Axelectric_ Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Het kan nog een week duren voor PSN terug is... "When we held the press conference in Japan last week, based on what we knew, we expected to have the services online within a week." Bron Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Ik had het al gelezen, aankomende woensdag zitten we onderhand al drie weken zonder het PlayStation Netwerk. De mensen zonder sociaal leven en zonder een goeie PC of Xbox360 zullen nu wel helemaal gek worden Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Lol ik pieker er niet echt over maar denk dat het niet meer zo gauw goed komt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Volgens mij staat mijn ps3 nu ondertussen ook al 2 weken uit. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 hebben ze in Amerika al weer psn ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 hebben ze in Amerika al weer psn ? Ze hebben nog steeds nergens het PlayStation Netwerk, helaas Reageren
Barcelona Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 http://tweakers.net/nieuws/74344/sony-playstation-network-volledig-operationeel-op-31-mei.html lees maar, daar staat ook in dat je 2 gratis spellen mag kiezen uit 5 spellen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Had ik al gehoord, ben alleen wel benieuwd wat voor games het zijn. Hoop niet dat het crap games zijn. Reageren
Barcelona Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Had ik al gehoord, ben alleen wel benieuwd wat voor games het zijn. Hoop niet dat het crap games zijn. Leuk voor je, mischien hebben anderen het nog niet gehoord. Dat horen we wel in de komende weken. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Heb gehoord dat het pas op 31 mei terug online komt . Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Nee, ze hebben gezegd dat voor 31 mei alles online is. het online gamen moet deze week alweer mogelijk zijn en de PlayStation Store komt later. Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Eind van de maand dus, Maar komt opzich goed uit want ik ben nu voor mijn theorie-examen aan het leren dus geen afleiding. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Laatste zes of zeven dagen van de PlayStation plus os de store weer online hoorde ik Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Echt fantastisch PSN zal weer juist gerepareerd zijn op het moment dat ik examens heb. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 Ik heb dat nog niet maar wel een pw week maar die is pas laatste week van het schooljaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.