Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Had daarjuist nog een bug gevonden, toen ik op gtaforum zat met ps3 en ik gebruikte het euro teken (€) en ik postte dan veranderde het euro teken in een vraagteken. :puh:

Geplaatst:

Leuk zeg, een weekje Live, terwijl mensen die geen Live willen, dit niet pakken, en mensen die Live willen, die dit ook niet pakken want ze hebben al Live. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ergeren jullie je er niet aan dat MS altijd probeert bepaalde games/DLC's voor hun Xbox vroeger te verkrijgen dan de PS3?

Tja, ze maken altijd een contract en leggen er een paar miljoentjes voor neer om het eerder te krijgen. :7

PS3 players kunnen niet vergoed worden, aangezien PS3 network gratis is.

Betekent dit dat het geld dat je op PSN had weg is? Oh no mijn 4 cent. :7

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Een vergoeding omdat PSN plat ligt ga ik nu ook niet vragen, enkel als er geld van m'n rekening is verdwenen..

Daarbij; hoeveel keer gebeurd zoiets met PSN in een jaar?

Geplaatst:

neee ik kan niet inlogen :(

hoe kan dit ? playstation network is de hele weekkend al bezig, en het is niet alleen bij mij ook bij mijn vrienden

wat is de oorzaak ?

Geplaatst:

Er zit een 'lek' in het beveiligingssysteem van PSN en Qriocity. Daarom heeft Sony vorige week woensdag PSN en Qriocity helemaal offline gehaald. Volgens andere berichten zullen ze er nu gebruik van maken om hun beveiligingssysteem te verbeteren..

Geplaatst:

Het is over heel de wereld hetzelfde probleem.

Sony zei dat het vanwege onderhoud was, wat niet echt geloofwaardig is aangezien zoiets op voorhand wordt aangekondigd en niet langer dan een dag duurt.

Maar volgens andere bronnen komt het door een aanval van anonymous waardoor sony de netwerken op stil heeft gezet om ze beter te beveiligen en verdere schade te voorkomen.

Dit kan nog een paar dagen of zelfs een week duren in het slechtste geval. :{

Geplaatst:

Dit kan nog een paar dagen of zelfs een week duren in het slechtste geval. :{

Sommige sites beweren dat PSN in Japan vandaag nog online gaat, en Europa/Amerika pas morgen.. Geloofwaardig? :sigaar:

Geplaatst:

Hey,

ik heb nu al een tijdje het probleem dat telkens als ik een taak om een Trophy te verdienen voltooi, ik de melding 'U hebt een trofee gewonnen' pas een ruime 10 seconden erna krijg. Is dit normaal?

Mvg,

R-fl3x

Geplaatst:

Over het algemeen komen Trophies altijd later. Achievements-meldingen op de Xbox360 komen altijd gelijk in beeld, PS3 Trophies hebben wat vertraging. Maar dit verschilt echter per game. 10 seconden kan dus heel normaal zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...