Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Kweet niet :D je kan ze hier bijna nergens kopen alleen bij mijn wete in carrefour maar ik ga nu echt niet zien wat ze daar allemaal hebben... ik weet wel dat ze playstation magazine hebben ofzo en gunk maar alles weet ik niet..

Geplaatst:

En ik heb ook gehoord dat de mensen die hun ps3 willen chipsetten die nog sneller naar de **ùµù^pm zal gaan als een getchipte ps2. En als je de HD content van een blu-ray dvd-rom wil kopieeren wordt de kwaliteit teruggedraaid tot dvd kwaliteit dus als je 't doet heb je er niet veel aan..

Geplaatst:
Tevens noemde hij het PlayStation 3 concept "4D".

Wat zal de heer hiermee bedoelen? PlayStation 3 een geheel nieuwe dimensie?

Geplaatst: (bewerkt)

WHAAAAAAAAAAH nu ben ik blij !!! maar dit zit mij dwars zo een mislukte xboxer die denkt dat hij 't is

Ken%20Kutaragi%20is%20proud%20of%20Playstation%203.jpg

Het is dan wel een oude foto maar tog vindt ik dat ze die maker moeten late betalen !! :D

* Is er nog nieuws of hoe zit 't ??

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:

Tja, we hebben toch nog wat tijd om er voor te sparen, maar het is wel erg duur. Ik denk zelfs dat ik me ga overwegen om inplaats van op de Playstation 3 te gaan gamen naar de computer over te schakelen, nu ik misschien toch zelf een computer krijg (op mijn kamer).

Geplaatst:

die prijs was wel te verwachten, de ps3 is dan wel heel sterk maar het prijskaartje is ook krachtig :puh:

De ps3 is wel die prijs waart^^

Velen zullen nu overschakelen naar Microsoft of Nintendo.

Geplaatst:
Gelukkig maar weer.. :Y

300eurries is wel een rieel bedrag... :engel:

Heb je het nieuwsbericht goed gelezen? Niet meer dan 500 euro, dat het 300 euro word kan... Maar het is niet waarschijnlijk! Zelf hoop ik op 400!

Geplaatst:

WHAHAHAHAH nu wordt 't wachte nog moeilijker omdat ie minder dan 500€ zal kosten !! dan kan ik 'm mss al wel betalen :puh:

Geplaatst:

Playstation in de trek, Meetlat... Ik denk dat je voor 500 euro nog van geluk mag spreken voor z'n goeie console! Vooral als je Dit het gelezen!

Dit belooft veels te veel!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...