GTA-top Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Volgens mij is dat niet meer,Wat is nieuw is er volgens mij voor in de plek gekomen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Vroeger had je zo'n balkje rechtsboven je PS3 met nieuwsberichten van Sony (zie screen hieronder). Vóór de theme-update had ik deze uitgezet, maar nu wil ik hem weer terug maar ik kan het nergens vinden sinds de update. Weet iemand waar ik de nieuwsberichten kan aan- of uitzetten? Of bestaat deze functie niet meer? Want in de nieuwe versie zit het dacht ik onder je avatar/online/datum/tijd, in de balk. Zie onderstaande screen met de woorden: yStation Network Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Want in de nieuwe versie zit het dacht ik onder je avatar/online/datum/tijd, in de balk. Zie onderstaande screen met de woorden: yStation Network Hoe zet je dit aan? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Ja, dat is mijn vraag juist, zie twee berichten terug. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 (bewerkt) Dit is dus ook een probleem wat ik al lange tijd heb. Voor die beruchte update heb ik het uitgeschakeld en nu kan ik het niet meer aanzetten. Op mijn oude US account werkt het dus nog wel, aangezien ik heb daar niet heb uitgezet. Bewerkt: 28 juli 2010 door gta_rulez Reageren
paul007 Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Wij in de EU kunnen hier geen gebruik van maken. Althans niet in Nederland. Als je een US-account hebt krijg je dit inderdaad wel, erg jammer maar weinig aan te doen. Reageren
Rullez Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Vroeger had je zo'n balkje rechtsboven je PS3 met nieuwsberichten van Sony (zie screen hieronder). Vóór de theme-update had ik deze uitgezet, maar nu wil ik hem weer terug maar ik kan het nergens vinden sinds de update. Weet iemand waar ik de nieuwsberichten kan aan- of uitzetten? Of bestaat deze functie niet meer? Is dat balkje niet weg gehaald door Sony en vervangen door die What's New gebeuren? Reageren
paul007 Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Dat klopt maar onder het What's New vind je op een Amerikaans account nog steeds de nieuws feeds. In Nederland heb je dit niet meer, volgens mij in de hele EU niet. Zoals ik al zei, erg jammer maar niks aan te doen. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 doen spellen van de ps2 het ook op de ps3? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 doen spellen van de ps2 het ook op de ps3? Nope, enkel bij de 60 GB versie, maar die zijn al lang uit de rekken gehaald. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) doen spellen van de ps2 het ook op de ps3? Nope, enkel bij de 60 GB versie, maar die zijn al lang uit de rekken gehaald. ok dank je en ik had nog een vraagje: mijn tv heeft scart aansluiting maar moet ik dan nog iets speciaals kopen om de playstation op aantesluiten of zit er een kabel ofzo bij de playstaion 3 waardoor hij op mijn tv kan worden aangesloten? Bewerkt: 9 augustus 2010 door marijnajax12 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 doen spellen van de ps2 het ook op de ps3? Nope, enkel bij de 60 GB versie, maar die zijn al lang uit de rekken gehaald. ok dank je en ik had nog een vraagje: mijn tv heeft scart aansluiting maar moet ik dan nog iets speciaals kopen om de playstation op aantesluiten of zit er een kabel ofzo bij de playstaion 3 waardoor hij op mijn tv kan worden aangesloten? Err volgens mij moet je dan iets kopen dat in je scart past en een rode, witte en gele uitgang heeft, waar je je kabels van je PS3 kan insteken... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 doen spellen van de ps2 het ook op de ps3? Nope, enkel bij de 60 GB versie, maar die zijn al lang uit de rekken gehaald. ok dank je en ik had nog een vraagje: mijn tv heeft scart aansluiting maar moet ik dan nog iets speciaals kopen om de playstation op aantesluiten of zit er een kabel ofzo bij de playstaion 3 waardoor hij op mijn tv kan worden aangesloten? Er zit een kabel voor scart bij en er is ook zo'n scartblokje bij. Dus je hoeft niks extra bij te kopen, maar een HDMI kabel is er wel niet bijgeleverd. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) doen spellen van de ps2 het ook op de ps3? Nope, enkel bij de 60 GB versie, maar die zijn al lang uit de rekken gehaald. ok dank je en ik had nog een vraagje: mijn tv heeft scart aansluiting maar moet ik dan nog iets speciaals kopen om de playstation op aantesluiten of zit er een kabel ofzo bij de playstaion 3 waardoor hij op mijn tv kan worden aangesloten? Er zit een kabel voor scart bij en er is ook zo'n scartblokje bij. Dus je hoeft niks extra bij te kopen, maar een HDMI kabel is er wel niet bijgeleverd. Bij mij zat er toch geen scartblokje bij hoor... zo ver ik me herinner. Bewerkt: 9 augustus 2010 door Axelectric_ Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Er wordt bij een PS3 altijd een AV-kabel en een Scart adapter geleverd.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.