PowerPats Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Ben toch maar ps plus geworden, en het is toch wel vet. je krijgt er een hele zooi games bij. wel moet je toch een brede smaak qua games hebben om het interessant te vinden dus niet alleen shooters leuk vinden maar ook puzzels, platformers etc. Ook de gratis dynamische thema's en avatars zijn leuk. En ik krijg ook nog 2 maanden ps plus gratis. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Gelukkig wel. Al is het dynamische thema redelijk saai en irritant (omdat er bij een bepaald achtergrond een witte achtergrond is, wat betekent dat de tekst lastig is te lezen), en zal ik de auto's niet gebruiken omdat ik dan het gevoel heb alsof het te makkelijk is. Dat dynamische thema vindt ik maar een lelijke tegenvaller je ziet alleen maar een witte achtergrond met een zwarte 5 die een beetje beweegt. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Ben toch maar ps plus geworden, en het is toch wel vet. je krijgt er een hele zooi games bij. wel moet je toch een brede smaak qua games hebben om het interessant te vinden dus niet alleen shooters leuk vinden maar ook puzzels, platformers etc. Ook de gratis dynamische thema's en avatars zijn leuk. En ik krijg ook nog 2 maanden ps plus gratis. Krijg je dan ook nog dingen zoals Wipeout, die gratis waren bij een vorige maand? @Hierboven; er is ook nog een zwart achtergrond met GT en 5 (het wisselt elkaar af) gespeld in gele lampjes! Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Weet iemand of het mogelijk is om een ingame screenshot te maken met de PS3? En zo ja, hoe. En zo nee, zou dit niet ooit in een update komen? Heb wel dit gevonden, maar dat komt uit 2008. Reageren
Velaro Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Weet iemand of het mogelijk is om een ingame screenshot te maken met de PS3? En zo ja, hoe. En zo nee, zou dit niet ooit in een update komen? Heb wel dit gevonden, maar dat komt uit 2008. Het is mogelijk met een beperkt aantal games. Hier vind je er meer over. Games die dit ondersteunen, maken blijkbaar automatisch een fotoalbum aan in de XMB. Om dan een screenshot te maken, moet je op de PS knop drukken en naar het fotomenu gaan. Ik wist dit zelf ook nog niet, maar voor zover ik weet heb ik geen enkele game die deze functie ondersteunt. Natuurlijk zijn er wel sommige games die een eigen screenshot functie hebben, maar dat staat los van de feature die door die update is toegevoegd. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Sommige spellen ondersteunen idd ingame screenshots, Bad Company 1 kon dit wel. Maar ik denk dat dit verder niet mogelijk is, en de PSP heeft dit ook nooit gezien, behalve met homebrew. Of je moet een apparaat hebt wat filmt(Dazzle bv.), en dat je daar een screen van pikt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 (bewerkt) Hier ingame screenshots van mij als voorbeeldje. Bewerkt: 2 februari 2011 door PowerPats Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) en nu mag de ps3 10dgn niet meer worden verkocht verscheept in Europa bron Bewerkt: 1 maart 2011 door onbekendeIV Reageren
PS3D Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 stelletje lozers. boycottuh die LG in de naam van Sony. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 stelletje lozers. boycottuh die LG in de naam van Sony. Ja, want we kopen iedere week een nieuwe LG tv Serieus, denk je zelf dat die paar 100 mensen die nu geen LG tv kopen, wat de kans groot is dat ze dat sowieso niet deden, dat een bedrijf als LG dat gaat merken? Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 wel matig voor Sony, gelukkig blijft het maar bij 10 dagen hoop ik. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Nog iemand die niet op PSN geraakt? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Ja, ik krijg altijd een 80710A06 error. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Net zoals ik, al enkele dagen... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 http://www.psfocus.nl/2_22430_0_UPDATE___PlayStation_Netwerk_totaal_onverwachts_offline.aspx http://www.psfocus.nl/2_22436_0_PlayStation_Netwerk_mogelijk_onder_vuur_door_Anonymous.aspx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.