. (Dus mijn PS3 staat niet direct in contact met de Router :-()

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan omzeilen of oplossen?

Met vriendelijke groet,

Mark B.

Je hebt wel NAT-Type 2 neem ik aan?

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt wel NAT-Type 2 neem ik aan?

Euh volgens mij wel, hoe kan ik dat "bevestigen"?

Ik heb een Netgear Router RP614v4 trouwens ;)

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

Instellingen -> Netwerkinstellingen -> Internetverbinding testen. Dacht ik, uit m'n hoofd. Laat je PS3 ff z'n ding doen, en hij geeft je de info die je zoekt. Kijk daar ook gelijk of UPnP beschikbaar is.

Bij mij staat UPnP: Beschikbaar Niet beschikbaar (Heb ik wel aangevinkt staan in de router :duh:)

En ik heb NAT type 2.

Dat is de meest slechte combinatie die je kan krijgen. :7 Ik raad je aan die switch er tussenuit te halen (wat houd een switch in eigenlijk? :7) en je PS3 rechtstreeks met je router te verbinden, via een kabel of draadloos.

Nat 2 en UPnP beschikbaar zou geen problemen mogen geven in principe..

Ik gebruik overigens ook een Netgear router, en dat gaat perfect, ik heb geen problemen ermee. Ik heb Nat 2 en UPnP beschikbaar.

Nat 1 is overigens het beste. (alleen met een kabel te bereiken.) Nat 2 is acceptabel, goed om mee te gamen, Nat 3 is waardeloos.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Dat is de meest slechte combinatie die je kan krijgen. :7 Ik raad je aan die switch er tussenuit te halen (wat houd een switch in eigenlijk? :7) en je PS3 rechtstreeks met je router te verbinden, via een kabel of draadloos.

Ik gebruik overigens ook een Netgear router, en dat gaat perfect, ik heb geen problemen ermee. Ik heb Nat 2 en UPnP beschikbaar.

Nat 1 is overigens het beste. (alleen met een kabel te bereiken.) Nat 2 is acceptabel, goed om mee te gamen, Nat 3 is waardeloos.

Dit zijn de instelling die ik heb in de router:

pfw.png

Nu zag ik net al wat ik fout had.

De server ip adress wat ik had ingevuld was niet mijn ipadres van de ps3 :sigaar:.

Geplaatst:

Ik hoop het. Ik moet het nog even aanzien, en als er iets gebeurt zijn jullie de eerste die het weten :)

Thanks!!

Geplaatst:

Niet waar. :puh:

Zie vorige pagina bovenaan in mijn post. :puh:

Hm, lijkt erop dat het niet echt werkt.

Ben nu al een paar keer uit een potje Killzone 2 geflikkert met een 4512 error?

Op internet is hier ook al geen echte oplossing voor te vinden?

Heb wel gelezen dat het uitschakelen van de UPnP werkt? Is dat zo?

Geplaatst:

Ik weet het niet, als Kriziek het zegt en een plaatje moet het wel kunnen, omdat een moderator het zegt hoeft het niet zo te zijn.

Ik heb mijn PS3 nu ook draadloos verbonden, en ook mijn Xbox360, nat-3.

Geplaatst:

Ik heb gisteren even geprobeerd om de switch ertussen weg te halen en de PS3 direct op de router aan te sluiten.

Ik heb zomaar eventjes een paar uur Killzone 2 gedaan(!)

Ben dus bang dat het aan de switch ligt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...