Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij ook rondt die prijs want je mag als bedrijf nooit vergeten:

1. geen 1 mens is zot genoeg om iets te kopen dat meer dan 700€ kost gewoon voor games etc (alleen de rijke mensen dan)

2. De prijs van de consument (microsoft & nintendo) mogen ze ook niet vergeten als de 1 250€ kost en de ander 500€ is de keuze wel snel gemaakt bij de doorsnee mens..

Geplaatst:

WAAAAAAAAAAAAAH !!! De uiteindelijke PlayStation 3 controller zullen we op de E3 beurs in mei zien (en voelen). WAAR HAAL IK TICKETS VOOR DE E3 :puh::p:p:p ik moet er heen !!

Geplaatst:

Was maar een graptjeuh :puh: die tickets kosten wrrs super veel ping ping en dat heb ik nodig voor de ps3 te betalen..

Geplaatst:

Het is alleen voor journalisten, niet voor de gewone gamer. Maar je kan het altijd proberen met een nep accreditatie kaart met je naam enzo. Misschien kom je dan wel binnen, maar je kan er natuurlijk ook uitgeschopt worden. Als je daar veel geld voorover hebt moet je het doen. De reis naar Los Angeles alleen al is niet te betalen en dan bij de e3 nog naar binnen komen kost dan een vermogen. Je kan beter naar de game programma's kijken of de power unlimited in huis halen.

Geplaatst:

Neen sorry PU komt hier niet binnen al wat ze kennen is xbox360 dit xbox360 dat en van sony of playstation geen sprake

Geplaatst:

@meetlat: Wat heb je tegen de Power Unlimited?

De Power Unlimited komt wél de Electronic Entertainment Expo binnen, omdat zij behoren tot de gamepers.

Geplaatst: (bewerkt)
En dan vindt gwwn slecht boekje kan je hier in België zelfs bijna nergens krijgen :puh:

:O Ik dacht dat de Power Unlimited het grootste gameblad was van de Benelux, dus ook België. Erg vreemd. Welke gamesmagazines hebben ze in België? OPM2... en:

Bewerkt: door LucasV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...