Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zei het al een paar posts boven je, trek dat ding er tussenuit. Heb zelf geen idee wat het is, maar allerlei meuk tussen je PS3 en modem/router komt de verbinding meestal niet ten goede. :puh:

Geplaatst:

Ja inderdaad.

Mijn huidige situatie is als volgt:

uitlef.png

Nu heb ik dus gelezen dat een switch niet werkt, maar mijn ps3 is te ver naar de router om een kabel te te plaatsen :cry:

Kan ik hier iets anders voor gebruiken of doen?

Geplaatst:

Het is helaas geen draadloze router :(

Maarja, het is een beetje een lastig verhaal omdat de kabel dan via de muur naar beneden moet...

Geplaatst:

Dus je woont in een woning met 3 etages want je hebt ook kabels van 20 meter hoor, 10 meter =€17, 20M=€34. Draadlose router is vele maler duurder. ;)

Geplaatst:

Draadloze adapters van 100 euro presteren bij gaming echt niet beter dan een 20 euro Linksys beest hoor.

Geplaatst:

Nee. Dat valt onder "warez", wat alle dingen zijn die semi-legaal of illegaal zijn. Dit is zo zodat Joriz zo nu en dan goodies van R* krijgt, die hij dan weer kan uitloten of als prijzen kan weggeven ofzo.

Geplaatst:

Weten jullie trouwens waarom er zo weinig demo's op PSN te vinden zijn? Ik had eerst een Xbox 360 en op Xbox live waren meer demo's waaronder Dragonball Z. :D Op de PSN kan ik die niet terugvinden. :{

Geplaatst:

Weten jullie trouwens waarom er zo weinig demo's op PSN te vinden zijn? Ik had eerst een Xbox 360 en op Xbox live waren meer demo's waaronder Dragonball Z. :D Op de PSN kan ik die niet terugvinden. :{

Ga naar PSN > Alle Games > PS3 Demo's.

Er zijn toch een heleboel demo's vind ik :)

Geplaatst:

Vroeger had je zo'n balkje rechtsboven je PS3 met nieuwsberichten van Sony (zie screen hieronder). Vóór de theme-update had ik deze uitgezet, maar nu wil ik hem weer terug maar ik kan het nergens vinden sinds de update. Weet iemand waar ik de nieuwsberichten kan aan- of uitzetten? Of bestaat deze functie niet meer?

ps3-2-60-photo-gallery.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...