Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Jullie zijn allemaal aan de beurt...

@Mania-92:

Of mijn mening nu berust is op harde feiten of wazige geruchten dat is een onbelangrijke bijzaak die alleen van belang is als de uitkomst van de som positief is. Negatieve uitkomsten, zoals deze betekent in dit geval dat de online-functie slecht is en wan presteert, tenslotte is mijn mening altijd berust op feiten.

@MNC3:

Zet een streep door Sony, vrind. Non-gaming functies zie ik niet als innovatief/uniek/origineel/. Dit door het nastreven van een tweeledig doel in plaats van te focussen op datgene waar consoles sterk in zijn: de games. De overbodige media center-functies hebben gezorgd voor flinke vertragingen en brengen een hogere prijs met zich mee. Zou de PS3 geen groter succes worden als Sony voor minder geld een console op de markt zet die krachtiger is dan de Xbox360?

By the way, het lijstje met (nog veel ontbrekende) exclusiefe games bewijst dat de Xbox meer heeft dan alleen Xbox Live. En Xbox 360 enkel een graphics update? Weet dat dit slechts de eerste generatie videogames is en dat je zwaar op zal kijken dat de games van de PlayStation 3 lang niet zo mooi zullen worden als de trailers van games zoals Motorstorm en Killzone beloven, die al van hun 10 minutes of fame zijn ontkracht. Bovendien, als de PlayStation 3 (hopelijk) in november zal worden gelanceert, zul je (hopelijk)ook zien dat de tweede golf Xbox 360-games, die dan al heel wat gebruik zullen maken van Microsofts console. Verwacht wordt van Sony dat ze met hun tot nu toe matige launch-line-up de Xbox 360 qua grafisch geweld gaan verpletteren. Als dit hun niet lukt, dan verwacht ik een matige kerst voor Sony.

@meetlat:

Het doel is altijd zoveel mogelijk consoles en games verkopen, gamen is en blijft een commercieel iets. Microsoft handelt ongeveer hetzelfde als Sony, op een beetje sluwe manier. Nintendo daarentegen maakt natuurlijk ook wel commercials, maar hier worden de games op een andere manier benadert; de gameplay staat voorop. Zelfvertrouwen, zelfbewustzijn is goed, en het creëren van een winnaaraura rondom je producten is een van de belangrijkste factoren die leiden tot commercieel succes. Dergelijke respectloze propaganda wijzen echter eerder op zelfoverschatting.

@All: Wat ik wil zeggen is dat Sony minstens zo erg doelt op commercieel succes als Microsoft, die op gebied van arrogantie (terecht) de grond in wordt getrapt.

Geplaatst:
@Mania-92:

Of mijn mening nu berust is op harde feiten of wazige geruchten dat is een onbelangrijke bijzaak die alleen van belang is als de uitkomst van de som positief is. Negatieve uitkomsten, zoals deze betekent in dit geval dat de online-functie slecht is en wan presteert, tenslotte is mijn mening altijd berust op feiten.

Hoe kom je erbij dat dat een feit is? :cab: De een vind de online functies van de ps2 beter de ander van de doos, je kunt alleen voor jezelf bepalen welke beter is, oftwel je mening.

Geplaatst: (bewerkt)
@MNC3:

Zet een streep door Sony, vrind. Non-gaming functies zie ik niet als innovatief/uniek/origineel/. Dit door het nastreven van een tweeledig doel in plaats van te focussen op datgene waar consoles sterk in zijn: de games. De overbodige media center-functies hebben gezorgd voor flinke vertragingen en brengen een hogere prijs met zich mee. Zou de PS3 geen groter succes worden als Sony voor minder geld een console op de markt zet die krachtiger is dan de Xbox360?

