Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is inderdaad online, maar ik krijg alleen maar foutmeldingen. Eerst maar eens L.A. Noire content downloaden en activeren.

Geplaatst:

Hij is inderdaad online, maar ik krijg alleen maar foutmeldingen. Eerst maar eens L.A. Noire content downloaden en activeren.

Idd, foutmeldingen kreeg ik ook, gelukkig kun je ze gewoon wegklikken zonder dat het invloed heeft.

Geplaatst:

Ik kreeg ook bij elke handeling die ik deed een foutmelding. Het is wel vervelend maar gelukkig heeft het geen invloed op het downloaden en dergelijke.

Geplaatst:

Het blijft toch beter dan de foutmelding 'deze service is momenteel niet beschikbaar'. :tu:

Geplaatst:

Zodra ze klaar zijn met het testen ervan. Ze willen schijnbaar zeker weten dat alles goed gaat.

Geplaatst:

gaat er ook wat cijfers weg bij de prijs van de dlc van ac 2 en brotherhood met ps plus ?

Geplaatst:

Deze maand zijn er met PlayStation Plus geen kortingen voor de DLC van Assassin's Creed II & Assassin's Creed: Brotherhood.

Geplaatst:

Waarom vind ik de LA Noire DLC nergens in de PS Store?

omdat ps store nog niet is geupdate

maar je kan via la noire zelf wel die dlc kopen

Geplaatst:

L.A. Noire staat gewoon in de Store. In de Spotlight > Nieuw.

Welcome Back program staat trouwens online. Werkt alleen echt traag, iedereen is aan het downloaden.

Geplaatst:

Iedereen die voor (ik dacht iets van 17 april 2011) een account heeft op het Playstation Network krijgt 2 van de 5 gratis games. Keuze uit: InFamous, WipeOut HD, Rachet & Clank, Dead Nation en Little Big Planet. Als extra krijg je nog een maand lang gratis Playstation Plus abonnement, waardoor je gratis content kan downloaden.

Geplaatst:

Het mooie van die Welcome back pack is dat als je 2 accounts hebt (EU&US) kan je 4 games downloaden ipv 2 :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...