Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik zo die Ps3 bekijk op die foto,s

en ik kijk dan naar mijn kleine oude vertrouwde Ps2

dan zie ik eigenlijk hoe ouderwets hij eruit ziet

ook al is hij het niet :Y

maar ik ben wel van plan om hem te gaan kopen

want hij heeft zoveel mogelijk heden en ziet er zo mooi uit

behalve dan die joystick :N

want ik hoop nog dat Sony dat nog gaat veranderen :)

Geplaatst:

oooh, Nou dit zal ik pas kunnen doen vanaf ik ergens een kapotte ps3 op 't stort zie liggen :D dan kan ik mssn nog wat onderdelen gebruiken ook :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Mja is maar gwwn wat photoshoppen hoor ;) ik kan zelfs auto's tunen, vandaar die flames op die 2de :)

Ik zou ook graag vriendelijk te willen vragen de © Meetlat in 't wit niet weg te werken aub, bedankt

ps: ik kon 't niet laten :D

bananna2iv.jpg

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst: (bewerkt)

Ik verwacht een beetje kilzone2 want de eerste kilzone was machtig

Tussen de 599 en 699 euro zal hij kosten. Damn, dat is toch wel een prijskaartje. En die twee soorten dvd's (blu-ray en hd-dvd) gaan voor veel problemen zorgen.

WHAAAT van waar weet je dat ??? is dit zeker of niet ?

*Trouwens xbox360 heeft zo een theme gedoe he dat je zo een skin kan kopen en dan nog het menu van de console kan aanpassen aan je skin... BV. Je koopt een blauwe skin en je maakt 't menu blauw...

Gaat sony ook zo iets regelen voor zijn ps3 ???? Want dan ben ik echt helemaal verkocht aan 't ding, eender welke prijs 't heeft.. :Y

Dat is wel iets zottige die afbeelding als hij er zou gaat uitzien ,dan wil ik hem hem bijna kopen

Mja is maar gwwn wat photoshoppen hoor ;) ik kan zelfs auto's tunen, vandaar die flames op die 2de :)

Ik zou ook graag vriendelijk te willen vragen de © Meetlat in 't wit niet weg te werken aub, bedankt

ps: ik kon 't niet laten :D

bananna2iv.jpg

Wel grappig van die controller

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Even voor de duidelijkhijd, Ik heb die zelf zo blauw gemaakt etc. he niet dat hij zo te koop zal zijn :)

Geplaatst:

Tekken ben ik op uitgekeken. Maar ik hoop dat Virtua Fighter 5 (arcade) nog wordt gereleased voor de PlayStation 3. Stranglehold lijkt me ook wel een erg sterke titel, qua graphics brult de game next-gen. De E3 duurt gelukkig niet zo lang meer, ik hoop dat we dan meer info krijgen over Sony's appraraatje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...