VforV Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Wereldwijde release games dankzij Blu-Ray van PS3Sony heeft vandaag tijdens hun keynote op de GDC bekend gemaakt dat gameontwikkelaars in staat gesteld worden om PS3 games wereldwijd uit te brengen dankzij de grote opslagcapaciteit van Blu-Ray. Men zou gemakkelijk verschillende talen op een disc kwijt kunnen, waardoor men games niet apart per regio hoeft uit te geven. Waarschijnlijk scheelt dit geld voor uitgevers. Hopelijk zorgt het ook voor een kortere releasetijd tussen de verschillende regio's. De kans zit er wel in, aangezien Sony ook met een globale SDK gaat werken. Voor eigenaren van HDtv's moet het in ieder geval weinig gaan uitmaken, omdat deze tv's niet langer afhankelijk zijn van een PAL of NTSC signaal. Tijdens de conferentie demonstreerde Sony de mogelijkheden van Blu-Ray met een realtime demo van The Getaway voor PS3. Aangezien er nog geen beelden van de keynote beschikbaar zijn, zullen we daar nog even op moeten wachten. Bron: http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=11343 Harrison maakt meer bekend over PS3 netwerkPhil Harrison, de topman van SCE, heeft tijdens zijn keynote speech meer duidelijk gemaakt over de online dienst waarvan de PS3 gebruik gaat maken. Het Playstation Network Platform, zoals het werd genoemd, zal een wereldwijd netwerk zijn waarbij de termen "network, content, commerce, community, communication"centraal staan. 3rd party servers zullen in staat zijn makkelijk met het netwerk contact te maken. De gamer zal beschikken over één centrale login, friendslist, matchmaking, video en voicechat. De basisfuncties van het netwerk zullen gratis zijn en uit te breiden door devs. Berichten en e-mails kunnen tijdens een game worden verzonden aan je vrienden. Ook kunnen games online worden gekocht(niet bekend welke), en er zal ook extra content voor games kunnen worden gekocht. Zo is al aangekondigd dat voor de de volgende Formule 1 game tracks en auto's beschikbaar komen op het netwerk. Harrison zei overigens dat hij in de toekomst helemaal over wil stappen op online distributie. Hoewel Sony nog lang games zal verschepen naar de winkels, wil het concern het online kopen en downloaden van games steeds meer gaan promoten. Het netwerk zal online gaan met de lancering van de PS3 in november. Volgende week zullen de uiteindelijke SDK's voor de online dienst worden verspreid. Bron: http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=11342 Reageren
meetlat Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Wio geweldig dit maakt me nog blijer dat ik m'n geld niet heb uitgegeven aan de 360 Reageren
Argon Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ik denk dat ik me een zwarte ga kopen. Reageren
EXIT Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 wat kun je met 6 USB poorten? 6 keer eye toy Reageren
meetlat Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Cam voor on-line Hoofdtelefoon eyetoy (denk zelfde als on-line cam) usb stick aansluiten en in de toekomst wie weet... En ik ga ook voor de zwarte die is 't mooiste blinkt hard etc. en past goed bij me'n tv... Reageren
MNC3 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 wat kun je met 6 USB poorten? 6 keer eye toy veel er zijn mensen die niet graag met controller gamen dus sluiten die keyboard en muis aan. dan kun je eye toy nog aan sluiten, PSP voor bestanden door te zenden. headset... Reageren
meetlat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Wat ik dus zij allemaal ps add ons etc Reageren
SamShine Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 PSP voor bestanden door te zenden Dat gaat draadloos Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja man gelukkig heb ik mijn geld niet aan de xbox360 heb uitgegeven, maar ik heb een vraag oeveel kost nu de ps3.Ik weet dat hij meer kost dan de 360.Maar hoeveel kost hij dan? Groetjes Syfes. Reageren
meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Volgens mij heeft sony daar nog niets over gelost ik zou het ook graag weten.. Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja man gelukkig heb ik mijn geld niet aan de xbox360 heb uitgegeven, maar ik heb een vraag oeveel kost nu de ps3.Ik weet dat hij meer kost dan de 360.Maar hoeveel kost hij dan? Groetjes Syfes. ik weet niet precies de prijs maar, hij wordt vast echt zeker duuuuuuuuuuuur en daarvoor moet je heel veel ping$ ping$ voor hebben. Reageren
meetlat Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Trouwens de xbox was en is tog ook een media center waar je muziek etc kan opzetten he dit is wrrs logisch maar ik vraag 't tog is dit nu ook mogelijk om mp3'tjes op de ps3 te proppen ?? Reageren
SamShine Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja, wat Microsoft doet, doet Sony ook! De PS3 krijgt (waarschijnlijk) een harde schijf van 60GB! Wat anders is dan bij de Xbox360 is dat de PS3 niet verkrijgbaar is zonder die harde schijf! Is genoeg voor een paar mp3tjes he Reageren
meetlat Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Goed zo want dat was wel spijtig aan de playstation2 Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ja, wat Microsoft doet, doet Sony ook!De PS3 krijgt (waarschijnlijk) een harde schijf van 60GB! Wat anders is dan bij de Xbox360 is dat de PS3 niet verkrijgbaar is zonder die harde schijf! Is genoeg voor een paar mp3tjes he ga je nu beweren dat sony ms nadoet? zoja, dan klopt diet niet. sony doet nintendo na en ms doet sony en nintendo na.Ms doet het ook alleen maar voor markleiding. zonee, nevermind Ik denk dta het wel heel normaal is dat sony ene hards schijf in PS3 ging steken omdat savefiles zwaarder worden en dat je demo's kun downloaden. PS3 gaat in mij gedacht 450 euries kosten.Is mooie prijs, want je mag niet vergeten dat allemaal in dat beetje ziet.want die consoles zijn gene consoles meer maar pc's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.