By the way, het lijstje met (nog veel ontbrekende) exclusiefe games bewijst dat de Xbox meer heeft dan alleen Xbox Live. En Xbox 360 enkel een graphics update? Weet dat dit slechts de eerste generatie videogames is en dat je zwaar op zal kijken dat de games van de PlayStation 3 lang niet zo mooi zullen worden als de trailers van games zoals Motorstorm en Killzone beloven, die al van hun 10 minutes of fame zijn ontkracht. Bovendien, als de PlayStation 3 (hopelijk) in november zal worden gelanceert, zul je (hopelijk)ook zien dat de tweede golf Xbox 360-games, die dan al heel wat gebruik zullen maken van Microsofts console. Verwacht wordt van Sony dat ze met hun tot nu toe matige launch-line-up de Xbox 360 qua grafisch geweld gaan verpletteren. Als dit hun niet lukt, dan verwacht ik een matige kerst voor Sony.

Games? games gaan voor indd.Daarom dat sony op dat vlak al beter is. Graphics trek ik mij niet zo aan. PS3 moet die kwaliteit niet krijgen van die E3 filmpjes.Zolang die games er maar op komen is het goed.Wie goede games wil moet naar PS3 gaan of naar nintendo want bij nintendio krijg je nog een leukere gameplay door die controller.Matchige line up? motorstorm,liar ,warhak, en MISSCHIEN unreal 2007 noem ik geen matiche line up. Dat ze op commercieel succes hopen dat weet ik al lang en ook arrogantie zijn weet iedereen wel.Maar games van PS3 is momenteel beter dan van x360 en nintendo.Maar ieder zijn keuse daarin

Bewerkt: door MNC3
Geplaatst:

ok nu ik

@meetlat:

Het doel is altijd zoveel mogelijk consoles en games verkopen, gamen is en blijft een commercieel iets. Microsoft handelt ongeveer hetzelfde als Sony, op een beetje sluwe manier. Nintendo daarentegen maakt natuurlijk ook wel commercials, maar hier worden de games op een andere manier benadert; de gameplay staat voorop. Zelfvertrouwen, zelfbewustzijn is goed, en het creëren van een winnaaraura rondom je producten is een van de belangrijkste factoren die leiden tot commercieel succes. Dergelijke respectloze propaganda wijzen echter eerder op zelfoverschatting.

Ik weet dat het alles met verkopen te maken heeft, maar playstation en nintendo waren er laaaaaaaaaaang voor de xbox, Bill Gates wou gwwn nog rijker worden en dat is gwwn waar.

Geplaatst:
ok nu ik

@meetlat:

Ik weet dat het alles met verkopen te maken heeft, maar playstation en nintendo waren er laaaaaaaaaaang voor de xbox, Bill Gates wou gwwn nog rijker worden en dat is gwwn waar.

Voor het geld indd. Want bij MS waren ze boos dat Sony de marktleider was.Dus wat deden ze , een console maken...

Geplaatst:

Ik ben lekker op stoom.

@MNC3:

Big wtf. ,,Het draait om de games, het draait om het aanbod en daarom moet je naar de PlayStation 3 of Nintendo Wii gaan", aldus MNC3. JIJ vindt de games op de PlayStation 3 en Nintendo Wii beter, dat zegt niet dat IEDEREEN de games op de PlayStation 3 en de Nintendo Wii beter vindt, en dat dat een algemeen feit is. Wel is een algemeen feit dat Sony het moeilijk zal krijgen tegen de tweede generatie games voor de Xbox 360 zoals Halo 3 en Gears of War die rond die tijd zal verschijnen en aangezien rond die tijd ook al honderd(en) games uit zijn, zal Sony aardig wat moeite krijgen om met een line-up (die nog niet eens vaststaat) van Motorstorm, Liar, Warhawk en waarschijnlijk geen Unreal 2007, waar we eigenlijk nog NIETS hebben gezien wat in-game is. Ik hoop voor jou, en de andere Sony-fanaten dat de PlayStation 3 qua graphics de tweede generatie Xbox 360 zal evenaren, doet ze dit niet, ik herhaal: dan verwacht ik een relatief magere kerst voor Sony. Ik ben er bijna zeker van dat de grafische capiciteiten van de Xbox 360 in iedergeval niet ver achter zal liggen op de PlayStation 3 als het einde van 2006 inmiddels al is aangebroken. De eerste generatie PlayStation 2-games oogden ook slechter dan de tweede generatie Dreamcast-games.

