Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

pft langs de ene kant spijtig langs de andere kant beter, dan kan rockstar eerst al wat experimenteren met de mogelijkheden van de ps3 :Y maar kgaan nu black spelen...

Geplaatst: (bewerkt)
Sony heeft bekend gemaakt dat ze binnen 24 uur een persconferentie zullen houden in Japan, waar de toekomst van het merk PlayStation besproken zal worden. Normaalgesproken is deze conferentie alleen toegankelijk voor licentienemers, maar men heeft het evenement nu ook toegankelijk gemaakt voor geselecteerde pers en analisten. Hierdoor is er een goede kans dat Sony na een stilte van 10 maanden, eindelijk weer eens wat over de PS3 zal laten horen.

"These events typically address platform strategy, loyalty structures, development-related plans and other details that aren't as interesting to us, but the fact that they opened the meeting up raises the possibility that there might be more," said Yuta Sakurai, a senior analyst with Nomura Securities.

Boze tongen beweren dat Sony een uitstel van de launch van de PS3 bekend zal maken. Daarnaast gaan er speculaties en geruchten de ronde dat Sony een nieuwe revisie van de PSP zal presenteren, welke rond het einde van dit jaar moet verschijnen en klanten zoet moet houden tot de launch van de PS3 in 2007, mocht het uitstel daadwerkelijk zo dramatisch uitvallen. Ook wordt nieuwe media verwacht van enkele games voor PS2, PSP en PS3 en een prijsverlaging van de PS2. We zullen zien.

bron :http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=11202

Een anonieme bron "dichtbij Sony" heeft aan de normaal gesproken zeer betrouwbare website GamesIndustry.biz verteld dat ook Sony voor een digitale downloadservice wil gaan met de PlayStation 3. Net als de Nintendo Revolution, moet ook de service van de PlayStation 3 gamers in staat stellen games van weleer te downloaden en opnieuw te spelen.

Een heikel punt binnen deze ideologie is het feit dat de games van Sony een stuk groter van formaat zijn dan bijvoorbeeld de gemiddelde Nintendo game. Zo zijn PlayStation games honderden MB's groot en gebruiken PlayStation 2 games duizenden MB's. De grootte van de games heeft niet alleen betrekking op de snelheid waarmee deze gedownload kunnen worden, maar ook op het feit dat de harde schijf in de PlayStation 3 met een dergelijke service behoorlijk groot moet zijn.

Aanstaande woensdag spreekt Sony in Tokio over de PlayStation 3 en zullen we wellicht meer horen over dit onderwerp. Mochten we woensdag niets horen, dan is er volgende week altijd ook nog de Game Developers Conference, een beurs waar de laatste bits en bytes uit de gamesindustrie door ontwikkelaars met elkaar worden gedeeld.

Bron: http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=11199

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

Groot nieuws!!!

insidegamer:

Ken Kutaragi heeft op het PlayStation conferentie in Tokyo (Japan) het volgende aangekondigd:

* De Sony PlayStation 3 wordt in november 2006 wereldwijd (Japan, Amerika en Europa) gelanceerd.

* Sony wil elke maand een miljoen spelcomputers per continent naar de winkels verslepen. Dit komt neer op zes miljoens PlayStation 3 spelcomputers in 2006. Deze productiegetallen liggen hoger dan bij de lancering van de PlayStation en PlayStation 2.

* De PlayStation 3 krijgt een 2,5 inch, 60 GB harde schijf. Deze is in de toekomst te vervangen voor een groter exemplaar.

* De PlayStation 3 ondersteunt het Linux besturingssysteem. Hierdoor is het mogelijk om de PlayStation 3 als mediaserver te gebruiken.

* De PlayStation 3 is volledig 'backwards-compatible'. Dit wil zeggen, je kan al je PlayStation en PlayStation 2 spellen op de PlayStation 3 spelen. Voor alle grote titels kondigt Sony aan dat deze HD ondersteuning krijgen.

* De PlayStation 3 krijgt bij de lancering een online service. De "basis" online service zal gratis zijn.

