Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Het kan nog een week duren voor PSN terug is...

"When we held the press conference in Japan last week, based on what we knew, we expected to have the services online within a week."

Bron

Geplaatst:

Ik had het al gelezen, aankomende woensdag zitten we onderhand al drie weken zonder het PlayStation Netwerk. De mensen zonder sociaal leven en zonder een goeie PC of Xbox360 zullen nu wel helemaal gek worden :schater:

Geplaatst:

hebben ze in Amerika al weer psn ?

Ze hebben nog steeds nergens het PlayStation Netwerk, helaas :{

Geplaatst:

Had ik al gehoord, ben alleen wel benieuwd wat voor games het zijn. Hoop niet dat het crap games zijn.

Geplaatst:

Had ik al gehoord, ben alleen wel benieuwd wat voor games het zijn. Hoop niet dat het crap games zijn.

Leuk voor je, mischien hebben anderen het nog niet gehoord. Dat horen we wel in de komende weken.

Geplaatst:

Nee, ze hebben gezegd dat voor 31 mei alles online is. het online gamen moet deze week alweer mogelijk zijn en de PlayStation Store komt later.

Geplaatst:

Eind van de maand dus, Maar komt opzich goed uit want ik ben nu voor mijn theorie-examen aan het leren dus geen afleiding.

Geplaatst:

Echt fantastisch PSN zal weer juist gerepareerd zijn op het moment dat ik examens heb. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...