@meetlat:

Dus Microsoft heeft volgens jou de console gemaakt omdat ze de positie van Sony in de markt niet rechtvaardig vonden? Het zou kunnen hebben meegespeeld, en als dit zou zijn dan zou ik deze woede best begrijp, aangezien Sony heeft niet alles eerlijk gespeeld. Perfect voorbeeld hiervan is natuurlijk de Dreamcast. Feit is dat geen van de tien launchgames van de PlayStation 2 in de buurt kwam dan de top tien van de Dreamcast. Toch verkocht de PlayStation 2 extreem veel beter. De consument is hier dan natuurlijk ook schuldig aan, dat sluit ik niet uit.

@Mania-92:

Noem is iets wat je beter vindt aan de online support van Sony?

Geplaatst:
Ik ben lekker op stoom.

@MNC3:

Big wtf. ,,Het draait om de games, het draait om het aanbod en daarom moet je naar de PlayStation 3 of Nintendo Wii gaan", aldus MNC3. JIJ vindt de games op de PlayStation 3 en Nintendo Wii beter, dat zegt niet dat IEDEREEN de games op de PlayStation 3 en de Nintendo Wii beter vindt, en dat dat een algemeen feit is. Wel is een algemeen feit dat Sony het moeilijk zal krijgen tegen de tweede generatie games voor de Xbox 360 zoals Halo 3 en Gears of War die rond die tijd zal verschijnen en aangezien rond die tijd ook al honderd(en) games uit zijn, zal Sony aardig wat moeite krijgen om met een line-up (die nog niet eens vaststaat) van Motorstorm, Liar, Warhawk en waarschijnlijk geen Unreal 2007, waar we eigenlijk nog NIETS hebben gezien wat in-game is. Ik hoop voor jou, en de andere Sony-fanaten dat de PlayStation 3 qua graphics de tweede generatie Xbox 360 zal evenaren, doet ze dit niet, ik herhaal: dan verwacht ik een relatief magere kerst voor Sony. Ik ben er bijna zeker van dat de grafische capiciteiten van de Xbox 360 in iedergeval niet ver achter zal liggen op de PlayStation 3 als het einde van 2006 inmiddels al is aangebroken. De eerste generatie PlayStation 2-games oogden ook slechter dan de tweede generatie Dreamcast-games.

@meetlat:

Dus Microsoft heeft volgens jou de console gemaakt omdat ze de positie van Sony in de markt niet rechtvaardig vonden? Het zou kunnen hebben meegespeeld, en als dit zou zijn dan zou ik deze woede best begrijp, aangezien Sony heeft niet alles eerlijk gespeeld. Perfect voorbeeld hiervan is natuurlijk de Dreamcast. Feit is dat geen van de tien launchgames van de PlayStation 2 in de buurt kwam dan de top tien van de Dreamcast. Toch verkocht de PlayStation 2 extreem veel beter. De consument is hier dan natuurlijk ook schuldig aan, dat sluit ik niet uit.

@Mania-92:

Noem is iets wat je beter vindt aan de online support van Sony?

jijleeft onder een steen, er zijn al ingame beelden opgedoken. Ik zeg dat niet voor iederen van games is mijn mening en ik deel dat met de andere. line up kan nog zeker beter worden het zijn nog 6 maanden voor ps3.

en hje vergeet het belangrijkste

PS2 verkocht al bijna 110 miljoen ps2's xbox 25 miljoen.

er sony gaat er nog zeker genoeg fans van over houden

en nog iets jij doet alof graphics de console maken. je moet naar games kijkn die op de ps3 komen en dan kijk ik niet naar de launch titels.

