SamShine Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ja, maar als De controller uitdorgen... Is het speelplezier snel afgelopen! Ik denk dat ze misschien dan PS2 controllers gaan gebruiken om alleen de graphics te proeven! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ja, maar als De controller uitdorgen...Is het speelplezier snel afgelopen! Ik denk dat ze misschien dan PS2 controllers gaan gebruiken om alleen de graphics te proeven! De E3 is alleen voor pers etc. dus wat is er erg aan dat de pers er alleen op mag? Reageren
meetlat Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Tussen de 599 en 699 euro zal hij kosten. Damn, dat is toch wel een prijskaartje. En die twee soorten dvd's (blu-ray en hd-dvd) gaan voor veel problemen zorgen. WHAAAT van waar weet je dat ??? is dit zeker of niet ? *Trouwens xbox360 heeft zo een theme gedoe he dat je zo een skin kan kopen en dan nog het menu van de console kan aanpassen aan je skin... BV. Je koopt een blauwe skin en je maakt 't menu blauw... Gaat sony ook zo iets regelen voor zijn ps3 ???? Want dan ben ik echt helemaal verkocht aan 't ding, eender welke prijs 't heeft.. Bewerkt: 12 april 2006 door meetlat Reageren
SamShine Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik denk dat Sony ook zoiets gaat doen ja, om zo hype's nog beter uit te melken! Maar ik zou zoiezo me geld daar niet aan uitgeven, de PS3 ziet er swiezo al goed uit! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Het theme gedoe van de doos slaat nergens op.. Wat nou mooi? Jij zit daar met je witte doos en dan komen die halvegare met een fel groen fontje ofzo , zie toch niet uit. Reageren
henk_jan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Dat bericht dat er te korten zijn is weer dikke Bull-shit! waarom? de bron van het Bericht is Spong, de meest onbetrouwbare game site ter wereld. waar heeft spong die info vandaan? van 3th party developers die GEEN demo pods hebben gehad (dat zijn er waarschijnlijk maar 2 geweest ) alle First party-developers hebben wel demo-pods ontvangen en zullen wel op de E3 staan met speelbare demo's! Sony heeft ook nog bevestigd dat er GEEN tekorten zullen zijn op de E3 zoals bij de PSP het geval was...Kortom we hoeven ons weer nergens zorgen over te maken, laat Sony hun zaakjes maar regelen want dat kunnen ze wel. wat betreft die prijs...een bron is ook wel leuk! Reageren
SamShine Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Als je kijkt, ik heb 2 keer iets over de prijs gepost, 2 keer met bron. Voor de rest is dat herhaalt! Kijk eerst iets beter voordat je iemand beschuldigt EDIT: Oke, sorry Henk Jan. Mijn excuus hierbij! Bewerkt: 13 april 2006 door Big-Loser Reageren
henk_jan Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 man man man...mischien moet jij je eens wat minder aangevallen voelen en lezen voor wie die reactie was! die was namelijk niet voor jou wel voor Bles: Tussen de 599 en 699 euro zal hij kosten. Damn, dat is toch wel een prijskaartje. En die twee soorten dvd's (blu-ray en hd-dvd) gaan voor veel problemen zorgen. Reageren
Jowx Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Dat is denk ik nog oud nieuws, Sony heeft zelf gereageerd en heeft daarbij kenbaar gemaakt dat een prijs van € 500 of hoger niet aanvaardbaar is. Lees zelf maar: » Klik « @ Big-Loser (Hieronder): Ik zeg toch dat het oud nieuws is.. Bewerkt: 14 april 2006 door Jowx Reageren
SamShine Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Dat was al een paar keer gepost hoor Jowx Reageren
meetlat Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Nog nieuws???? ik ontplof zowat van de spanning Reageren
SamShine Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Zoek zelf is wat op dan Meetlat Klik, Klik2, Klik3. Kijk is bij klik2, alle PS3 spellen worden Regiovrij Dus lekker goedkoop spellen inporteren! Reageren
meetlat Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Big lozer, was dat al niet langer bekend dat de games regio vrij zouden zijn, zoja kosten ze overal wel even veel he... dus import is niet nodig dan.. Reageren
SamShine Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Laat ik jullie maar ff Updaten! Weinig nieuws, maar toch handig om te lezen! Reageren
meetlat Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) oef man effe gillen toen ik "PlayStation 3 gaat tussen 500 en 600 euro kosten!" maar blijkt 't om dat ouwde bericht te gaan dacht al even... ps: wat vind je van m'n ps3's ?? de zwarte is wel coowl.. Bewerkt: 20 april 2006 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.