End Of The Riot Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Kunnen jullie ook niet in de PSN store? Ik krijg telkens de melding : 'Deze service is niet beschikbaar in uw land/regio.'. Hebben jullie dit ook? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Ja, hier precies hetzelfde verhaal. "PlayStation Network is vanaf 09:00 op 30/08/2010 t/m 22:00 op 30/08/2010 offline wegens gepland onderhoud." Bron: Officiele Playstation website Bewerkt: 30 augustus 2010 door gta_rulez Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ik geraak niet aangemeld bij Playstation Network. Er staat: Er is een fout opgetreden tijdens de communicatie met de server. Dit is een DNS-fout. (80710102) Kan iemand me helpen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Netwerk test doen? Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 vandaag een firmware update die blijkbaar de ps3jailbreak blokkeert. Dus alle losertjes die zoiets hebben, hebben er niks meer aan. Reageren
ikt Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Hahaha, blu-ray :') Ik heb een paar downloadbare games gezien, en de grootte was ongeveer 6GB. Xbox spellen zijn ook 6GB. LOL. Ongebruikte capaciteit lol Reageren
Hayte Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Zijn die games PS3 exclusives of cross platforms? Wist trouwens niet eens dat je al illegale spellen op je bakbeest kon spelen. Reageren
Velaro Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 (bewerkt) Mijn 60GB launch model heeft blijkbaar de yellow light of death.. Weet nog niet hoe ik dit ga oplossen.. Garantie is namelijk al voorbij en ik hoorde dat dit heel wat geld kost om te repareren. Bewerkt: 15 september 2010 door Velaro Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Mijn 60GB launch model heeft blijkbaar de yellow light of death.. Weet nog niet hoe ik dit ga oplossen.. Garantie is namelijk al voorbij en ik hoorde dat dit heel wat geld kost om te repareren. Je kan hem ook zelf repareren is niet zo extreem moeilijk, maar de kans dat de YLOD terug komt is groot. Mijn oude Playstation 3 werd herstelt via een tutorial van youtube. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ik heb niet de YLOD gehad, maar hij startte niet meer op. Ik kon 'm voor 150 laten opsturen en dan krijg je dan weer een gerepareerde terug. Tot nu toe geen problemen mee gehad. En als die 'nieuwe' dan er ook mee ophoud, gewoon opsturen want die is dan niet goed gerepareerd. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Hahaha, blu-ray :') Ik heb een paar downloadbare games gezien, en de grootte was ongeveer 6GB. Xbox spellen zijn ook 6GB. LOL. Ongebruikte capaciteit lol Haha, faudt Blu ray komt toch niet tot stand bij downloadbare games. Blu-ray is een schijfje met meer capaciteit dan een DVD speler, de verhoudingen weet ik niet uit me hoofd, maar ligt volgens mij ergens bij 12 GB dvd, 30 GB blu-ray. Dus als je een game download wijst de blu-ray disc noch de blu-ray lezer naar de game. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Hahaha, blu-ray :') Ik heb een paar downloadbare games gezien, en de grootte was ongeveer 6GB. Xbox spellen zijn ook 6GB. LOL. Ongebruikte capaciteit lol Haha, faudt Blu ray komt toch niet tot stand bij downloadbare games. Blu-ray is een schijfje met meer capaciteit dan een DVD speler, de verhoudingen weet ik niet uit me hoofd, maar ligt volgens mij ergens bij 12 GB dvd, 30 GB blu-ray. Dus als je een game download wijst de blu-ray disc noch de blu-ray lezer naar de game. Ik heb EfLC gedownload 7,7 GB en heb het gewoon op een DVD gebrand en kan het gewoon laden met BM Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 >>> Door Kai-ShockWave: Lijkt me duidelijk dat het niet is toegestaan om te praten over het illegaal downloaden van games en het gebruik hiervan. <<< Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Hahaha, blu-ray :') Ik heb een paar downloadbare games gezien, en de grootte was ongeveer 6GB. Xbox spellen zijn ook 6GB. LOL. Ongebruikte capaciteit lol Haha, faudt Blu ray komt toch niet tot stand bij downloadbare games. Blu-ray is een schijfje met meer capaciteit dan een DVD speler, de verhoudingen weet ik niet uit me hoofd, maar ligt volgens mij ergens bij 12 GB dvd, 30 GB blu-ray. Dus als je een game download wijst de blu-ray disc noch de blu-ray lezer naar de game. Ik heb EfLC gedownload 7,7 GB en heb het gewoon op een DVD gebrand en kan het gewoon laden met BM Even los van het feit dat je hem gedownload, maakt dit totaal niks uit? Blu-ray is gewoon een aparte disc, hetzelfde als DVD dus, maar dan met meer opslagcapaciteit en blu-ray heeft een andere laser nodig om het te kunnen lezen. Blu-ray is ook in handen van Sony, waardoor de xbox 360 dit hoogstwaarschijnlijk niet zal krijgen (of een variant dat er op lijkt). De ps3 heeft naast de Blu-ray discs ook de benodigde apparatuur in huis om DVD te kunnen lezen, waardoor zowel DVD, als blu-ray als andere typen Disc / formaten op je ps3 kunnen worden afgespeeld, als je dit allemaal wilt weten dan moet je je ps3 handleiding openslaan voor precieze info. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.