Hayte Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Blu-ray is niet in handen van Sony, heur. Ook wil ik wel eens weten hoe groot een spel als Killzone 2 is. Jullie noemen nu allemaal namelijk cross-platform spellen, welke natuurlijk minder in grootte zullen zijn zodat ze ook op de XBox 360 kunnen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Patent is in iedergeval wel door sony aangevraagd & goedgekeurd. En waarom zou microsoft het dan niet in Xbox360 slim doen? Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Om zo nog ff geld uit de oude dvd versie te persen en dan even later een blu-ray versie uit te brengen en zo nog meer geld binnen te halen. Reageren
Hayte Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Sony heeft niks nieuws aan de BluRay gedaan. Iig niet voor de PS3. De Blu-Ray is ontwikkeld door negen verschillende bedrijven; The "Blu-ray Disc founder group" was started on May 20, 2002 by nine leading electronic companies: Sony, Panasonic, Pioneer, Philips, Thomson, LG (Lucky GoldStar) Electronics, Hitachi, Sharp, and Samsung[2]. In order to enable more companies to participate, it announced in May 2004 that it would form the Blu-ray Disc Association, which was inaugurated on October 4, 2004. Er zit geen Blu-Ray bij de XBox 360, omdat die veel geld hadden geinvesteerd in de HD DVD. Ik denk niet dat ze veel zin hebben om nog meer geld te steken in een ander medium. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Aangezien de PS3 in staat is om zowel Blu-ray als DVD te lezen, zou hij toch ook PS2 games moeten kunnen afspelen? Reageren
Hayte Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Dat kan wel, maar heeft Sony expres achterwege gelaten. Op de eerste modellen (de 60GB) kon dit nog wel. PS1 spellen lukt weer. Reageren
Velaro Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik heb besloten om een nieuwe PS3 te kopen. Het probleem met mijn kapotte is dat er nog een game in de Blu-Ray drive zit. Kan ik deze er op een of andere manier uithalen? Ik heb hem al opengemaakt en de BR-drive ligt hier naast mij. Ik dacht dat hij er dan wel uit te krijgen zou zijn, maar niet dus.. Ook als hij aanstaat krijg ik de game er met geen mogelijkheid uit. Iemand een oplossing? Reageren
Hayte Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 It's hammer time! Even serieus, kan je de Blu-Ray drive niet open schroeven? Anders op Youtube/internet filmpjes/sites/tuts opzoeken. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Ik heb besloten om een nieuwe PS3 te kopen. Het probleem met mijn kapotte is dat er nog een game in de Blu-Ray drive zit. Kan ik deze er op een of andere manier uithalen? Ik heb hem al opengemaakt en de BR-drive ligt hier naast mij. Ik dacht dat hij er dan wel uit te krijgen zou zijn, maar niet dus.. Ook als hij aanstaat krijg ik de game er met geen mogelijkheid uit. Iemand een oplossing? Misschien met een pincet hem uit de sleuf trekken? Ik had dit probleem ook ooit eens met een DVD speler en toen heb ik hem met een pincet er zo uitgetrokken. @ Hayte: Ik heb net ff gekeken en Little Big Planet is rond de 9 Gb dus het valt reuze mee met de grootte van PS3 games. Bewerkt: 18 september 2010 door j0uk3 Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Ik heb besloten om een nieuwe PS3 te kopen. Het probleem met mijn kapotte is dat er nog een game in de Blu-Ray drive zit. Kan ik deze er op een of andere manier uithalen? Ik heb hem al opengemaakt en de BR-drive ligt hier naast mij. Ik dacht dat hij er dan wel uit te krijgen zou zijn, maar niet dus.. Ook als hij aanstaat krijg ik de game er met geen mogelijkheid uit. Iemand een oplossing? Probeer eens de hele tijd op het driehoekje te drukken (waarmee je 'm normaal ook altijd eruit haalt). Dat moet je inhouden. Misschien komt ie dan wel eruit, zo ging het bij mij tenminste wel. Reageren
Velaro Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Ik heb besloten om een nieuwe PS3 te kopen. Het probleem met mijn kapotte is dat er nog een game in de Blu-Ray drive zit. Kan ik deze er op een of andere manier uithalen? Ik heb hem al opengemaakt en de BR-drive ligt hier naast mij. Ik dacht dat hij er dan wel uit te krijgen zou zijn, maar niet dus.. Ook als hij aanstaat krijg ik de game er met geen mogelijkheid uit. Iemand een oplossing? Probeer eens de hele tijd op het driehoekje te drukken (waarmee je 'm normaal ook altijd eruit haalt). Dat moet je inhouden. Misschien komt ie dan wel eruit, zo ging het bij mij tenminste wel. Dat had ik al geprobeerd, maar geen resultaat. Uiteindelijk heb ik gewoon heel de Blu-Ray drive uit elkaar gehaald en de disk eruit gehaald. En vanmorgen een PS3 Slim 320GB met PS Move gehaald. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Dat kan wel, maar heeft Sony expres achterwege gelaten. Op de eerste modellen (de 60GB) kon dit nog wel. PS1 spellen lukt weer. Waarom heeft Sony er voor gekozen om PS1 wel mogelijk te maken, maar PS2 niet? Reageren
GTA-top Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Weet iemand wat er veranderd met update 3.50? Reageren
Sentasi Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 3D support voor BD Discs. Reageren
GTA-top Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Heb ik nodig zeg met me 500-nogwatP televisie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.