Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een mailtje gehad van Sony:

Beste PlayStation Network-gebruiker,

Zoals je misschien wel hebt gehoord, is PlayStation®Network op 20 april 2011 overal ter wereld tijdelijk buiten werking gesteld in verband met een criminele hackeraanval op onze servers.

We zijn zeer verheugd te kunnen aankondigen dat een aantal PlayStation Network-services inmiddels weer beschikbaar is. De komende dagen worden er nog meer services hersteld, dus hou eu.playstation.com/psnlatest en PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com in de gaten voor de nieuwste ontwikkelingen.

Voordat je PlayStation Network weer gaat gebruiken...

Tijdens het herstel van PSN hebben we een veiligheidsmaatregel geïmplementeerd die je ertoe verplicht het wachtwoord van je PlayStation Network-account te wijzigen voordat je PSN weer kunt gaan gebruiken.

Als je een PlayStation®3-systeem hebt, kun je dit doen door een update naar versie 3.61 van de systeemsoftware uit te voeren en je vervolgens via het XMB™ (XrossMediaBar)-menu bij PlayStation Network aan te melden. Ga voor meer informatie naar eu.playstation.com/ps3psn.

Als je geen PS3™ hebt, kun je je wachtwoord wijzigen door via je pc naar store.playstation.com/login.gvm te gaan. Het wijzigen neemt slechts een paar minuten in beslag. Voor meer meer hulp en stapsgewijze instructies kun je op eu.playstation.com/psppsn terecht.

Gratis games cadeau...

Om je te bedanken voor je geduld terwijl PSN niet beschikbaar was, lanceren we binnenkort het Welcome Back-programma voor alle PSN-gebruikers. Als onderdeel van dit programma trakteren we je onder andere op gratis games om te downloaden en een gratis PlayStation®Plus-maandabonnement (bestaande leden krijgen een maand gratis).

Zodra de details bekend zijn, publiceren we de lijst met alle Welcome Back-aanbiedingen in jouw land op eu.playstation.com/welcomeback.

Nogmaals bedankt voor je geduld en steun terwijl onze teams overal ter wereld hun best doen om PSN weer online te krijgen.

Het allerlaatste nieuws vind je op eu.playstation.com/psnlatest en op PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com. Je kunt ons ook volgen op twitter.com/PlayStationNL

We hopen je binnenkort weer online te zien,

Het PlayStation Network-team

Geplaatst:

Niet dat ik weet maar ik denk dat je er niet veel van moet verwachten. Ik gok namelijk dat het games zijn die je niet zo gauw zou kopen of die heel erg leuk zijn.

Geplaatst:

Two PS3 games from the following list:

• LittleBigPlanet
  • Infamous*
  • Wipeout HD/Fury
  • Ratchet and Clank: Quest for Booty
  • Dead Nation*

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:

• LittleBigPlanet PSP
  • ModNation PSP
  • Pursuit Force
  • Killzone Liberation

Geplaatst:

Sorry dat ik het zeg maar het zijn *** spellen ik denk dat ik dan maar voor LBG en infamous ga die zijn nog het leukst lijkt mij.

Geplaatst:

Sorry dat ik het zeg maar het zijn *** spellen ik denk dat ik dan maar voor LBG en infamous ga die zijn nog het leukst lijkt mij.

Wat dacht jij dan?

Dat ze topsellers en beste/nieuwste games in de lijst gaan zetten :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Dead Nation ziet er toch leuk uit? En Ratchet And Clank: Quest For Booty neem ik ook, vroeger heb ik enorm veel Ratchet And Clank gespeeld, dus deze mag niet ontbreken. :bier:

Bewerkt: door R-fl3x
Geplaatst:

Na 24 nog geen bericht terug gehad van PSN die er wel moest zijn nu kan ik me WW niet meer veranderen en er ook niet op :(

Geplaatst: (bewerkt)

Na 24 nog geen bericht terug gehad van PSN die er wel moest zijn nu kan ik me WW niet meer veranderen en er ook niet op :(

Je bent niet de enige die er last van heeft, hoor het de laatste tijd alleen maar van mensen.. :{

Gister nog wel fijn kunnen gamen met paar maten @ Homefront. Het was genieten maar het is nog steeds erg rustig op PSN. :cab:

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

hoezo kutspellen, de meeste spellen die daar staan zijn allemaal bestsellers en hebben op reviews een 8 of hoger. En Sony geeft eens iets gratis weg en nog steeds zijn mensen niet tevreden. :duh:

Geplaatst:

Wipeout HD Fury en LittleBigPlanet heb ik al dus ik neem denk ik Infamous en Ratchet And Clank... of toch maar Dead Nation?

Geplaatst:

Ik ben totaal niet tevreden want ik wil het mailtje eindelijk open binnen 3 uur zegt hij dat het netwerk er uit ligt :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...