LucasV Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Een 60 GB harde schijf is echt zowat niet normaal hoe veel en ook nog volledig backwards-compatible, wat inhoud dat al je PS2 en PS spellen weer kunt afspelen op dit nieuwe apparaat. Ik ben ook erg blij dat hij nog dit jaar wordt uitgebracht en ik heb het volste vertrouwen in blu-ray! Stel je voor: Grand Theft Auto 4 met een maximale grote van 50GB...! Reageren
Yohan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Jah de basis word waarschijnlijk dan net zoiets als Xbox Lite ofz, alleen filmpjes downloaden... Als je online wil gamen zal dat echt niet gratis zijn hoor, zojah dan is het alleen maar mooi en neem ik me woorden terug... Een wijs man zei ooit:''Niks is gratis'', << hey dat was ik... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Jah de basis word waarschijnlijk dan net zoiets als Xbox Lite ofz, alleen filmpjes downloaden...Als je online wil gamen zal dat echt niet gratis zijn hoor, zojah dan is het alleen maar mooi en neem ik me woorden terug... Een wijs man zei ooit:''Niks is gratis'', << hey dat was ik... Zo is SONY niet. Zo is microsoft die alleen geld wilt verdienen maar SONY weet wat ze doen met hun hart en ziel, . Het zal of gratis of goedkoper dan xdoos on-live zijn. Reageren
henk_jan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Het hele online gebeuren word gratis, dat heeft Ken Kutaragi bevestigd, dus ook het online spelen is gratis, het enige wat geld zou kunnen kosten is het downloaden van demo's, maar dat is in handen van de ontwikkelaars en daar heeft sony weinig mee te maken! Reageren
VforV Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Eerder vandaag lieten we je al enkele bekendmakingen van PS3 op de conventie in Tokyo weten. Welnu, hier zijn nog enkele interessante details. Zo heeft Ken Kutaragi tevens aangekondigd dat de lancering van PlayStation 3 niet gelijktijdig in Amerika, Azië en Europa zal plaatshebben. In plaats daarvan kiest Sony dus voor een releaseschema dat vergelijkbaar is met dat van Xbox 360. Het verschil in tijd tussen de releases op verschillende continenten zal dus maar enkele weken zijn. Wel heeft Sony beloofd meer consoles te produceren dan Microsoft heeft gedaan, om zo enorme tekorten te vermijden. Ze willen ook niet dat bij de lancering PlayStation3's aan woekerprijzen op e-bay verkocht worden. Wat velen dachten, is nu officieel bekend gemaakt. Op een vergadering in Tokyo maakte Sony bekend dat de PlayStation 3 wereldwijd niet gereleased zal worden in de lente, maar in de eerste helft van November.Op deze vergadering werd tevens meegegeven dat de online service van "Sony PlayStation Network Platform" zal gaan heten. Ook over PSP werd er gepraat. De mogelijkheid zit er in dat PSP internet-telefonie zal gaan ondersteunen én dat je na verloop van tijd via een emulator originele PlayStation-games zal kunnen spelen! Bron: http://www.gamemania.be/go2/index.php Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Eerder vandaag lieten we je al enkele bekendmakingen van PS3 op de conventie in Tokyo weten. Welnu, hier zijn nog enkele interessante details. Zo heeft Ken Kutaragi tevens aangekondigd dat de lancering van PlayStation 3 niet gelijktijdig in Amerika, Azië en Europa zal plaatshebben. In plaats daarvan kiest Sony dus voor een releaseschema dat vergelijkbaar is met dat van Xbox 360. Het verschil in tijd tussen de releases op verschillende continenten zal dus maar enkele weken zijn. Wel heeft Sony beloofd meer consoles te produceren dan Microsoft heeft gedaan, om zo enorme tekorten te vermijden. Ze willen ook niet dat bij de lancering PlayStation3's aan woekerprijzen op e-bay verkocht worden. Wat velen dachten, is nu officieel bekend gemaakt. Op een vergadering in Tokyo maakte Sony bekend dat de PlayStation 3 wereldwijd niet gereleased zal worden in de lente, maar in de eerste helft van November.Op deze vergadering werd tevens meegegeven dat de online service van "Sony PlayStation Network Platform" zal gaan heten. Ook over PSP werd er gepraat. De mogelijkheid zit er in dat PSP internet-telefonie zal gaan ondersteunen én dat je na verloop van tijd via een emulator originele PlayStation-games zal kunnen spelen! Bron: http://www.gamemania.be/go2/index.php 2 verhalen die elkaar tegenspreken. Ik zie wel wanneer mijn rakker komt. Bewerkt: 16 maart 2006 door Mania-92 Reageren
