LucasV Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Hier zat ik op te wachten: Jah kijk maar naar de specs rede te meer om te juichen... Hogere specs betekent niet automatisch betere prestaties, helemaal niet als het van verschillende fabrikanten komt. De GameCube heeft toch ook lagere specs dan de Xbox? Games kunnen er net zo goed uitzien. Er zijn zoveel meer factoren die er invloed op hebben. Lagere clockcycle maar gelijke of soms zelfs betere prestaties. Dreamcast vs PlayStation 2, minder geheugen maar andere compressie waardoor er uiteindelijk meer beschikbaar was. Er zijn ontelbaar veel voorbeelden van te noemen. Het is gewoon zo dat jij de specs niet kan bepalen doordat je een aantal nummertjes hebt gezien van Sony. Ik zeg: het is niet zo dat 1000Mhz altijd beter is dan 800Mhz. FEIT! Bewerkt: 1 mei 2006 door LucasV Reageren
meetlat Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Stop nu tog 's met ruzie maken :s Lucas als jij iets zegt zal MN3 ook weer iets zeggen en jij dan weer ! en daar dient dit topic niet voor.. Reageren
MNC3 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) snel in mijn gat gebeten nee dat niet. Jawel, je bent zo te zien aardig van slag dat Sony onder druk ligt. motorstorm is ingame geweest bij de GDC 2006 en dara hebben ze nog beelden laten zien. ze hebben gezegd dat het ingame is. Niet het hele filmpje. Deels cutscene ingame beelden, die op de devkits rennen, deels 'echte' ingame beelden. Vergeet niet dat met de PlayStation 2 ook graphics van games a la Motorstorm werden beloofd. Hoeveel waarde moeten we dan hechten aan de screenshots/filmpjes die we van de PlayStation 3 krijgen voorgeschoteld? Jij zit aan dingen te zeveren waar sony nog niets heeft van gezegt kwa prijsen.Je zou kwa prijsen beter wachten met uitspraken. Nee, ik noemde maar wat. En ik was nog erg mild ook. 400 euro is de zelfde prijs als die van de Xbox 360 nu, en ik denk dat de PlayStation 3 daar wel over heen gaat. Maar ik zeg nog niets. PS3 zal zoiezo niet te duur gaan worden.En het lijkt me normaal dat games duur gaan worden en wat gana klachen.Maar weet je.. geld moet rollen plezier maken in het leven! Probeer je post wat beter te onderbouwen, ik kan niets zinnigs uit de tekst halen... Ik lach je hier mee grondig uit. Ik hang niet zoals u 24u op 24u voor een pc om leven te verpesten. Je begrijpt me weer eens verkeerd. Je reageert niet laat, maar je reageert alleen op de 'overall post'. Jij komt er extreem makkelijk mee weg door opeens te zeggen dat ik onder één steen leef. Verder ga je niet op de ijzersterke argumenten in, en dat vind ik toch wel een teken dat je gedissed bent. Kijk, jij zei net iets over de in-game beelden over Motorstorm, ik ga daar op in, deed ik dat niet, dan heb je me bij m'n kloten. Sony onder druk, dat trek ik me niet aan.Ik heb gewoon vertrouwen dat ze wel succes zullen worden.Want je maar niet zomaar 100 miljoen fans he.Natuurlijk verliesen ze er wel ene paar door vroeger x360. Ze laten al wat meer ingame zien Laatse BIA screens waren ingame zeiden ze. Gedissed wordt ik echt niet snel daarvoor moet je wel meer kunnen @meetlat : ruzie? discussieren mag toch? Bewerkt: 1 mei 2006 door MNC3 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Sony geef de PS gebruikers tenminste geen torenhoge online kosten en sturen ze demo's op, dat zie ik microstront nog niet doen. Reageren
MNC3 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Sony geef de PS gebruikers tenminste geen torenhoge online kosten en sturen ze demo's op, dat zie ik microstront nog niet doen. Daar kan ik MS wel gebruijpen.Want ze draaien die Xbox live nu goed. dat kost hun veel centen. En bij x360 kan je ze nu toch downloaden.Maar dara is weer de nadeel van je internet limiet. Reageren
LucasV Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Sony onder druk, dat trek ik me niet aan.Ik heb gewoon vertrouwen dat ze wel succes zullen worden.Want je maar niet zomaar 100 miljoen fans he.Natuurlijk verliesen ze er wel ene paar door vroeger x360. Ik heb ook vertrouwen in de PlayStation 3. Sony geef de PS gebruikers tenminste geen torenhoge online kosten en sturen ze demo's op, dat zie ik microstront nog niet doen. Xbox Live heeft alles wat de online-service van Sony ook heeft, en alles wat de online service van Sony niet heeft. Stop nu tog 's met ruzie maken :s Lucas als jij iets zegt zal MN3 ook weer iets zeggen en jij dan weer ! en daar dient dit topic niet voor.. Discussie heet zoiets, en ik denk dat dit wél goed is en dat het topic hier wél voor is. Het gaat uiteindelijk alleen over de PlayStation 3. Ze laten al wat meer ingame zien Laatse BIA screens waren ingame zeiden ze. Ik heb een paar duidelijke realtime screens voor je opgezocht. WWE SmackDown! vs. RAW 2007 Untold Legends: Dark Kingdom Virtua Tennis 3 Demonik Bewerkt: 2 mei 2006 door LucasV Reageren
