David22 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Anonymous toch verantwoordelijk voor PSN Hack? Op de US PS Blog meldt Sony dat de hackers van de Sony Online Entertainment-servers een bestand achtergelaten hebben dat erop wijst dat Anonymous betrokken is bij de aanval. Dit zou kunnen betekenen dat de hackersgroepering ook betrokken was bij de PSN-hack. Anonymous verantwoordelijk? Op een van de SOE-servers hebben de indringers een bestand geplaatst met de naam 'Anonymous' en erin de woorden 'We are Legion'. Dat is een zin die deel uitmaakt van de slogan van de hackersgroepering. Het lijkt nu aannemelijk dat Anonymous verantwoordelijk is voor de aanval op de Sony Online Entertainment-servers en dan waarschijnlijk ook die op het PSN van inmiddels 2 weken geleden. Dit is opmerkelijk aangezien de hackersgroepering eerst te kennen gaf dat ze de aanvallen op Sony's services zouden staken om gebruikers geen ongemakken te bezorgen. Quote: "We discovered that the intruders had planted a file on one of our Sony Online Entertainment servers named 'Anonymous' with the words 'We are Legion'" SOE gehackt Na de hack op het PSN volgden eergisteren de Sony Online Entertainment-services. Gisteren werd bekendgemaakt dat er bij de aanval creditcardgegevens gestolen zijn. Bron: PlayStation Only Zou Anonymous er toch achter zitten? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Echt dom dat hun er aan mee hebben gedaan. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ik geloof niet dat Anonymus dit heeft gedaan, de hackers zouden dit express kunnen hebben gedaan om de aandacht van hun af te houden. Anonymus heeft het Sony al eens eerder moeilijk gemaakt dus als ze zoiets tegen komen denken ze gelijk weer dat hun het zijn. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Was het niet al langer bekend dat Anonymous hier verantwoordelijk voor was? Reageren
Velaro Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Was het niet al langer bekend dat Anonymous hier verantwoordelijk voor was? Nee, want zij vertelden net dat ze hun aanvallen op Sony's services staakten omdat hun acties gericht waren tegen Sony en niet de gebruikers. In de plaats daarvan zouden ze wraak nemen op een andere manier. Het zou natuurlijk kunnen dat ze er toch achter zitten, maar het kan natuurlijk ook gaan om een andere hackersgroepering die op deze manier de aandacht wil vestigen op Anonymous. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Haha, Anonymous heeft geen leidinggevende. Anonymous is in principe eigenlijk helemaal niks. Het is gewoon een beeld waar mensen achter staan en die volgen. Als Kees iets zegt, en hij doet mee aan Anonymous, dan kan hij best zeggen dat Anonymous er niks mee te maken heeft, maar als Jan Pietje ook mee doet aan Anonymous kan hij zoiets gerust doen en een bestandje van Anonymous achter laten. Er is namelijk niet één geheel. Ik kan zo ook onder het monniker, de alias van Anonymous Rabobank gaan hacken zonder dat iemand van Anonymous me tegenhoudt. Anonymous is gewoon niks meer dan een topic op 4chan.org waar vijftien jarige kindertjes hun agressie op de wereld kunnen uiten door dingen te doen die een ander persoon post. Kees post bijvoorbeeld, heej, Sony is Geohotz aan aan het klagen, wat een naaiballen, we zouden PSN moeten hacken of zo. Koos Vriendloos wordt door iedereen gepest en wilt wat meer aanzien in de wereld krijgen, en gaat dus PSN hacken "in naam van Anonymous". Er is dus niet één groep Anonymous, het verandert gewoon elke seconde. Het is lastig uit te leggen, maar eigenlijk is het heel simpel. Ik hoop dat jullie het zo een beetje begrijpen Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) http://www.psx-sense.nl/46509/paar-gamers-testen-het-psn-op-dit-moment/ Oftewel, PSN wordt getest. Mooi. Bewerkt: 5 mei 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ik had ergen gelezen dat het nog wel 1 week ofzo kan duren, voor dat het weer online komt (weet alleen niet meer waar) Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 das raar ze zeiden dat het deze week online zou komen. :/ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Volgens de PlayStation Blog hebben ze nu al een mijlpaal bereikt. We zullen trouwens ook wel een ziekelijk grote PlayStation store Update krijgen omdat die al 2 weken niet geupdate is. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Het was toch voor woensdag beloofd? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Nee, ze hadden belooft dat het PlayStation Netwerk deze week weer online kwam dus dan hebben ze nog t/m zondag. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ze zijn bezig met het testen van PSN, dus het zal waarschijnlijk niet lang meer duren. Bron Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Ik heb zoveel singleplayers gespeeld dat ik echt een ziekelijke amount van trophies heb. synchroniseren van trophies zal wel weer even duren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.