Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik dacht: 'MW2 is weer zo'n lelijk shootertje op de PS3.'

Ik heb gisteren de demo gedownload en ik moet zeggen: wow.

De graphics, de physics zijn geweldig en als je zo'n staaf in het ijs steekt: dat is ongelooflijk gedetailleerd.

I want :eten:

Geplaatst:

Ik moet om een backup te maken van mijn ps3 gegevens een opslagmedium in FAT32 veranderen. Ik heb dat gedaan door rechtsteklikken op mijn computer toen beheren en daarna opslag en systeembeheer. Toen heb ik de schijf gekozen waar mijn opslagmedium in zat en toen heb ik het geformateert naar FAT32. Dit is toch voldoende of heb ik iets over het hoofd gezien ?

Geplaatst:

Nog steeds snap ik niet dat iedereen MW2 zo afkraakt, maar dat zal wel aan mij liggen... Het speelt lekker soepel, richten gaat tenminste niet zo traag als in Battlefield. Medal of Honor gaat er waarschijnlijk keihard overheen nadat ik het nieuwste filmpje van hun multiplayer heb gezien, maar goed, Black Ops komt er ook nog aan en die ziet er ook geweldig uit. Natuurlijk heb je veel irritante figuren in MW2 maar dat krijg je nou eenmaal als je het best verkochte spel ooit speelt. Modern Warfare 2 verdient van mij een dikke 10 want er is geen spel dat ik zo lang gespeeld heb. De single player modus is vrij kort maar zeer spectaculair en dan heb je ook nog Spec-Ops en uiteraard online multiplayer. Red Dead Redemption heb ik niet eens uitgespeeld om maar een voorbeeld te noemen.

Geplaatst:

Mee eens! De multiplayer is echt verslavend en houd je bezig. Wie is er eigenlijk van plan om de Playstation Move te kopen? Ik in ieder geval niet, gamen is voor mij toch een vorm van ontspanning. Na een lange schooldag lekker op je bed gamen met een controller, met de Move moet je toch wat meer opletten/actief zijn.

Geplaatst:

Na een lange schooldag lekker op je bed gamen met een controller, met de Move moet je toch wat meer opletten/actief zijn.

Bij MW2 moet je ook opletten hoor :puh:

Geplaatst:

Ik heb geen zin om honderd zoveel euro uit te geven aan een cameratje en een stokje met een pingpongbal eraan vast welke net zoveel replay value heeft als een Wii.

En MW2 was echt gewoon miskoop van het jaar voor mij. Het was gewoon MW1 - mods.

Geplaatst:

En dan nog die andere controller omdat het mij kut lijkt om met je DualShock3 te doen, en dan nog een fatsoenlijk spel, dan kom je al gauw richting de 100 euro aan.

Geplaatst:

Kan je voor elk spel de PS Move gebruiken?

Nee ik denk niet dat er überhaupt spellen op gaan werken die tot nu toe uit zijn.

Geplaatst:

Jottem, ik heb me controller (dualschock, alles) de tyfus in geholpen :(

Was een stukje afgebroken, die kon je er wel inzetten door hele ding open te schroeven, toen liet een veertje los van de L1 knop, dacht die maak ik ook even, helaas :(

maargoed, met de medische hulp van nu is het misschien nog te redden :) Kost alleen wat geduld, hij ligt nu opengeschroefd op me kamer XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...