SamShine Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Die screens zien er goed uit, behalve de laatste, ik ken die game overigens niet! Door al die rook lijkt het net alsof de makers te lui zijn gemaakt op voeten van hun personages en vloer zijn 'vergeten' te maken! Ook zien de personages er PS2 kwaliteit uit! Reageren
meetlat Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 * ik vond int begin meer ruzieën marreuh ik vind spijtig dat Bethesda Obilvion IV niet op psp en ps3 wilt brengen ik vind 't nogtans een super game (hint hint..) Reageren
LucasV Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Hier onder screens wat de Xbox 360 heeft waargemaakt. The Elder Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator Need for Speed: Most Wanted Ghost Recon: Advanced Warfighter Hier onder een screen wat de Xbox 360 waarschijnlijk gaat waarmaken. Gears of War --- Graphics update...? Bewerkt: 4 mei 2006 door LucasV Reageren
SamShine Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Allemaal leuk en aardig, maar wat wil je ermee zeggen? Moet de PS3 even mooie graphics tevoorschijn gaan toveren? Betere? Ben je met slechtere tevreden? Nogal vage post! Reageren
MNC3 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Allemaal leuk en aardig, maar wat wil je ermee zeggen?Moet de PS3 even mooie graphics tevoorschijn gaan toveren? Betere? Ben je met slechtere tevreden? Nogal vage post! Daar bedoelt hij mee dat X360 ook heel mooie graphic heeft.Endaar bij graphics maken de console niet. Goede games daarintegen... PS3 zijn graphics zullen wel iets beter zijn.Maar zal niet echt veel beter zijn.We zien wel op E3. Reageren
SamShine Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Allemaal leuk en aardig, maar wat wil je ermee zeggen? Moet de PS3 even mooie graphics tevoorschijn gaan toveren? Betere? Ben je met slechtere tevreden? Nogal vage post! Daar bedoelt hij mee dat X360 ook heel mooie graphic heeft.Endaar bij graphics maken de console niet. Goede games daarintegen... PS3 zijn graphics zullen wel iets beter zijn.Maar zal niet echt veel beter zijn.We zien wel op E3. Je vergeet echter een ding... Als de controller niet goed is spelen de games niet lekker! Daarom is mijn (tot nu toe...) favoriete next-gen console de PS3 omdat ik niet zo veel vertrouwen heb in de Wii en de Xbox-controller niet lekker vind gamen! Reageren
LucasV Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Allemaal leuk en aardig, maar wat wil je ermee zeggen?Moet de PS3 even mooie graphics tevoorschijn gaan toveren? Betere? Ben je met slechtere tevreden? Nogal vage post! Ik wil er mee zeggen dat de Xbox 360 absoluut geen graphics-update is. Je vergeet echter een ding...Als de controller niet goed is spelen de games niet lekker! Daarom is mijn (tot nu toe...) favoriete next-gen console de PS3 omdat ik niet zo veel vertrouwen heb in de Wii en de Xbox-controller niet lekker vind gamen! Ik vind de controller van de Xbox 360 extreem lekker spelen en de controller van de Nintendo Wii schijnt ook best revolutionair te worden door de motion sensor. Maarja, dat valt natuurlijk onder de kop van vrijheid van menings uiting, waar iedereen zijn eigen mening over heeft. Ik heb ook hoge verwachtingen van Sony's nieuwe controller. Bewerkt: 5 mei 2006 door LucasV Reageren
kevin_92 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ken niet wachte waneer ps3 kom. Snap niet waarom het zo lang duurt?? Ik denk dat die niet dit jaaar uit kom en mischien volgens jaar laat ik in de jaar. Anders hadden ze al reclame toch al gemaakt. Reageren
LucasV Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ken niet wachte waneer ps3 kom.Snap niet waarom het zo lang duurt?? Ik denk dat die niet dit jaaar uit kom en mischien volgens jaar laat ik in de jaar. Anders hadden ze al reclame toch al gemaakt. Als ie niet weer uit wordt gesteld, dan komt ie in november. Dus rond die tijd zul je dan ook de reclame verwachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.