SamShine Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dat klopt Hydra! Kijk Hier is! Ik weet niet Hoe Sony dit probleem wil gaan oplossen, waarschijnlijk word de besturing dan aangepast (ruimte genoeg op een Blue-Ray disk). Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Mijn eerste post hier ^^. Maar even over die prijs. Het gaat ong tussen de 300 en 500 Euro's liggen toch ? Dat vind ik wel een hele verbetering, toen de PS2 uitkwam was het 1000 euro's of meer. Sony leert wel van hun fouten. De PS2 was pas gaan verkopen toen ze de prijs flink omlaag hadden gehaald! Reageren
meetlat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Inderdaad en de psp heeft ook geen R2 en L2 knoppen en ik heb nog een ding opgemerkt overal zie je een zwarte ps3 maar ik heb nog nergens een zwarte controller gezien hoor ! Reageren
SamShine Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Mijn eerste post hier ^^.Maar even over die prijs. Het gaat ong tussen de 300 en 500 Euro's liggen toch ? Dat vind ik wel een hele verbetering, toen de PS2 uitkwam was het 1000 euro's of meer. Sony leert wel van hun fouten. De PS2 was pas gaan verkopen toen ze de prijs flink omlaag hadden gehaald! De PS2 was 1100 Gulden als ik het goed heb, maar dat was toen een next-gen console... En de prijs gaat inderdaat tussen de 300 en 500 euro liggen. Als de PS3 500 euro wordt is hij net zo duur als de PS2 eerst, maar de PS3 is niet de eerste next-gen console, en de PS2 in 2000 wel! Reageren
meetlat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Maar hoe zit 't nou met mijn opmerking over de zwarte ps3 zonder zwarte controller Dacht eens dat ik iets had opgemerkt.. Maar de psp z'n 2de joystick werdt tog vervangen door driehoek, vierkant, circel en kruis ??? in star wars bf2 in iedergeval wel.. Reageren
SamShine Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Oke, hier mijn gedachte over je vraag; Het licht aan de gegeven screens van Sony, ze hebben gewoon nog geen zwarte controllers laten zien. Misschien omdat ze hem lelijk vinden en dat dat de reputatie van Sony verslechtert! Ik vertrouw Sony erop dat ze een goed systeem in mekaar zetten bij je PSP gebruiken als Controller. Reageren
meetlat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 hihihi mssn wel uit schrik voor de domme xboxertjes die dan gaan zeggen "hahah kijk een rotte banaan" ofzo Reageren
SamShine Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 hihihi mssn wel uit schrik voor de domme xboxertjes die dan gaan zeggen "hahah kijk een rotte banaan" ofzo Dat lijkt me niet, Sony is wel zo slim om te weten dat 'Xboxertjes' toch geen PS3 zouden kopen, en als allemaal 'Xboxertjes' onderling de controller van de PS3 gaan uitlachen maakt Sony niks uit. Hierbij ga ik mezelf wel weer tegenspreken omdat 'Xboxertjes' weer vrienden kunnen hebben die je weer 'Playstationners' zou kunnen noemen. En zo de verkoop van de PS3 in aantal iets kunnen verminderen omdat die 'playstationners' meelopers zouden kunnen zijn en zo meelopen met de 'Xboxertjes' en daarom een Xbox360 kopen. Tja, al deze vragen en geruchten over de PS3 kunnen pas tot 'waar' en 'niet waar' worden gerekent als na E3 '06. Ik kan in elk geval niet wachten tot we daar artikelen over kunnen lezen... Reageren
meetlat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 A ja tuurlijk ik snap der niks van.. ma 't doet er niet toe het punt is dat xbox kopers een grote miskoop hebben gedaan en de mensen die wachten op de ps3 heel verstandig zijn. Reageren
meetlat Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Volgens een vriend van mij is de grafische chip van de ps3 af hij heeft dit gelezen in GUNK magazine... die kennen er tog een beetje van dus zal wel kloppen zeker ? Reageren
SamShine Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Dat lijkt me wel, vooral omdat Sony (waarschijnlijk) in Mei gaat beginnen met de Massaproductie en E3 eraan komt en daarop zijn er een aantal speelbare exemplare! Ik zie het in elk geval wel goed komen EDIT: Over de Cell Prossessor (of hoe spel je het?), Hier heb ik wat gevonden wat wel bruikbaar zou kunnen zijn! Bewerkt: 10 april 2006 door Big-Loser Reageren
meetlat Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Hmz, ik wist wel dat ie klijn was maar zooo klein :p. Maar is er nog interresant nieuws *Ik heb nog een vraag, je hebt blue-ray en hd-dvd.. Maar een hd film heeft een hoop meer pixels dus zal die file ook groter zijn, een dvd kan max 8.5GB aan data bevatten maar ik ben zeker dat een volledige film in hd groter zal zijn :s hij krijgt men dat op die dvd??? Bewerkt: 11 april 2006 door meetlat Reageren
SamShine Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ja, Dikke PS3 tekorten bij E3. Ik hoop dat dat bij de release niet zo is! Reageren
Bless Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Tussen de 599 en 699 euro zal hij kosten. Damn, dat is toch wel een prijskaartje. En die twee soorten dvd's (blu-ray en hd-dvd) gaan voor veel problemen zorgen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik ben daar niet geregd... quote even dat bericht. En hoe wil je nou een tekort hebben? Op de E3 zijn er maar 100 nodig ofzo (maybe meer) maar veel echt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.