Geplaatst:

@meetlat:

De eerste PlayStation 2-titels zagen er minder mooi uit dan de tweede generatie Dreamcast-titels, op een zelfde datum. De huidige PlayStation 2-games zijn natuurlijk wel mooier dan die van de Dreamcast, maar de PlayStation 2 moest het tijdens de launch niet van haar kracht hebben, niet van haar prijs en ook niet van haar games. Wel van haar reclames, die er voor zorgten dat de Dreamcast volledig weg werd geblazen.

@MNC3:

Auch, jij bent snel in je gat gebeten.

Fight Night Round 3, WWE SmackDown vs. Raw 2007, Virtua Tennis 3 en Untold Legends: Dark Kingdom zijn de enige echte in-game screenshots, als ik het goed heb. De rest zijn screens uit trailers gejat, dus niet in-game. Als Untold Legends: Dark Kingdom als meetpunt kan dienen, dan zal het verschil Xbox 360 en PlayStation 3 minimaal zijn.

Wat probeer je te zeggen dat de PlayStation 2 meer verkocht is dan de Xbox? Dat de PlayStation 3 goed gaat verkopen is bijna ongetwijfeld, mits de prijs een beetje relaxed is. Maar hier wordt echt al geroepen dat de PlayStation 3 beter zal zijn. En waarom dan? Voor de mediacenter-functies waar je je blauw aan zult betalen kun je beter een PC nemen. Voor de (first generation) graphics ook niet, want aangezien de volle kracht in november inmiddels wel wordt benut (Gears of War) en de onwikkelaars de PlayStation 3 nog moeten ontdekken. Nee, het zijn de games waarvoor je een console koopt. De PlayStation 3 heeft die wel, maar jij zegt dat de Xbox 360 die niet heeft. En dat slaat nergens op.

Je niveau zakt door je post het riool in.

Geplaatst:
Mensen ! dit is 't grote ps3 topic !!! niet het grote ambras topic :s

Neu, dit is gewoon een discussie over Sony. Dat MNC3 niet op mijn argumenten durft te reageren, maar mij gewoon rechtstreeks aanvalt door dingen te zeggen die ik nergen heb genoemd, vind ik gewoon al een teken dat ik hem dik heb gedissed.

Ik probeer je niet te overtuigen dat een PlayStation 3 beter is ofzo, als de games op de PlayStation 3 jou meer aanspreken moet je absoluut voor de PlayStation 3 kiezen, er zijn ook een aantal games die mij aanspreken. Maar ik quote MNC3 letterlijk: ,,Het draait om de games, het draait om het aanbod en daarom moet je naar de PlayStation 3 of Nintendo Wii gaan". Je zegt dat de Xbox 360 geen goede games heeft, en daar sla je de bal helemaal mis.

Opeens heeft hij het over de verkoopcijfers, iets totaal anders. PlayStation is een te groot merk, tijdens voetbalwedstrijden zie je het. Overal zie je het. Nergens heb ik ook gezegd dat de PlayStation 3 niet goed gaat verkopen. Maar stel je voor: De Xbox 360 kost 250 euro in november en de PlayStation 3 tijdens de launch in november 400 euro. Op de Xbox 360 zijn inmiddels al heel wat goede games uit en daar moet Sony met z'n 'line-up' tegenop? En als de PlayStation 3 de kracht met de Xbox 360 niet gelijk kan evenaren? Dan verwacht ik een zware klap voor Sony en jou, die dachten dat de PlayStation 3 de Xbox 360 zou verpulveren als het om grafische kracht ging.

Juich nooit te vroeg, en dat doen jullie op dit moment wel.

Nieuws:

Resistance: Fall of Man speelbaar op E3

@MNC3:

Auch, jij bent snel in je gat gebeten.

Fight Night Round 3, WWE SmackDown vs. Raw 2007, Virtua Tennis 3 en Untold Legends: Dark Kingdom zijn de enige echte in-game screenshots, als ik het goed heb. De rest zijn screens uit trailers gejat, dus niet in-game. Als Untold Legends: Dark Kingdom als meetpunt kan dienen, dan zal het verschil Xbox 360 en PlayStation 3 minimaal zijn.

