Mania-92 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ja maar vertraging etc... Waarom zou SONY vertraging oplopen. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 en Mr. Vriecetti let AUB een beetje op je taal kijk eens op een bobo forum ene waarscheinlijk komt hij in europa begin volgens jaar, wat ik wel erg laat vind.. Reageren
VforV Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Update van de geruchten rond PS3... en PS2! Het is weer tijd voor een rondje geruchten. Zoals het altijd gaat bij de ontwikkeling van een nieuwe consoles, circuleren er weer heel wat geruchten. Hou dit in gedachten, de volgende items kunnen dus evenzeer niet waar zijn, maar we wilden je dit nieuws hoe dan ook niet onthouden. Sony zou namelijk bezig zijn aan een mobiel "Flash Lite" platform voor PSP en PS3. Via dit platform zou je flashgames kunnen downloaden voor je PSP of PS3. Dit om te concurreren met Xbox Live Arcade en de downloadbare Nintendo klassiekers op Revolution. Maar er is nog meer... Volgens de geruchten zou de PS2 namelijk niet al te snel afgeschreven moeten worden. Sony zou bezig zijn aan een upgrade voor Eyetoy in combinatie met een controller die gelijkaardig is aan de aankomende Revolution-controller. Hiermee zou Sony een betaalbare concurrent voor de Revolution kunnen bieden. EDIT: Ohja de bron : www.gamemania.be Bewerkt: 27 februari 2006 door VforV Reageren
LucasV Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Moeilijk te geloven. Sony ligt al achter met de PS3, dus volgens mij hebben ze geen tijd om een hele nieuwe PS2 te maken en te promoten. Bovendien heeft het vrij weinig nut om een console te maken puur voor de controller, de spellen maken of breken het systeem. Reageren
VforV Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Moeilijk te geloven. Sony ligt al achter met de PS3, dus volgens mij hebben ze geen tijd om een hele nieuwe PS2 te maken en te promoten. Bovendien heeft het vrij weinig nut om een console te maken puur voor de controller, de spellen maken of breken het systeem. Ze maken geen nieuwe PS2, ze werken enkel aan een upgrade voor Eyetoy in combinatie met een controller die gelijkaardig is aan de aankomende Revolution-controller. Hiermee willen ze duidelijk maken dat de PS2 nog niet afgeschreven is. Reageren
LucasV Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Moeilijk te geloven. Sony ligt al achter met de PS3, dus volgens mij hebben ze geen tijd om een hele nieuwe PS2 te maken en te promoten. Bovendien heeft het vrij weinig nut om een console te maken puur voor de controller, de spellen maken of breken het systeem. Ze maken geen nieuwe PS2, ze werken enkel aan een upgrade voor Eyetoy in combinatie met een controller die gelijkaardig is aan de aankomende Revolution-controller. Hiermee willen ze duidelijk maken dat de PS2 nog niet afgeschreven is. Oké, geen nieuwe console maar een controller dan. Er is een soort Revolution controller op dit moment in ontwikkeling door een bedrijf die niets met Sony heeft te maken en is zo’n typisch geval van fifteen minutes of fame. Maar het lijkt me een nep gerucht zoals velen. Reageren
Yohan Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Moeilijk te geloven. Sony ligt al achter met de PS3, dus volgens mij hebben ze geen tijd om een hele nieuwe PS2 te maken en te promoten. Bovendien heeft het vrij weinig nut om een console te maken puur voor de controller, de spellen maken of breken het systeem. Sony is bang voor Ninty, omdat zij altijd inovatief zijn en nu wil Sony ook zoiets.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Moeilijk te geloven. Sony ligt al achter met de PS3, dus volgens mij hebben ze geen tijd om een hele nieuwe PS2 te maken en te promoten. Bovendien heeft het vrij weinig nut om een console te maken puur voor de controller, de spellen maken of breken het systeem. Hoe kom jij aan die wijsheid dat SONY achter ligt? Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Sony loop mogenlijk vertraging op.sony heeft het zelf gezegd Blu Ray is nog niet in productie. dus kan ps3's niet gemaakt worden. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Sony loop mogenlijk vertraging op.sony heeft het zelf gezegd Blu Ray is nog niet in productie. dus kan ps3's niet gemaakt worden. bron? Reageren
LucasV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) @Mania-92: Hier is je bron Bovendien is het een feit dat de hardware van de PS3 nog lang niet af is. Bewerkt: 28 februari 2006 door LucasV Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Helaas zie ik daar ook geen bron. Iedee halve gare kan wat posten. Zoiets mag je pas geloven met een geloofwaardige bron. Reageren
VforV Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nieuws: PS3 kan vertraging oplopen In de voorbije weken doken alsmaar meer geruchten op dat Sony hun lanceerdatum voor de PS3 niet zou halen nadat een rapport voorspelde dat de console het daglicht zou zien eind 2006. Sankei Web, een Japanse site, rapporteert dat Sony zich bewust is van de mogelijkheid, sterker nog de website zegt dat Sony het probleem zelfs erkent. Oorzak van de vertraging zou de massaproductie van de Blu-ray zijn. Een woordvoerder van Sony zei: "The highest quality picture is vital to the PS3. There is a possibility of delay [to the launch] if delivery of parts is delayed." Het artikel suggereert dat als Sony de console effectief vertraagt, dat de lancering ergens in oktober zou gebeuren, om zo de drukke eindejaarsperiode in te stormen. Het quoteert ook de voorzitter van Enterbrain, Hiokazu Hamamura, dat als Sony nog geen bestellingen voor het systeem aan het opnemen is, het moeite krijgen met de console in mei op de markt te krijgen. Bron: http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=10953 Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Spijtig dat hij vertraagd is, nu moeten we nog langer wachten. Maar langs de andere kant hebben we dan ook meer tijd om te sparen voor het geld . Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nieuws: PS3 kan vertraging oplopenIn de voorbije weken doken alsmaar meer geruchten op dat Sony hun lanceerdatum voor de PS3 niet zou halen nadat een rapport voorspelde dat de console het daglicht zou zien eind 2006. Sankei Web, een Japanse site, rapporteert dat Sony zich bewust is van de mogelijkheid, sterker nog de website zegt dat Sony het probleem zelfs erkent. Oorzak van de vertraging zou de massaproductie van de Blu-ray zijn. Een woordvoerder van Sony zei: "The highest quality picture is vital to the PS3. There is a possibility of delay [to the launch] if delivery of parts is delayed." Het artikel suggereert dat als Sony de console effectief vertraagt, dat de lancering ergens in oktober zou gebeuren, om zo de drukke eindejaarsperiode in te stormen. Het quoteert ook de voorzitter van Enterbrain, Hiokazu Hamamura, dat als Sony nog geen bestellingen voor het systeem aan het opnemen is, het moeite krijgen met de console in mei op de markt te krijgen. Bron: http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=10953 Dat lijkt er meer op. Ik zit er niet zo mee. Alles om mijn schatje optimaal te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.