Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vertrouw het voor geen haar meer wat PSN betreft.. Heb m'n Hotmail-account gecheckt (de Hotmail van mijn PSN account) en op 16 april kreeg ik een mail genaamd 'Wilt u een gratis game, [m'n PSN naam]?'. Ik ga hem niet openen.. :cab:

Geplaatst:

Ik vertrouw het voor geen haar meer wat PSN betreft.. Heb m'n Hotmail-account gecheckt (de Hotmail van mijn PSN account) en op 16 april kreeg ik een mail genaamd 'Wilt u een gratis game, [m'n PSN naam]?'. Ik ga hem niet openen.. :cab:

16 april was PSN nog niet eens gehackt, dat gebeurde pas 19 April.

Geplaatst: (bewerkt)

16 april was PSN nog niet eens gehackt, dat gebeurde pas 19 April.

Fout, 19 april werd het ontdekt (volgens mij). Ik dacht dat de hack daarvoor al heeft plaatsgevonden.

>> Edit: Heb het even opgezocht, de hack is tussen 17 en 19 april geconstateerd. Kan niet precies vinden wanneer de hack heeft plaatsgevonden, het zou dus best kunnen dat dat mailtje al niet veilig meer is.

Bewerkt: door David22
Geplaatst:

Heeft iemand anders eigenlijk ook zo'n dergelijke mail gekregen?

Ik niet, terwijl ik wel regelmatig mailtjes van PSN ontving. Dus ik denk dat het maar goed is dat je 'm niet hebt geopend ;)

Geplaatst:

Ik heb dezelfde mail gekregen en hij is veilig hoor. :7

En ondertussen hebben de hackers onze persoonlijke gegevens, bankkaartgegevens en waarschijnlijk ook geld dat we op PSN hadden. Fijn he! *sarcasm* Check deze reportage even, typ in "Sony" in Zoek en dan zie je het rechts wel staan.

Geplaatst:

En ondertussen hebben de hackers onze persoonlijke gegevens, bankkaartgegevens en waarschijnlijk ook geld dat we op PSN hadden. Fijn he! *sarcasm* Check deze reportage even, typ in "Sony" in Zoek en dan zie je het rechts wel staan.

Hoe kunnen ze nou ons "geld" van PSN hebben? :7 Da's virtueel geld, daar hebben ze geen flikker aan.

Geplaatst:

Ze hadden het bij DWDD ook over dit, geeft aan dat dit best wel serious business is. Creditcard is ook geblokkeerd. :)

Geplaatst:

Ze hadden het bij DWDD ook over dit, geeft aan dat dit best wel serious business is. Creditcard is ook geblokkeerd. :)

Nja, ik heb niet per se DWDD nodig om door te hebben dat dit een serieuze klap voor Sony is hoor :puh: Ben toch benieuwd wanneer PSN weer online komt, denk toch dat dat nog zo een week gaat duren... En dan zal uiteindelijk blijken dat er geen creditcardgegevens vrijgekomen zijn, waardoor er een hele hoop kaarten voor niets geblokkeerd zijn :clown:

Anyway, ben toch blij dat ik altijd in de PS Store gekocht heb met prepaidkaarten... Scheelt toch een hoop zorgen nu :)

:clown:

En ja, dit mailtje heb ik gekregen op mijn Japanse account, andere drie accounts hebben nog niks gekregen :puh:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Ik heb ook nog niks gekregen op een van m'n accounts... (2x Europees, 1x Amerikaans). Dat vind ik wel minder van Sony, hun klanten moeten toch hun informatie van nieuwssites halen ipv direct geïnformeerd te worden. Nja, ik verwacht binnenkort wel een mailtje, de inhoud zal echter geen verrassing meer zijn :clown:

Geplaatst:

Ik ben er gister pas achter gekomen dat PSN down was :clown: En eerlijk gezegd interesseerd het me geen flikker, kzit toch bijna niet meer op dat ding. Maar inderdaad wel errug slordig van sony dat ze niet eens één mailtje sturen, op het PS3 blog (van sony) verzinnen ze ook alleen maar nonsens smoesjes die elke vertenwoordiger standaard op de 1e dag van zijn studie te horen krijgt.

Geplaatst:

Nja, ik heb niet per se DWDD nodig om door te hebben dat dit een serieuze klap voor Sony is hoor :puh: Ben toch benieuwd wanneer PSN weer online komt, denk toch dat dat nog zo een week gaat duren... En dan zal uiteindelijk blijken dat er geen creditcardgegevens vrijgekomen zijn, waardoor er een hele hoop kaarten voor niets geblokkeerd zijn :clown:

Anyway, ben toch blij dat ik altijd in de PS Store gekocht heb met prepaidkaarten... Scheelt toch een hoop zorgen nu :)

Achja better save than sorry, En gebruikte hem trouwens nooit.

Hoe kunnen ze nou ons "geld" van PSN hebben? :7 Da's virtueel geld, daar hebben ze geen flikker aan.

Omdat ze onze inloggegevens hebben en er gewoon dingen mee kunnen kopen? :7

:clown:

En ja, dit mailtje heb ik gekregen op mijn Japanse account, andere drie accounts hebben nog niks gekregen :puh:

JAPANS!?

Bewerkt: door Axelectric_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...