Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Blu-ray is niet in handen van Sony, heur.

Ook wil ik wel eens weten hoe groot een spel als Killzone 2 is. Jullie noemen nu allemaal namelijk cross-platform spellen, welke natuurlijk minder in grootte zullen zijn zodat ze ook op de XBox 360 kunnen.

Geplaatst:

Patent is in iedergeval wel door sony aangevraagd & goedgekeurd.

En waarom zou microsoft het dan niet in Xbox360 slim doen?

Geplaatst:

Om zo nog ff geld uit de oude dvd versie te persen en dan even later een blu-ray versie uit te brengen en zo nog meer geld binnen te halen.

Geplaatst:

Sony heeft niks nieuws aan de BluRay gedaan. Iig niet voor de PS3. De Blu-Ray is ontwikkeld door negen verschillende bedrijven;

The "Blu-ray Disc founder group" was started on May 20, 2002 by nine leading electronic companies: Sony, Panasonic, Pioneer, Philips, Thomson, LG (Lucky GoldStar) Electronics, Hitachi, Sharp, and Samsung[2]. In order to enable more companies to participate, it announced in May 2004 that it would form the Blu-ray Disc Association, which was inaugurated on October 4, 2004.

Er zit geen Blu-Ray bij de XBox 360, omdat die veel geld hadden geinvesteerd in de HD DVD. Ik denk niet dat ze veel zin hebben om nog meer geld te steken in een ander medium.

Geplaatst:

Aangezien de PS3 in staat is om zowel Blu-ray als DVD te lezen, zou hij toch ook PS2 games moeten kunnen afspelen?

Geplaatst:

Dat kan wel, maar heeft Sony expres achterwege gelaten. Op de eerste modellen (de 60GB) kon dit nog wel. PS1 spellen lukt weer.

Geplaatst:

Ik heb besloten om een nieuwe PS3 te kopen. Het probleem met mijn kapotte is dat er nog een game in de Blu-Ray drive zit. Kan ik deze er op een of andere manier uithalen? Ik heb hem al opengemaakt en de BR-drive ligt hier naast mij. Ik dacht dat hij er dan wel uit te krijgen zou zijn, maar niet dus.. Ook als hij aanstaat krijg ik de game er met geen mogelijkheid uit. Iemand een oplossing?

Geplaatst:

It's hammer time!

Even serieus, kan je de Blu-Ray drive niet open schroeven? Anders op Youtube/internet filmpjes/sites/tuts opzoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb besloten om een nieuwe PS3 te kopen. Het probleem met mijn kapotte is dat er nog een game in de Blu-Ray drive zit. Kan ik deze er op een of andere manier uithalen? Ik heb hem al opengemaakt en de BR-drive ligt hier naast mij. Ik dacht dat hij er dan wel uit te krijgen zou zijn, maar niet dus.. Ook als hij aanstaat krijg ik de game er met geen mogelijkheid uit. Iemand een oplossing?

Misschien met een pincet hem uit de sleuf trekken?

Ik had dit probleem ook ooit eens met een DVD speler en toen heb ik hem met een pincet er zo uitgetrokken.

@ Hayte:

Ik heb net ff gekeken en Little Big Planet is rond de 9 Gb dus het valt reuze mee met de grootte van PS3 games.

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Probeer eens de hele tijd op het driehoekje te drukken (waarmee je 'm normaal ook altijd eruit haalt). Dat moet je inhouden. Misschien komt ie dan wel eruit, zo ging het bij mij tenminste wel.

Geplaatst:

Probeer eens de hele tijd op het driehoekje te drukken (waarmee je 'm normaal ook altijd eruit haalt). Dat moet je inhouden. Misschien komt ie dan wel eruit, zo ging het bij mij tenminste wel.

Dat had ik al geprobeerd, maar geen resultaat. Uiteindelijk heb ik gewoon heel de Blu-Ray drive uit elkaar gehaald en de disk eruit gehaald. En vanmorgen een PS3 Slim 320GB met PS Move gehaald. :dans:

Geplaatst:

Dat kan wel, maar heeft Sony expres achterwege gelaten. Op de eerste modellen (de 60GB) kon dit nog wel. PS1 spellen lukt weer.

Waarom heeft Sony er voor gekozen om PS1 wel mogelijk te maken, maar PS2 niet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...