GekkieJ01 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Het gerucht over 31 mei is fout. Sony heeft namelijk geneens een datum opgegeven. Bron: Klik Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Ze zeiden dat voor 31 mei alles weer online is. Dat betekend niet dat het op 31 mei is het kan ook morgen zijn. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Ze zeiden dat voor 31 mei alles weer online is. Dat betekend niet dat het op 31 mei is het kan ook morgen zijn. Om de geruchten (die het kennelijk waren) een halt toe te roepen heeft Patrick Seybold aangegeven dat een dergelijke deadline helemaal niet bestaat en dat Sony nog steeds onzeker is wanneer de diensten weer operationeel zijn Zie mijn bron. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Echt fantastisch PSN zal weer juist gerepareerd zijn op het moment dat ik examens heb. Same. Reageren
paul007 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Echt fantastisch PSN zal weer juist gerepareerd zijn op het moment dat ik examens heb. Same. Dat heb ik ook maar dat is toch juist ideaal? Na de examens kunnen we dan gewoon weer lekker ouderwets gamen! Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Echt fantastisch PSN zal weer juist gerepareerd zijn op het moment dat ik examens heb. Same. Dat heb ik ook maar dat is toch juist ideaal? Na de examens kunnen we dan gewoon weer lekker ouderwets gamen! Maar als het terug online is als de examens bezig zijn, kan je er wel door afgeleid worden. Reageren
Caltson Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Geplaatst: 12 mei 2011 De downtime van het PSN is een ideaal moment om mij een te richten op offline trophies en games die ik anders véél minder vastneem. The Sims is terug populair.. Ik neem op zich geen probleem op van het lange offline zijn, de security wordt er alleen maar beter op en dat komt de consument ten goede, niet? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 De nieuwste firmware, 3.61 is online. Dit is de eerste stap richting het online brengen van het PSN lees er hier alles over. http://gtaf.nl/nieuwfirm Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Ik heb gehoord dat de VS al online is en dat ze binnenkort met EU gaan beginnen. Reageren
thug Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 ik kreeg daarjuist die update en ik dacht eindelijk het gaat weer maar blijbaar nog niet. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 PSN is vanaf nu online. http://twitter.com/#!/PlayStationEU Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Hallo, mijn vraag heeft niet veel me ps3 te maken , maar aangezien het een PS3 pad is eigenlijk ook wel. Heb hem gisteren gekocht , werkt goed en ligt goed in de hand. Op de verpakking staat dat hij een trilfunctie bevat,maar ik heb hem nog niet voelen trillen. Ik heb het geprobeert op o.a fifa 11, tdu2. Maar nergens trilde het,en de instelling "vibration" stond op aan. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Reageren
thug Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) probeer eens met een fps game als het dan niet werkt zou ik eens terug gaan naar die winkel waar je hem gekocht hebt. EDIT:veel (online) game plezier!! Bewerkt: 15 mei 2011 door thug Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 kuuuut mijn NAT 2 is weer in NAT 3 verandert. door alle heisa deze drie weken. Moet ik weer met instellingen rotzooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.