Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom gaat dit niet gewoon in het black ops topic.

Hmm, ik verwissel deze 2 topics altijd. :7

Geplaatst:

zijn de psn servers terug? Want ik kan niet inloggen - er staat. Er wordt momenteel gewerkt aan onderhoud :N

Geplaatst: (bewerkt)

Er is gisteren inderdaad onderhoud geweest tussen 17:00u en 01:00u, dus normaal gezien zou je nu wel online moeten kunnen. ((Playstation Blog)

Het PSN in trouwens al meer dan een week terug online.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Er is gisteren inderdaad onderhoud geweest tussen 17:00u en 01:00u

Hmm, ik kon er gisteren toch op om dat uur. :bonk:

Geplaatst:

Dat is goed mogelijk hoor, zeker als je al online bent op het moment dat het onderhoud begint. Een enkele keer kun je je ook gewoon aanmelden tijdens het onderhoud. Waarom dat de ene keer wel kan en de andere keer niet, weet ik niet.

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe PS3 gekocht en nu wil ik van mijn oude PS3 naar de nieuwe PS3 de gekochte content verplaatsen maar hoe ?

Geplaatst:

Ja dat heb ik dus al gedaan :7 maar m'n gekochte data kon niet mee gaan en daarvoor moet je systeem deactiveren en dat kon ik niet doen vanwege onderhoud :puh:

Geplaatst:

Maar dat kun je nu wel weer doen toch? Anders zul je moeten wachten tot de PS Store weer online is (deze week wss) en je gekochte items opnieuw moeten downloaden.

Geplaatst:

Waarom moeten ze nu een onderhoudsbeurt doen terwijl ik mijn WW wil veranderen en nu pas internet op mijn ps3 heb. :(

Geplaatst:

Maar dat kun je nu wel weer doen toch? Anders zul je moeten wachten tot de PS Store weer online is (deze week wss) en je gekochte items opnieuw moeten downloaden.

Het is al gelukt moest alleen even systeem activeren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...