meetlat Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 ik wordt helemaal gek bij 't gedacht dat ik nog zo lang moet wachten om dat schatje in m'n armen te houden Reageren
SamShine Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Wie niet meetlat, wie niet... Dat ding is zo ongelofelijk goed dat ik me af vraag of over 5/6 jaar de hardware nog te verbeteren is! Reageren
meetlat Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Echt he ik denk soms ook zo van als je 5jaar trg gaat in de tijd en je spreekt over een dvd waar 8GB op kan verklaren ze je voor een gek wie weet wat we allemaal gaan kunnen als ik 60jaar ben wie weet hoeveek Terra Byte er op een schijfje kan worden geperst.. Reageren
Argon Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Echt he ik denk soms ook zo van als je 5jaar trg gaat in de tijd en je spreekt over een dvd waar 8GB op kan verklaren ze je voor een gek wie weet wat we allemaal gaan kunnen als ik 60jaar ben wie weet hoeveek Terra Byte er op een schijfje kan worden geperst.. Voor het zelfde geld is een terabyte dan het zelfde als we nu over een kilobyte praten Dan zoude ze een GTA kunnen maken 50 keer zo groot en allemaal verschillende textures, dat zou pas zalig zijn. Ik ben echt benieuwd wat het nu werkelijk gaat worden. Al vind ik dat €500 toch wel iets te veel is, ik had liever iets rond de €350 gehad. Reageren
meetlat Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 * Ik heb een ps3 magazine met een dvd er bij met iets interresant over gta, Je ziet zo een demo op die dvd van Londen dat de auto's enzo rondrijden en ziet er allemaal zeer realistisch uit en je ziet de schaduw's van plaats veranderen enzo (is snel doorgespoeld). En dan komt er zo bij stel je eens voor hoe de volgende GTA er uit zou zien met deze kwaliteit. Maar we zijn off-topic aan 't geraken Reageren
LucasV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Het waarschijnlijk wordt geen 500 euro. Was dit al gepost? Nieuw beeldmatteriaal van Tom Clancey's Rainbow Six op de PlayStation 3 al gezien? KLIK Bewerkt: 7 april 2006 door LucasV Reageren
meetlat Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 jah dat was al gepost daar waren we al bijna 2 pagina's over bezig Reageren
Argon Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Tja, maar over hoeveel euro minder dan €500 gaat het dan want €400 is nogaltijd wel veel hoor. Ik hoop echt dat het onder de €300 gaat worden (zonder accesoires). Reageren
meetlat Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Met accesoires wordt 't volgens de meeste game magazines 400€. En al de lozers die een xbox hebben gekocht er zit meer dan 300€ verborgen prijs aan ! Je betaald bij voor de controller, het kabeltje om de controller op te laden, het antennetje voor draadloos netwerk, een HD-dvd lezer, een scart kabel, een memory unit of een hardeschijf. veel verborgen euro'tjes dus. *Als we 't nou eens effie over de games hebben ?? ik zet zo me dvd op en kijk ik eens welke games er bijzijn en dan stellen we een top 3 op dan weet ik weeral welke ik moet kopen Dit zijn ze; The outfit Grand Turismo 5 Heavenly Sword MS Gundam Ghost Recon Killing Day Prey The Getaway Armored Core 4 Resident Evil 5 Final Fantasy VII Elveon NI-OH Eyedentify Motor Storm Demonik Tekken Killzone The Darkness Metal Gear Solid 4 Projeckt IM Ik vindt de beste 1)Killzone 2)Final Fantasy VII 3)Motor Storm. Weten jullie nog games die uitkomen ??? Bewerkt: 8 april 2006 door meetlat Reageren
SamShine Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Meetlat, GTA 4 Maar ik denk dat we dit beter niet in dit topic kunnen doen i.v.m onoverzichtelijkheid! Het beste is denk ik om dat idee maar te laten rusten totdat alle PS3 launch games ook echt bekent zijn! Tja, en die screenshots van Rainbow Six... Ik vind ze lelijk! Veels te onduidelijk en uitgerekt, ik weet zeker dat de PS3 veel mooiere beelden tevoorschijn kan toveren. Het wachten is op echt duidelijke informatie en screenshots (echt 100% officele) en Ingame movies! Maar dat kan nog tot na de zomer op zich laten wachten Reageren
meetlat Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 GTA4 zeg je he, maar al de vragen dat dat magazine aan R* heeft gevraagd zeggen ze niets ze willn echt niets toegeven dus 1)ze zijn er 1aan 't maken en willen het nog niet zeggen of 2)Ze zijn er gewoon weg nog geen aan het maken om eerst de ps3 goed te testen. Ik denk vooral 't 2de Reageren
SamShine Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ja, ik denk dat ze er al wel mee bezig zijn (map bedenken & verhaal bedenken). Ik kan niet tegen jou goeie denkwerk op Volgensmij zijn we al een paar pagina's te offtopic tegaan Reageren
meetlat Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 nee hoor het GROTE ps3 topic alles over en rondt de ps3 Reageren
SamShine Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ja dat klopt, maar volgensmij kunnen we dan beter een 'Het Grote PS3 Games Topic' maken! (idee?) Is er al wat gezecht door Sony over de uiteindelijke Controller? Want ik heb een keer gelezen (geen bron, vergeten I am sorry) dat Sony in Mei gaat beginnen met de massaproductie! Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik heb ook eens gelezen (ik denk op gtagames of in een boekje) dat je je psp als controler kan gebruiken maar da kan toch ni ??? er is maar 1 algog stick ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.