Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Denk niet dat je je direct zorgen hoeft te maken hoor ;)

Ik heb zelf mijn PS3 al sinds juni 2007, dus ik het nog het allereerste 60GB model. Mijn ps3 is de ene keer weer bloedheet, de andere keer is de lucht die er uit komt weer minder warm, de volgende keer maakt hij veel geluid, dan loopt hij een paar keer vast achter elkaar, maar hij doet het nog steeds gewoon goed ;)

Het kan zijn dat er wat stof in je PS3 is gaan zitten voor de roostertjes waar de lucht uit je PS3 moet komen, dit kan je even nakijken anders.

Geplaatst:

Anders even die blaastest doen. Geen idee hoe het werkt ofzo, staat wel op youtube. Vorige zomer had ik ook "last" van een PS3 die wat harder ging draaien, nu gelukkig (bijna) nooit meer.

Geplaatst:

De fantest heb ik enkele weken/maanden geleden gedaan, durf het alleen niet te vaak te doen. Een hele hoop mensen zeggen dat het schadelijk is voor je PS3, en maar een handjevol van niet. :puh:

Geplaatst:

Je zou ook een grote über moker kunnen pakken en dat ding aan gort slaan, er zullen vast wel mensen zijn die zeggen dat dat goed is voor je PS3. Zolang dat ding maar niet gaat vliegen kan het zover ik weet geen kwaad. Hmm, of zou het helpje om met een busje perslucht in dat ding te gaan lopen spuiten...? Als je echt een overbezorgde moeder bent, kan je altijd zo'n oerlelijke fan kit ding kopen.

Geplaatst:

Fan kits en die rommel doe ik niet aan. Ik ga er maar vanuit dat ie dusdanig ontworpen en in elkaar zit dat dat soort rotzooi niet nodig is, ondanks de bekende problemen van de 60GB.

Nee, maar het viel me gewoon op, dat ie warmer word als voorheen. Maar aan de andere kant, de fan draait nog lang niet op volle toeren, en hij heeft genoeg ruimte om de warme lucht te lozen.

Geplaatst:

Het komt wel goed, schatje. En anders zijn er nog de fixes, zoals de handdoek fix. Of kan je je Friese soldeer skillz laten zien ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Ergens rond 2011 koop ik dan PS3, heb ik 360 en PS3. Is handiger voor online gamen met iedereen hier op het forum enzo. :)

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Ergens rond 2011 koop ik dan PS3, heb ik 360 en PS3. Is handiger voor online gamen met iedereen hier op het forum enzo. :)

Dus je koopt een PS3 alleen om online te gamen en je hebt ook een X360? Als ik jou was zou ik gewoon zo'n kabel leggen of een wireless adapter te kopen, zal je een hoop geld schelen. Ik zou zelf het geld er niet voor (over) hebben.

Geplaatst:

Eh ik kan online met 360 hoor da's allemaal geen probleem :7 Heb trouwens de nieuwe daar zit Wifi op :schater:

Maar ik merk dat veel vrienden van me + veel mensen op het forum een PS3 hebben. Dus nouja, waarom ik niet :7

Geplaatst:

Eh ik kan online met 360 hoor da's allemaal geen probleem :7 Heb trouwens de nieuwe daar zit Wifi op :schater:

Maar ik merk dat veel vrienden van me + veel mensen op het forum een PS3 hebben. Dus nouja, waarom ik niet :7

Het is natuurlijk je eigen keus maar ik zou het niet doen.

Geplaatst:

Nja, :7

maar nog iets dat ik niet snap is dat er veel games zijn die maar 720p hebben, terwijl jullie Blu-ray hebben. Zelf wij (360) hebben meer.. xD

Geplaatst:

Dat maakt geen ruk uit. Hedendaagse televisies hebben een upscaler ingebouwd die er voor zorgt dat het beeld wat hij binnenkrijgt omgezet wordt naar native resolutie. Dus als je 720P in een 1080P scherm duwt, poept je scherm ook 1080P uit.*

*dit werkt dus niet bij de meeste monitors, omdat die niet gemaakt zijn voor verschillende resoluties, je zult dan ook handmatig de resolutie moeten veranderen

Ik heb overigens allebei de consoles, al zit de 360 ergens in een hoekje verborgen. Dat alleen omdat die van mij geen HDMI heeft, en ook geen draadloos internet. En ik heb vrij weinig zin om via allemaal omweggetjes en zo'n 150 euro aan kabels en adapters en zooi dat ding fatsoenlijk te kunnen gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...