Wat probeer je te zeggen dat de PlayStation 2 meer verkocht is dan de Xbox? Dat de PlayStation 3 goed gaat verkopen is bijna ongetwijfeld, mits de prijs een beetje relaxed is. Maar hier wordt echt al geroepen dat de PlayStation 3 beter zal zijn. En waarom dan? Voor de mediacenter-functies waar je je blauw aan zult betalen kun je beter een PC nemen. Voor de (first generation) graphics ook niet, want aangezien de volle kracht in november inmiddels wel wordt benut (Gears of War) en de onwikkelaars de PlayStation 3 nog moeten ontdekken. Nee, het zijn de games waarvoor je een console koopt. De PlayStation 3 heeft die wel, maar jij zegt dat de Xbox 360 die niet heeft. En dat slaat nergens op.

Je niveau zakt door je post het riool in.

snel in mijn gat gebeten nee dat niet.

motorstorm is ingame geweest bij de GDC 2006 en dara hebben ze nog beelden laten zien. ze hebben gezegd dat het ingame is.Jij zit aan dingen te zeveren waar sony nog niets heeft van gezegt kwa prijsen.

Je zou kwa prijsen beter wachten met uitspraken.

PS3 zal zoiezo niet te duur gaan worden.En het lijkt me normaal dat games duur gaan worden en wat gana klachen.Maar weet je.. geld moet rollen plezier maken in het leven!

Neu, dit is gewoon een discussie over Sony. Dat MNC3 niet op mijn argumenten durft te reageren, maar mij gewoon rechtstreeks aanvalt door dingen te zeggen

die ik nergen heb genoemd, vind ik gewoon al een teken dat ik hem dik heb gedissed.

Ik lach je hier mee grondig uit. Ik hang niet zoals u 24u op 24u voor een pc om leven te verpesten. ;)

Bewerkt: door MNC3
snel in mijn gat gebeten nee dat niet.

Jawel, je bent zo te zien aardig van slag dat Sony onder druk ligt.

motorstorm is ingame geweest bij de GDC 2006 en dara hebben ze nog beelden laten zien. ze hebben gezegd dat het ingame is.

Niet het hele filmpje. Deels cutscene ingame beelden, die op de devkits rennen, deels 'echte' ingame beelden. Vergeet niet dat met de PlayStation 2 ook graphics van games a la Motorstorm werden beloofd. Hoeveel waarde moeten we dan hechten aan de screenshots/filmpjes die we van de PlayStation 3 krijgen voorgeschoteld?

Jij zit aan dingen te zeveren waar sony nog niets heeft van gezegt kwa prijsen.

Je zou kwa prijsen beter wachten met uitspraken.

Nee, ik noemde maar wat. En ik was nog erg mild ook. 400 euro is de zelfde prijs als die van de Xbox 360 nu, en ik denk dat de PlayStation 3 daar wel over heen gaat. Maar ik zeg nog niets.

PS3 zal zoiezo niet te duur gaan worden.En het lijkt me normaal dat games duur gaan worden en wat gana klachen.Maar weet je.. geld moet rollen plezier maken in het leven!

Probeer je post wat beter te onderbouwen, ik kan niets zinnigs uit de tekst halen...

Ik lach je hier mee grondig uit. Ik hang niet zoals u 24u op 24u voor een pc om leven te verpesten.

Je begrijpt me weer eens verkeerd. Je reageert niet laat, maar je reageert alleen op de 'overall post'. Jij komt er extreem makkelijk mee weg door opeens te zeggen dat ik onder één steen leef. Verder ga je niet op de ijzersterke argumenten in, en dat vind ik toch wel een teken dat je gedissed bent. Kijk, jij zei net iets over de in-game beelden over Motorstorm, ik ga daar op in, deed ik dat niet, dan heb je me bij m'n kloten.

Bewerkt: door LucasV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...