BoerBanaan Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Gamescom: Sony kondigt nieuwe PlayStation 3-modellen aan Sony heeft tijdens zijn persconferentie op Gamescom 2010 aangekondigd twee nieuwe modellen van de PlayStation 3 op de markt te brengen. Het gaat om een 160GB- en een 320GB-variant. De prijzen zijn respectievelijk 299 en 349 euro. In 2009 kondigde Sony tijdens de Gamescom-beurs in Keulen de PlayStation 3 Slim met een ingebouwde harde schijf van 120GB aan. Dit model wordt in oktober vervangen door een model met een 160GB-hdd aan boord. Het model met de grotere harddisk blijft wel op hetzelfde prijsniveau als de huidige Slim: de adviesprijs bedraagt 299 euro. Naast de 160GB-variant stelde Sony tijdens de persconferentie ook een PlayStation 3-bundel voor die een console met daarin een 320GB-schijf bevat. Bovendien wordt de 320GB-bundel geleverd met de PlayStation Move-bewegingscontroller. De nieuwe Move-bundel krijgt een adviesprijs opgespeld van 349 euro. Het is niet bevestigd welke onderdelen van de PlayStation Move inbegrepen zijn bij de 320GB-bundel. De Move bestaat uit een controller, de PS Eye-camera en een optionele extra controller. De nieuwe 160GB-versie van de PlayStation 3 komt in oktober uit. De Move-bundel wordt op 15 september uitgebracht. Dat is ook de officiële releasedatum van PlayStation Move. Update, 20:46 uur: Uit foto's die zijn opgedoken op de Sony-blogpagina blijkt dat de 320GB hoogstwaarschijnlijk met een Move-starterspakket wordt geleverd. Bron: http://tweakers.net/nieuws/69197/gamescom-sony-kondigt-nieuwe-playstation-3-modellen-aan.html Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Mooi nieuws, ik wil er nog een tweede PlayStation 3 bij voor mijn broertje dus dan neem ik wel die met het Move pakket. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Gelukkig nog een PS4. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) Gelukkig nog geen PS4. Ik verwacht de komende 2/3 jaar ook geen PS4, want volgens mij kan de PS3 nog behoorlijk wat graphics aan. En verdere mogelijkheden lijken me overbodig. Bewerkt: 18 augustus 2010 door BoerBanaan Reageren
paul007 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Gamescom: Sony kondigt nieuwe PlayStation 3-modellen aan Sony heeft tijdens zijn persconferentie op Gamescom 2010 aangekondigd twee nieuwe modellen van de PlayStation 3 op de markt te brengen. Het gaat om een 160GB- en een 320GB-variant. De prijzen zijn respectievelijk 299 en 349 euro. In 2009 kondigde Sony tijdens de Gamescom-beurs in Keulen de PlayStation 3 Slim met een ingebouwde harde schijf van 120GB aan. Dit model wordt in oktober vervangen door een model met een 160GB-hdd aan boord. Het model met de grotere harddisk blijft wel op hetzelfde prijsniveau als de huidige Slim: de adviesprijs bedraagt 299 euro. Naast de 160GB-variant stelde Sony tijdens de persconferentie ook een PlayStation 3-bundel voor die een console met daarin een 320GB-schijf bevat. Bovendien wordt de 320GB-bundel geleverd met de PlayStation Move-bewegingscontroller. De nieuwe Move-bundel krijgt een adviesprijs opgespeld van 349 euro. Het is niet bevestigd welke onderdelen van de PlayStation Move inbegrepen zijn bij de 320GB-bundel. De Move bestaat uit een controller, de PS Eye-camera en een optionele extra controller. De nieuwe 160GB-versie van de PlayStation 3 komt in oktober uit. De Move-bundel wordt op 15 september uitgebracht. Dat is ook de officiële releasedatum van PlayStation Move. Update, 20:46 uur: Uit foto's die zijn opgedoken op de Sony-blogpagina blijkt dat de 320GB hoogstwaarschijnlijk met een Move-starterspakket wordt geleverd. Bron: http://tweakers.net/nieuws/69197/gamescom-sony-kondigt-nieuwe-playstation-3-modellen-aan.html De 160GB versie is niet helemaal 'nieuw'. Ik heb namelijk de 160 GB PS3, alleen is dit dan wel de fat-ps3. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Gelukkig nog geen PS4. Ik verwacht de komende 2/3 jaar ook geen PS4, want volgens mij kan de PS3 nog behoorlijk wat graphics aan. En verdere mogelijkheden lijken me overbodig. Er word ook niet verwacht dat de ps3 een opvolger gaat krijgen op korte termijn. Mede door de economische crisis die we net hebben gehad en omdat de ps3 pas net (of nog geen eens) winstgevend is. Een next gen gameconsole maken, dan spreek je over miljoenen of zelfs miljarden die in een onderzoek gepompt worden. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Als ik speel met mijn PS3 wordt hij na een tijdje heel erg warm, terwijl ik niet zò lang er mee speel. Soms hoor ik ook "krak" uit het binnenste komen... Moet ik me nu zorgen maken? Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 misschien even met een stofzuiger langs de ventilatiegaatjes gaan aan de zijkant. En waar staat je ps3 ? zorg ervooor dat hij altijd op een plek staat met voldoende ventilatie. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik hoor ook gekraak, maar ik denk dat het het hout is dat warm wordt... Reageren
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 n maat van mij heeft ook ps3 hij heeft die al 3 jaar en die maakt ook bijna altijd zo'n krakend geluid vooral met mw2 is het heel erg. maar hij is nog nooit kapot gegaan dus denk nie da je er zorgen over hoeft maken. je moet wel zorgen da je ps3 n beetje ruimte heeft voor die warme lucht weg te blazen dus je kunt em beter nie in n kast zetten ofzo Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Bedankt allemaal voor de snelle reacties En hij staat altijd weg van muren, kasten, etc. zodat hij goed kan ademen, maar toch vanwege de hitte die hij produceert en het gekraak vroeg ik het even voor de zekerheid Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Wat is genoeg ruimte? Ik heb namelijk mijn ps3 Slim onder een tafeltje (soort van) gezet op me bureau (beeldscherm verhogertje ofzo), en daar onder heeft die nog wel 3 tot 10 cm (staat in de hoek) ruimte, is dat genoeg? Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Wat is genoeg ruimte? Ik heb namelijk mijn ps3 Slim onder een tafeltje (soort van) gezet op me bureau (beeldscherm verhogertje ofzo), en daar onder heeft die nog wel 3 tot 10 cm (staat in de hoek) ruimte, is dat genoeg? dus hij zit ingesloten in een kast ? dat vind ik zelf eigenlijk geen handige plek. en 3 tot 10 cm is nou niet echt heel veel. Reageren
flippie13 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Hmm, krom uitgelegd. Hier ff 2 foto's om 't te laten zien 1. Me ps3 van de voorkant, om een beeld te geven waar die precies onder staat. 2.De ps3 van de zijkant / achterkant (zwarte ding rechts is PS3, je herkent de buigvorm), de paal kon helaas ff niet weg, srry. Maar hier een beetje de achterkant ('ademruimte' ?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.