flippie13 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ergens rond 2011 koop ik dan PS3, heb ik 360 en PS3. Is handiger voor online gamen met iedereen hier op het forum enzo. Dus je koopt een PS3 alleen om online te gamen en je hebt ook een X360? Als ik jou was zou ik gewoon zo'n kabel leggen of een wireless adapter te kopen, zal je een hoop geld schelen. Ik zou zelf het geld er niet voor (over) hebben. Voor de 360 moet je online betalen hea 60 per jaar als ik me niet vergis. Als je je 360 zelf thuis aan je internet hangt, moet je nogsteeds 60 euro per jaar dokken om met de servers van Microsoft te verbinden. Wel krijg je hier kwaliteit voor, bij de ps3 is dit helaas niet altijd het geval. Wél is er bij PSN enorme vooruitgang geboekt en is het bijna vergelijkbaar geworden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Ergens rond 2011 koop ik dan PS3, heb ik 360 en PS3. Is handiger voor online gamen met iedereen hier op het forum enzo. Dus je koopt een PS3 alleen om online te gamen en je hebt ook een X360? Als ik jou was zou ik gewoon zo'n kabel leggen of een wireless adapter te kopen, zal je een hoop geld schelen. Ik zou zelf het geld er niet voor (over) hebben. Voor de 360 moet je online betalen hea 60 per jaar als ik me niet vergis. Als je je 360 zelf thuis aan je internet hangt, moet je nogsteeds 60 euro per jaar dokken om met de servers van Microsoft te verbinden. Wel krijg je hier kwaliteit voor, bij de ps3 is dit helaas niet altijd het geval. Wél is er bij PSN enorme vooruitgang geboekt en is het bijna vergelijkbaar geworden. Mensen, jullie hoeven me niet uit te leggen wat het voor 360 allemaal is. Ik ben al geconnecteert met internet Maar val je er bij de PS3 uit dan? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Weet iemand waar je een goedkope headset kan vinden? Het moet helemaal geen topkwaliteit zijn, zolang ik maar een beetje kan communiceren tijdens het gamen is het meer dan goed. Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Google leverde me dit op. Geen idee of die webshop betrouwbaar is, ik ken hem iig niet. Een snelle google op de naam leverde me iig niks op. Google zelf ook is, er is ongetwijfeld een winkel bij jou in de buurt die ook goedkope headsets verkoopt. In principe voldoet elke (bluetooth) headset voor je PS3. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Bedankt voor het snelle antwoord. Ik denk dat ik is in de mediamarkt ga gaan kijken, daar zullen ze wel een mooi assortiment hebben volgens mij. Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Kijk dan ook is bij de telefoon oortjes. Die werken via Bluetooth, en je PS3 zal 9 van de 10 gewoon herkennen als bluetooth headset. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Ik had is een vraag: Als ik in mijn PSN vriendenlijst kijk zie ik soms namen van andere mensen die online zijn gloeien, betekent dit dat deze mensen pas online zijn gekomen? Ik vraag het me al een tijdje af. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Net even een snelle google search gedaan, en een topic op IGN gevonden. Daar staat alleen in dat het een glitch is, en dat is kennelijk de enige verklaring die ze toen konden bedenken. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 In dat topic zijn ze ook losse flodders aan het schieten. Ze zeggen daar dat het met settings die je kan benaderen onder het spelen te maken heeft, terwijl wij het over vrienden hebben. Ook zeggen ze dat het miss met nieuwe trophies te maken heeft, terwijl toen ik dit had de laatste aanmelding van zo'n knar 3 maanden geleden was ozfo. Allemaal een beetje raar, maar ik heb het ook vaak. Reageren
Sentasi Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik vermoed ook een glitch o.i.d, heb het met vrienden nooit gehad, ik heb wel is dat de tekst van sommige willekeurige opties in het XMB oplichten en knipperen. Selecteer ik die, en ga weer terug, is het weg. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Ik heb de laatste tijd problemen met de PS Store: Als ik hem open krijg ik soms de melding: 'Deze service is niet beschikbaar in uw land/regio.' En nu heb ik gran turismo gekocht en ik kreeg er 2 codes bij. Één zat in de verpakking en de ander kreeg ik er los bij. Maar geen van beide codes wordt herkent. Terwijl ik ze correct intyp met alle hoofdletters enz. Kan iemand me helpen, want ik kocht het juist speciaal voor die extra's. Reageren
Hayte Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Lolz, dat probleem heb ik ook. Ik vraag me af of ze pas op de release datum worden geactiveerd. En nee, het ligt niet aan mij, dat weet ik volledig zeker. Geen I of 1's, en ook geen O of 0's. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Lolz, dat probleem heb ik ook. Ik vraag me af of ze pas op de release datum worden geactiveerd. En nee, het ligt niet aan mij, dat weet ik volledig zeker. Geen I of 1's, en ook geen O of 0's. Zo had ik het nog niet bekeken, misschien kan je ze pas activeren om 12's nachts 24 november. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Lolz, dat probleem heb ik ook. Ik vraag me af of ze pas op de release datum worden geactiveerd. En nee, het ligt niet aan mij, dat weet ik volledig zeker. Geen I of 1's, en ook geen O of 0's. Zo had ik het nog niet bekeken, misschien kan je ze pas activeren om 12's nachts 24 november. En, werken ze al? Reageren
Hayte Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Gelukkig wel. Al is het dynamische thema redelijk saai en irritant (omdat er bij een bepaald achtergrond een witte achtergrond is, wat betekent dat de tekst lastig is te lezen), en zal ik de auto's niet gebruiken omdat ik dan het gevoel heb alsof het te makkelijk is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.