VforV Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 De lente van 2006, dat was de eerste launchdatum van de PS3 maar SCE heeft deze nu toch moeten schrappen zodat de PS3 ten vroegste in november op de markt zal verschijnen. Dit geeft SCE wel de kans om op een wereldwijde release te mikken. Vreemd genoeg blijken veel uitgevers blij te zijn met dit nieuws want vanuit alle kampen krijgen we positieve reacties te horen. Ze kunnen natuurlijk van deze vertraging gebruik maken om hun games nog wat bij te schaven indien nodig. Konami: "It's very good that the release period has been clarified. It's important to release a console at the right timing when everything is prepared. We hope that the PS3 will expand progressively through the market. In terms of our development schedule, we think that the delay will give us enough time to make sure we deliver better quality in our games." Square Enix: "It's being reported as a 'delay,' but the PS3's previously unknown release period has finally become clear, and we are very glad to hear it." Capcom: "The hardware's release period has been set, so we will be throwing in our full effort to develop good games for it." Koei: "It will be a major delay, but now that the release date has been decided, we can target it and make work on further quality improvements. We would like to polish up our products so that they will take full advantage of the PS3." Bandai: "We are fundamentally receiving the PS3's delay announcement with a favorable view. Titles for the PS3 are currently in development." Bron: http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=11290 Reageren
SamShine Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 heel verhaalKonami: "It's very good that the release period has been clarified. It's important to release a console at the right timing when everything is prepared. We hope that the PS3 will expand progressively through the market. In terms of our development schedule, we think that the delay will give us enough time to make sure we deliver better quality in our games." heel verhaal Een betere PES 6 Ik hoop voor Sony dat de consument een goed gedult heeft, anders gaat de PS3 een gigantiese flop worden, terwijl de hardware er veel te goed voor is! Reageren
T@rget Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) LOL mijn PC is nog beter als dat ding maarja kan wel lachuh worden met zn zevenen op een klein beeldje zitten te kijken nu nog ff de PS3 belachelijk maken YEAHHHH Spiderman dr... ohwnee... Playstation 3 Waarom!!!! waaaarom zijn de bananen kro... oh 't is een PS3 controller Mjah ik kan niet toe geven dat het wel cool word ik hoop dat je ook neon er onder kan monteren past goed bij dat zilver Bewerkt: 19 maart 2006 door T@rget Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 LOL mijn PC is nog beter als dat ding maarja kan wel lachuh worden met zn zevenen op een klein beeldje zitten te kijken nu nog ff de PS3 belachelijk maken YEAHHHH Spiderman dr... ohwnee... Playstation 3 Waarom!!!! waaaarom zijn de bananen kro... oh 't is een PS3 controller Mjah ik kan niet toe geven dat het wel cool word ik hoop dat je ook neon er onder kan monteren past goed bij dat zilver Omg, een pc is normaal gesproken altijd beter als een console. Daarbij komt dat die controller niet zomaar die vorm heeft ik verwacht dat hij gewoon heerlijk in de hand ligt. Dit kun je nu nog niet beoordelen. Microsoft fanboy? Reageren
meetlat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Deuh wat dacht je nou, z'n post alleen al "effe ps3 belachelijk maken" Reageren
Yohan Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Target, dit slaat werkelijk nergens op, Wat boeit t letterypte nou?, En die controller daar kan je pas over oordelen als je er mee gespeeld hebt anders is het gewoon speculeren... Reageren
meetlat Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Groot gelijk maar spiderman is tog een film van sony pictures zou dit iets te maken hebben met 't lettertype mss ? Reageren
Yohan Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ik vind het een beetje vergezocht... Het is waarschijnlijk gewoon een random gekozen lettertype, en ik vind hem wel vet... Reageren
meetlat Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) ja ik ook hoor daar niet van.. ps: heeft sony nu al ver een kostprijs want ik zit hier maar te sparen wie weet heb ik al genog Bewerkt: 23 maart 2006 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.