* De PlayStation 3 ondersteunt bij de lancering van het systeem HDMI 1.3.

* Alle PlayStation 3 spellen worden op Blu-Ray schijven gedrukt. Er zullen dus geen DVD spellen meer verschijnen. Je kan uiteraard wel PlayStation 2 spellen en DVD films spelen/bekijken op de PlayStation 3. Sony heeft hier voor gekozen vanwege betere beveiling van Blu-Ray schijven ten opzichte van DVD schijven.

* De ontwikkelaars krijgen in juni dit jaar de uiteindelijke 'dev-kits' toegestuurd.

Bron: IGN

Geplaatst:

Zoals ik al had voorspelt lijkt het erop dat ook Sony een slaatje uit de online functie gaat slaan... Echt zwak hoor.. :t

Ik wis dat de ps3 veel meer kon doen dan de xbox360

Maar als ik dit lees ben ik nog blijer dat ik een sony fan ben gebleven

Sony is het best

Bewerkt: door gta3
Geplaatst:
Zoals ik al had voorspelt lijkt het erop dat ook Sony een slaatje uit de online functie gaat slaan... Echt zwak hoor.. :t
:? Wat is daar nou zwak aan?! Ik snap die opmerking totaal niet. Het is toch mooi dat je straks online met je ps3 kan spelen? En dat die functie beschikbaar is, is alleen maar goed.

Vergeet niet, Sony maakt die ps3's niet voor de lol hoor, ze worden gemaakt puur en alleen maar om geld mee te verdienen..

Dit is allemaal zo goed nieuws!!!

maar ehh is er nu al eens een specifieke datum genoemd :puh:

nouja maakt niet uit ik wacht wel!...november hebben wij hem!

ps.400e post!!!

Bewerkt: door henk_jan
Geplaatst:

Ik vind dat wij als consument (gamers) al genoeg geld betalen voor de console en de games etc... Om dan ook nog geld te vragen zodat je spelletje online kan vind ik niet echt kunnen. Ik weet dat de productie van de PS3 en dan games ervan en ook van andere consoles geld kost... Alleen als de prijzen nou is zouden dalen dan denk ik dat de verkoop ook weer omhoog schiet, er valt niet meer tegen aan te slepen, die prijzen van de games...

Ik vind dat wij als consument (gamers) al genoeg geld betalen voor de console en de games etc... Om dan ook nog geld te vragen zodat je spelletje online kan vind ik niet echt kunnen. Ik weet dat de productie van de PS3 en dan games ervan en ook van andere consoles geld kost... Alleen als de prijzen nou is zouden dalen dan denk ik dat de verkoop ook weer omhoog schiet, er valt niet meer tegen aan te slepen, die prijzen van de games...

Je kan toch zelf kiezen of je het wilt of niet. :{

Maaruh is ie geil of is ie geil, ik heb hem al besteld. Was als eerste wat €50,- korting betekent ik kan het eerste exemplaar wat ze binnen krijgen meteen komen ophalen. :*D

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Ik vind dat een online functie gewoon gratis hoort te zijn, dat je gewoon via je huidige ADSL verbinding aan de slag kunt...

IK weet dat het een keuze is, alleen ik vind dat de keus er niet hoort te zijn, Gewoon lekker ADSL... :Y

Geplaatst:

MAN DIT IS ZALIG IK FLIP ZOWAT !!! ik kan nie meer wachtn !

ps: ik heb een tut geschreven hoe je een ps2 aan je computer vasthangt ! je kan hem HIER lezen.

Geplaatst:
Ik vind dat een online functie gewoon gratis hoort te zijn, dat je gewoon via je huidige ADSL verbinding aan de slag kunt...

IK weet dat het een keuze is, alleen ik vind dat de keus er niet hoort te zijn, Gewoon lekker ADSL... :Y

Het is gratis. :bonk: Alleen als je niet het basispakket neemt moet je betalen maar met basis neem ik aan dat je gewoon kan game.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...