Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat laatste vind ik ook wel weer het andere uiterste. :7 En als XBL er ooit meerdere dagen uitligt, weer massaal overstappen naar Playstation zeker. :schater:

Volgens mij zijn dat voornamelijk de die-hard COD spelers die geen dag zonder hun MP avonturen kunnen. :7

Het imago van Sony heeft zeker een dikke deuk opgelopen, maar ik ben zelf niet direct al het vertrouwen kwijt in Sony en hun diensten.

Denk dat het ook een leermoment is voor Sony. Het is nu gebeurt, en ik heb het vertrouwen erin dat ze er alles aan gaan doen om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Geplaatst:

Dat laatste vind ik ook wel weer het andere uiterste. :7 En als XBL er ooit meerdere dagen uitligt, weer massaal overstappen naar Playstation zeker. :schater:

Volgens mij zijn dat voornamelijk de die-hard COD spelers die geen dag zonder hun MP avonturen kunnen. :7

Het imago van Sony heeft zeker een dikke deuk opgelopen, maar ik ben zelf niet direct al het vertrouwen kwijt in Sony en hun diensten.

Denk dat het ook een leermoment is voor Sony. Het is nu gebeurt, en ik heb het vertrouwen erin dat ze er alles aan gaan doen om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Ja, kluizenaars die geen daglicht kennen :schater:

Ikzelf vind het jammer dat Sony zo laks met gegevens omging, maar ze hebben nu een beveiligingsbedrijf ingeroepen die ze zouden moeten helpen dus het zou iig wel beter moeten worden wat een goed teken is. :Y

Geplaatst:

Ik vind het absurd dat dit ooit heeft kunnen gebeuren. Één van de grootste inbraken van zijn soort. Mogelijk zijn er nu 70 miljoen wachtwoorden en 70 miljoen email adressen (en er zijn waarschijnlijk zat mensen die hetzelfde wachtwoord voor hetzelfde email adres gebruiken) in handen van anderen. Mogelijk kan iemand nou gewoon met jouw credit card gegevens aankopen doen. En dan wil jij er geen vergoeding (in welke vorm dan ook) voor?

Geplaatst:

Een vergoeding is nu niet direct nodig naar mijn mening.. Ik zie liever een simpel thema of in het uiterste geval een soort PSN Mini-Game als compensatie. Het ligt er ook aan wíe zijn creditcard gebruikt wordt. Misschien dat Sony die gebruikers een vergoeding zal geven?

Geplaatst:

Ja hoor, men ruikt weer geld. Het PSN is een gratis (!) service, waarom zou je dan recht hebben op een vergoeding? Waarom denken mensen daar als eerste aan?

Heb je financiële schade geleden omdat je niet online kon gamen? :7

Enkel Playstation Plus gebruikers zouden daar imo recht op hebben, omdat ze betaald hebben voor een service die niet geleverd is. Als Sony andere gebruikers (ook) tegemoet wil/gaat komen, is dat alleen maar goodwill van Sony.

Bovendien heeft Sony het ook helemaal niet over een vergoeding. Ze zijn mogelijkheden aan het bekijken om hun dankbaarheid te tonen voor het bijzondere geduld van de gamers.

Zei ik iets over geld? :7

Geplaatst:

geduld van gamers ? Je kan niet echt veel doen in deze situatie, en als ik zo om me heen kijk zijn mensen eerder ongeduldig.

Geplaatst:

Als je het tegen mij hebt heb je ongelijk, de PS3 wordt hier alleen gebruikt door mijn broertje. PC-gaming is beter, mooier (nja, niet op mijn pc) en goedkoper. Ik vind het alleen absurd dat hacker Kees mijn gegevens heeft. Noem me ouderwets, maar als ik zulk soort gegevens invul bij een groot bedrijf als Sony verwacht ik dat ze gewoon goed en veilig zijn en geen verouderde software gebruiken waarvan al lang bekend is dat ze redelijk onveilig zijn.

Geplaatst:

Ik weet echt niet meer wat ik er over moet denken...

Ten eerste vind ik sony echt bagger service geven qua privacy, als ze een verouderde versie van iets gebruiken terwijl ze zo'n groot bedrijf zijn en ze ook nog eens een f*cking elektronica bedrijf zijn dan is dit echt gewoon -100000! Maar als er niet al te veel problemen van zullen komen kan ik er mee leven... Maar als ik op google mijn eigen adres, telfoonnummer en geboortedatum tegenkom... Dan ben ik best pist, oke ik heb mischien wel wat gegvens bijv hier op het forum staan maar dat is vrijwillig... Als iedere E*kel mijn fricking gegevens kan kopen ben ik nie zo blij... En dan ook nog maar hopen dat PSN snel online komt... Koop ik Test Drive Unlimited 2, doet PSN het niet meer... T*VUS! XD

Geplaatst:

Iedere PSN gebruiker krijgt 30 dagen GRATIS PlayStation Plus! :eten:

"Each territory will be offering selected PlayStation entertainment content for free download. Specific details of this content will be announced in each region soon.

All existing PlayStation Network customers will be provided with 30 days free membership in the PlayStation Plus premium service. Current members of PlayStation Plus will receive 30 days free service.

Music Unlimited powered by Qriocity subscribers (in countries where the service is available) will receive 30 days free service."

Bron

Geplaatst:

Dat is gewoon een goedmakertje om ons hier te houden. De mensen die Sony nu helemaal zat zijn en het PlayStation Netwerk ook die kunnen hun PlayStation Store tegoed terugkrijgen. Dit vind ik erg netjes van Sony.

Geplaatst:

Dat is gewoon een goedmakertje om ons hier te houden. De mensen die Sony nu helemaal zat zijn en het PlayStation Netwerk ook die kunnen hun PlayStation Store tegoed terugkrijgen. Dit vind ik erg netjes van Sony.

Ja natuurlijk, ik ben er alvast blij mee. :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...