Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Helaas zie ik daar ook geen bron. :bonk: Iedee halve gare kan wat posten. Zoiets mag je pas geloven met een geloofwaardige bron.

Nee, alleen redactieleden kunnen dit soort nieuwsposts posten. Zucht...

Geplaatst:

Dat bedoel ik niet, ik vind een bron pas geloofwaardig als het op een officieele sony site staat, er bij het bericht een link naar het bericht op een officieele sony site staat of als er een quote naar het bericht op een officieele sony site staat.

Geplaatst:

Well, de PlayStation 3 is wel officieel vertraagt. Sony heeft deze geruchten namelijk zelf bevestigd blijkt uit velen nieuwsartikelen.

Geplaatst:

geef ons de link van SONY! waar het bevestigd word...

idd die is er NIET kortom dom gerucht, waar staat SPONG (die heeft het waarschijnlijk de wereld in geholpen) bekent om? precies de grootste geruchten site van de wereld gesponsort door MICROSOFT!

E3 meer nieuws!! en Ps3 speelbaar maar dat heb je niet van mij

Geplaatst:
geef ons de link van SONY! waar het bevestigd word...

Die weet ik niet... Je kan er zelf ook wel wat moeite doen om die te vinden. Maar als er zowat elke nieuwssite staat dat Sony het officieel heeft bevestigd, dan kunnen we dat toch ook gewoon geloven?

Geplaatst:

kan maar aangezien er niets op de officieele site staat en Spong dit gezegt heeft geloof ik er helemaal niks van!

Geplaatst:

Ik vind die bron erg aannemelijk, en ik geloof t ook best.

Ook kan de informatie geleaked zijn, en verklaard dat ook meteen waarom Sony nog niks heeft vermeld...

Geplaatst:

Moet het persé dan op de officiele site staan? Waarschijnlijk is dit gezegd in een interview. Dit nieuws wordt niet als een gerucht bestempeld, maar als een feit.

Geplaatst:

!!! blu-ray op 23maart gvd ! dit wil wel zeggen dat de ps3 vanaf 23maart verkocht KAN worden he .... :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...