Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik wil jullie wat vragen want ik wordt er echt schijtziek van.

Hebben jullie gewoon bij jullie in de buurt nog winkels die PSN voucher €20 verkopen?

Want ik ben nu al 4 maanden iedere week bezig met het zoeken van zon kaart in ZW Friesland. :cry:

Geplaatst: (bewerkt)

Het is nu ano 2010 er zijn vele spellen uitgekomen enne ik ben beetje laat ik krijg rond september / oktober mn ps3

ik wil er graag 3 spellen bij omdat ik kranten loop sindskort hoeft mn ouders niet te betalen maar welke 3 games dachten jullie aan?

Bewerkt: door Dylann.
Geplaatst:

Hebben jullie gewoon bij jullie in de buurt nog winkels die PSN voucher €20 verkopen?

Want ik ben nu al 4 maanden iedere week bezig met het zoeken van zon kaart in ZW Friesland. :cry:

Ik woon in midden-Limburg en ze verkopen hier nog steeds psn voucher cards voor 20 euro.

Waarom koop je gewoon geen 50 euro, als je later misschien wat wilt kopen in de psn store heb je nog genoeg geld op staan.

Het is nu ano 2010 er zijn vele spellen uitgekomen enne ik ben beetje laat ik krijg rond september / oktober mn ps3

ik wil er graag 3 spellen bij omdat ik kranten loop sindskort hoeft mn ouders niet te betalen maar welke 3 games dachten jullie aan?

Modern Warfare 2 zowiezo :puh:

(Als je van shooters houdt tenminste)

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

ofcourse ik hou vn shooters, ma ik moet ook een must have hebben like GTA 4 and The Episodes of Liberty City

of ik koop gewoon 4/5 games :7

Geplaatst:

Je kunt ook op het internet bestellen? Probleem opgelost. :)

ofcourse ik hou vn shooters, ma ik moet ook een must have hebben like GTA 4 and The Episodes of Liberty City

IV en Episodes zijn ook de moeite waard vind ik :tu:

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

IV en Episodes zijn ook de moeite waard vind ik :tu:

Zeker weten! Verder misschien Mafia II, Red Dead Redemption of FIFA?

Geplaatst:

Klik ,, voor 22:00 besteld morgen in huis! met TNT post. :tu:

Geplaatst:

Want ik ben nu al 4 maanden iedere week bezig met het zoeken van zon kaart in ZW Friesland. traantjes.gif

Klik ,, voor 22:00 besteld morgen in huis! met TNT post. thumbsup2.gif

En tja, Nu moet de voucher nog 20 euro zijn.

Geplaatst:

Want ik ben nu al 4 maanden iedere week bezig met het zoeken van zon kaart in ZW Friesland. traantjes.gif

Klik ,, voor 22:00 besteld morgen in huis! met TNT post. thumbsup2.gif

En tja, Nu moet de voucher nog 20 euro zijn.

Je kan is bij deze online shop gaan kijken

Als je koopt en je hebt betaalt dan krijg je je code via e-mail binnen. Volgens de site binnen 1 uur.

Geplaatst:

Ik zit te twijfelen of ik een 640 gb harde schrijf moet kopen of de 320. Ik weet dat het ysteem zelf iets van 50 GB opslikt, en de 640 is 100 euro en de 320 ongeveer 50. wat vinden jullie ?

Geplaatst:

Ik zit te twijfelen of ik een 640 gb harde schrijf moet kopen of de 320. Ik weet dat het ysteem zelf iets van 50 GB opslikt, en de 640 is 100 euro en de 320 ongeveer 50. wat vinden jullie ?

Ik weet niet precies hoe jij je PS3 gebruikt, maar 320 moet meer dan genoeg zijn, zelfs als je er flink wat films op zet en ook nog veel DLC's en games hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...