SamShine Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Zien er goed uit Meetlat! Probeer is wat faceplates te maken... Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 als ik zo die Ps3 bekijk op die foto,s en ik kijk dan naar mijn kleine oude vertrouwde Ps2 dan zie ik eigenlijk hoe ouderwets hij eruit ziet ook al is hij het niet maar ik ben wel van plan om hem te gaan kopen want hij heeft zoveel mogelijk heden en ziet er zo mooi uit behalve dan die joystick want ik hoop nog dat Sony dat nog gaat veranderen Reageren
meetlat Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Zien er goed uit Meetlat!Probeer is wat faceplates te maken... Faceplates ??? Reageren
SamShine Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Zien er goed uit Meetlat! Probeer is wat faceplates te maken... Faceplates ??? Dat zijn van die kapjes om je console, voor de Xbox360 heb je ze, ik weet niet of je ze voor de PS3 gaat kunnen krijgen! Kijk hier voor voorbeelden van 360 faceplates: http://www.xboxemea.com/xbox360/survey/fac.../faceplates.jpg Je eigen creativiteit is natuurlijk mooier! Reageren
meetlat Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 oooh, Nou dit zal ik pas kunnen doen vanaf ik ergens een kapotte ps3 op 't stort zie liggen dan kan ik mssn nog wat onderdelen gebruiken ook Reageren
Flashgirl Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Whaa die is wel zo mooi. Ik ga hem zeker kopen. Nog even geduld hebben Reageren
meetlat Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Mja is maar gwwn wat photoshoppen hoor ik kan zelfs auto's tunen, vandaar die flames op die 2de Ik zou ook graag vriendelijk te willen vragen de © Meetlat in 't wit niet weg te werken aub, bedankt ps: ik kon 't niet laten Bewerkt: 21 april 2006 door meetlat Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Ik verwacht een beetje kilzone2 want de eerste kilzone was machtig Tussen de 599 en 699 euro zal hij kosten. Damn, dat is toch wel een prijskaartje. En die twee soorten dvd's (blu-ray en hd-dvd) gaan voor veel problemen zorgen. WHAAAT van waar weet je dat ??? is dit zeker of niet ? *Trouwens xbox360 heeft zo een theme gedoe he dat je zo een skin kan kopen en dan nog het menu van de console kan aanpassen aan je skin... BV. Je koopt een blauwe skin en je maakt 't menu blauw... Gaat sony ook zo iets regelen voor zijn ps3 ???? Want dan ben ik echt helemaal verkocht aan 't ding, eender welke prijs 't heeft.. Dat is wel iets zottige die afbeelding als hij er zou gaat uitzien ,dan wil ik hem hem bijna kopen Mja is maar gwwn wat photoshoppen hoor ik kan zelfs auto's tunen, vandaar die flames op die 2de Ik zou ook graag vriendelijk te willen vragen de © Meetlat in 't wit niet weg te werken aub, bedankt ps: ik kon 't niet laten Wel grappig van die controller Bewerkt: 22 april 2006 door Syfes Reageren
meetlat Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Even voor de duidelijkhijd, Ik heb die zelf zo blauw gemaakt etc. he niet dat hij zo te koop zal zijn Reageren
Flashgirl Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Oo spijtig . Ik zal hem verven Reageren
meetlat Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik kijk wel of ik hem kan maken van een kapotte ps3 die ik ergens vind ofzo ... Reageren
SamShine Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Een deel van de line-up voor de PS3 op E3 over twee weken! Ziet er best goed uit, al wacht ik op Gran Turismo... ( en GTA) Reageren
meetlat Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Volgens mij zijn tekken en motorstorm wel coowle games Reageren
LucasV Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Tekken ben ik op uitgekeken. Maar ik hoop dat Virtua Fighter 5 (arcade) nog wordt gereleased voor de PlayStation 3. Stranglehold lijkt me ook wel een erg sterke titel, qua graphics brult de game next-gen. De E3 duurt gelukkig niet zo lang meer, ik hoop dat we dan meer info krijgen over Sony's appraraatje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.