End Of The Riot Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Zat dit niet bij je Ps3? Normaal zit dit er standaard in. Het ziet er wel niet helemaal hetzelfde uit. Reageren
Tomeken Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Als je zoiets nodig hebt, heb je nog een antieken tv zoals mij Maar het volgende. Wat is een HDMI kabel? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Als je zoiets nodig hebt, heb je nog een antieken tv zoals mij Maar het volgende. Wat is een HDMI kabel? Dit is een HDMI kabel: Hierdoor verbetert de kwaliteit van je tv aanzienlijk je hebt er tussen de 5 en de 100 euro. Natuurlijk hoe duurder je gaat hoe beter de kabel. Maar voor €30 heb je normaal gezien toch al een deftige kabel. Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Een kabel van 5 euro is net zo goed als 1 van 100 hoor. Alleen het materiaal is wat beter zodat het langer meegaat enzo. Reageren
Rullez Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Een kabel van 5 euro is net zo goed als 1 van 100 hoor. Alleen het materiaal is wat beter zodat het langer meegaat enzo. Dit hangt natuurlijk wel af van de lengte van je kabel. Heb je er een van 1m zal die van 5 euro net zo goed zijn als die van 100. Ga je richting de 5m zou ik toch wel een duurdere variant aanraden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik heb de kabel die bij een xbox word geleverd op me ps3 aangesloten, werkt prima Gekocht voor 5 euro bij een vriend, 2M weet iemand trouwens waar je die kabeltjes kan kopen waarmee je een ps3 controller oplaad? En hoe duur die ong. zijn? Ik moet nu die van me headset gebruiken om me controllers op te laden, en das nogal kort. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 USb met mini-USB? Die moet je normaal bijna overal vinden, die worden soms ook gebruikt om GSM's op te laden. Reageren
paul007 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Hallo iedereen. Ik heb een enorm probleem, ik ben bang dat mijn account gehackt is. Toen ik wilde inloggen kreeg ik een melding waarin stond dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik mijn wachtwoord niet heb verandert. Hoe kan ik Sony Playstation bereiken? Want ik zou ze graag willen bellen of e-mailen maar ik kan geen adresgegevens vinden. Als ik op de officiële Playstation site zoek vind ik alleen dingen als 'Veelgestelde vragen' etc. Kan iemand mij verder helpen want dit is zwaar kut. Cheers paul007 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik heb nog nooit gehoord dat iemands account gehackt is, heb je soms iemand je wachtwoord gegeven om bijvoorbeeld games te sharen? En heb je al wachtwoord vergeten geprobeerd? Reageren
paul007 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb nog nooit gehoord dat iemands account gehackt is, heb je soms iemand je wachtwoord gegeven om bijvoorbeeld games te sharen? En heb je al wachtwoord vergeten geprobeerd? Nee dat is het gekke juist. Ik heb nooit mijn wachtwoord vrijgegeven. Het enige wat op internet staat en wat andere mensen kunnen lezen is m'n PSN ID. Ook heb ik wachtwoord vergeten geprobeerd maar nu heb ik opeens ook een ander e-mail adres? Knettergek dit! :S EDIT: Ik heb het nummer van de klantenservice gevonden. Ik ga ze even opbellen. Bewerkt: 13 augustus 2010 door paul007 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Onderhoud op het PlayStation Netwerk Misschien heb je het al gemerkt, als je wilt inloggen op het PlayStation Netwerk zal dit niet lukken want dan krijg je de mededeling: Momenteel vindt onderhoud plaats op het PlayStation®Network. Hoelang dit nog zal gaan duren is onbekend maar we hopen natuurlijk dat het snel afgelopen is. bron Reageren
GTA-top Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Onderhoud op het PlayStation Netwerk Misschien heb je het al gemerkt, als je wilt inloggen op het PlayStation Netwerk zal dit niet lukken want dan krijg je de mededeling: Momenteel vindt onderhoud plaats op het PlayStation®Network. Hoelang dit nog zal gaan duren is onbekend maar we hopen natuurlijk dat het snel afgelopen is. bron al weer klaar Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 bij mij boijkbaar nog niet want ik kan nog niet online gamen.. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) Je wordt nu tijdens dat onderhoud wel genaaid als je van het RDR bonus-xp weekend wilt genieten. Bewerkt: 15 augustus 2010 door KillerZero86 Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) Als ik op m'n PS3 naar iemand z'n trofeeën wil kijken, lukt dit niet. Het laad tot 6%, en dan zegt hij dat er geen verbinding kan gemaakt worden, en dat het een DNS-fout is. Ik kan wel inloggen en online spelen. Help. Help niet meer nodig, het werkt weer. Bewerkt: 16 augustus 2010 door Dakendak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.