Hayte Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Ik kijk meestal hier voor meer informatie betreffend updates. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Idd sommige updates slaan nergens op. Ik heb nu echt geen 3d support nodig. en met mij vele anderen. volgens mij doet Sony dit voor de 0,5 procent die een 3d televisie bezit. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Idd sommige updates slaan nergens op. Ik heb nu echt geen 3d support nodig. en met mij vele anderen. volgens mij doet Sony dit voor de 0,5 procent die een 3d televisie bezit. Jij hebt er toch geen last van? Dus waarom zou SONY die update niet uit mogen brengen voor de mensen die er wel gebruik van willen maken? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Stel je is voor dat je een 3D tv hebt en je krijgt die update niet, hoe genaaid zou dat wel niet zijn? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Waarom kan ik me niet inloggen op PS3? Ik denk dat ik gehacked ben, maar ik lees dat er meer mensen zijn op dit tijdstip met dezelfde melding. Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Waarom kan ik me niet inloggen op PS3? Ik denk dat ik gehacked ben, maar ik lees dat er meer mensen zijn op dit tijdstip met dezelfde melding. Ik had er straks geen last van. Morgen nog maar eens proberen dan, als het dan nog niet werkt even contact opnemen met Sony. De site doet het nou niet goed bij mij maar daar staat vast wel hoe je dit moet oplossen. Reageren
Sentasi Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Er is onderhoud bezig aan PSN. Ik ben er nog wel op, voor zolang het nog duurt. Verder is ook niemand meer online. Duurt tot 04:00u schijnt het. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Op meer forums lees ik die melding, ook op het zelfde tijdstip. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Lol ik werd even gek toen er op stond dat het wachtwoord fout was. Dacht ook ff dat ik gehackt was. Al een geluk dat ik men wachtwoord nog wist en vandaag kon inloggen. Wel klote voor de mensen die hun wachtwoord niet meer weten want je moet ze terug invoeren als je die melding kreeg. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Als je je wachtwoord vergeten bent faal je best wel hard. Trouwens je kan ook via "Wachtwoord vergeten?" ook terug aan je wachtwoord komen. Reageren
GTA-top Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Ik heb een kleine probleempje... De lijst "ontmoeten spelers" update niet meer... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Hoe verander ik de avatar van mijn PSN? Reageren
pilot Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Hoe verander ik de avatar van mijn PSN? Onder Playstation Network staat er account beheer, klik er op en klik daarna op account gegevens. Als je in het menu bent van account gegevens moet je op avatar drukken. Kies je avatar uit en bevestig het en je hebt een nieuwe avatar. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Idd sommige updates slaan nergens op. Ik heb nu echt geen 3d support nodig. en met mij vele anderen. volgens mij doet Sony dit voor de 0,5 procent die een 3d televisie bezit. Ach joh, op de PSP is dat nog 10x erger, we krijgen updates met 'internetradio', en 'internetzoeken', en dat soort shit dat niemand gebruikt, en dan hebben ze in 2007 of 2008 gezegd dat de PSP een friendlist en trophy's krijgt en dat hebben we nog steeds niet. Reageren
Sentasi Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Is er ook wat bekend over een YLOD op de 40GB modellen? Op internet lees is eigenlijk alleen maar over de 20GB, 60GB en 80GB modellen met een YLOD. Sinds 2 dagen word m'n 40GB versie namelijk aanzienlijk warmer dan gebruikelijk. Als ik hem aanzet, wordt ie al vrij snel warm, warmer dan normaal tijdens het gamen. Als ik op m'n gevoel afga, is ie tijdens 'stilstand' (in het XMB menu) en tijdens het gamen even warm, maar warmer als normaal dus. Gisteren ook in 2 uur tijd 3x compleet vastgelopen. Ook hoor ik de fan een stuk duidelijker nu, voorheen hoorde je hem niet, nu hoor je hem duidelijk een stapje harder draaien. Hij staat overigens compleet "vrij", met dus meer dan voldoende vrije ruimte, en niet in een kast. Ook haal ik regelmatig het stof eraf. De warme lucht die ie aan de achterkant uitblaast voelt overigens niet veel warmer dan gebruikelijk. Vrees een beetje voor een YLOD of wat anders wat binnenkort kan gaan opspelen. Wat denken jullie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.