meetlat Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Mijn pc tovert betere graphic's bij need for speed MW en Oblivion en 't is maar een NVIDEA GeForce 6600 met 256mb video memory hoor *Newsflash. Blue-ray en HD-DVD zijn nog niet op de markt en de opvolger is al bekend ! HVD of Holographic Versatile Disc, een disc waar maar liefst 300GB op zal raken, naar mate de disc's meer en meer gaan worden gebruikt, zal de kapaciteit toe nemen tot 1,6TB of 1.600GB. Het coowle is dat de holodisc niet moet ronddraaien, de lazer doet al het werk. Dus de HVD moet niet rond zijn, je mag dus tegen 2010 rechthoekige plaatjes verwachten met een opslagruimte van 1,6TB Bewerkt: 6 mei 2006 door meetlat Reageren
LucasV Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Jezus... Misschien iets voor de PlayStation 4 Reageren
meetlat Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Waarom ook niet, in 2007 zouden er al recorders op de markt komen, deze zijn dan nog 3000€ (meer bedoeld voor bedrijven dus) vandaar 2010 Reageren
SamShine Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Het gaat gewoon veels te snel! Het zou idd iets kunnen zijn voor de PS4, maar dat duurt nog wel 10 jaar voordat die uitkomt! Trouwens, wat is je bron Meetlat? Reageren
Daan007 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Damm, dat is echt veel. Met 1,6 TB kan je GTA All Over the World er op zetten . Het nadeel is dan dat de game's en de consoles veel duurder worden (als Sony die HVD voor de PS4 gebruikt) Reageren
SamShine Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 @ Cola, Dat zou inderdaat kunnen, maar dan wel met de huidige grahics! Met de next-gen grahics gaat het niet omdat hoe betere grahics je wilt ook zou moeten inleveren in 'speelruimte'! Reageren
LucasV Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Nee, niet de volledige wereld, of het moet een groot deel in miniatuur. Maar het betekent wel de grootste interactieve wereld ooit. Iets van 1000 keer groter dan de staat San Andreas. Hologrammen zou ook wel vet zijn! Reageren
meetlat Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Bron is een pc magazine Prototype HVD HVD naast een DVD En voor de techneuten, het heeft iets te maken van een violet/groene lazer met een rode die samen op fotogevoelig materiaal schrijven. Bewerkt: 6 mei 2006 door meetlat Reageren
LucasV Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 @meetlat: Strakke shit, maar zegt niet zo bijster veel. Maar een paar dingen die Sony hoogstwaarschijnlijk tijdens de persconferentie op de E3 laat zien: - De exacte releasedatum van de PlayStation 3. - Het uiteindelijke controllerdesign van de PlayStation 3. - Welke games er bij de launch verwacht worden (met enkele exclusieve, nog niet eerder vertoonde beelden). - De presentatie van het PlayStation 3-network (HUB?) . - Er wordt een officiële specificatie opgegeven met antwoord op alle technische vragen. -... We krijgen de prijs te horen. (<-- onwaarschijnlijk) FEIT: De PlayStation 3 is speelbaar. De gehele E3 wordt geloof ik ook live gestreamt door GameSpot, geloof ik. 1:00 Nederlandse tijd begint het in ieder geval. Ik blijf er niet voor wakker, ik check morgen wel. Reageren
MNC3 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Als ze dat laten zien dan kijk ik denk ik toch.Maar ik vindt er toch niets van op GS. Reageren
meetlat Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Wanneer is de E3 dan ? en waar kan ik hem dan ook echt bezien, want ik wil de ps3 echt niet missen hoor oeps ff naar E3 2006 gezogd in google en ben op de E3 site gekomen M"ark your calendar as E3 will be opening its doors May 10-12, 2006" dat is dus woensdag maar waar kan ik 'm dan live volgen ? Bewerkt: 8 mei 2006 door meetlat Reageren
MNC3 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 http://www.gamespot.com/e3/e3live.html hier om 1.00 van sony Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Even voor de duidelijkheid de persconferenties zijn VOOR de beurs. Reageren
LucasV Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Even voor de duidelijkheid de persconferenties zijn VOOR de beurs. Yep, daarna twee dagen beurs. Reageren
meetlat Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) En hoe kan ik dan kijken ? en is het 1uur 'snachts hier of in de middag ? *en is het gratis ? want er staat overal register for this and that ma da kost centjes... ik wil de E3 wel gratis kunnen volgen Bewerkt: 9 mei 2006 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.