Mania-92 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 En hoe kan ik dan kijken ? en is het 1uur 'snachts hier of in de middag ?*en is het gratis ? want er staat overal register for this and that ma da kost centjes... ik wil de E3 wel gratis kunnen volgen Je kunt op eurogamer gratis kijken. De persconferentie was iig erg mooi. De physics van die games zijn geweldig, de gfx zijn zoals verwacht. Helaas is de prijs wat hoog maarja voor wat hoort wat. En natuurlijk de controller. Zelfde design als de voorgaande playstations. Met SENSORS! Even voor de duidelijkheid ze zijn anders dan die van plasje, de sensors van de ps3 leggen alleen 2d vast. Reageren
meetlat Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 ik kan niks zien daar :s als ik wil downe zegt ie da ik moet ingelogd zijn en da kost cente om lid te worden Reageren
SamShine Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 De highlights. En als je het niet kon volgens: In het Nederlands! Reageren
meetlat Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik kan wel engels hoor Japans tot daartoe maar engels leer je gwwn van tv films enzo... Reageren
Daan007 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Meetlat als je naar de E3 wil moet je nog een paar jaartjes wachten het is voor 18+ (jammer genoeg) Maar over 4 jaar zal ik erbij zijn Reageren
Le MrG Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Nog 5 jaar wachten voor mij Niet dat ik daar ooit binnenkom ofzo, but you never knows Reageren
meetlat Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 vo mij ook 4jaar, ma ik verzin er wel iets op... Nu zien dat ik na de vlucht en de E3 tickets nog genoeg geld heb voor de ps3 trouwens ik heb geld genoeg voor die met 60GB marreuh... Wat is het verschil met die van 40 (of was 't 20) GB en die van 60GB ??? was dat niet ook zo met die psp wifi connecktion etc ? Reageren
SamShine Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 vo mij ook 4jaar, ma ik verzin er wel iets op... Nu zien dat ik na de vlucht en de E3 tickets nog genoeg geld heb voor de ps3 trouwens ik heb geld genoeg voor die met 60GB marreuh... Wat is het verschil met die van 40 (of was 't 20) GB en die van 60GB ??? was dat niet ook zo met die psp wifi connecktion etc ? 60 GB heeft wifi (20 niet) 4 usb ports, HDMI en ethernet. Dit had je ook Hier kunnen opzoeken (eerder al gepost). Reageren
LucasV Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Wel zwaar klote dat de goedkope versie WiFi mist. Sony staat ook niet meer zo sterk in hun schoenen door Grand Theft Auto IV niet exclusief op de PlayStation 3 te brengen. Met de controller ben ik wel heel blij; lekker vertrouwd en met tiltsensor! De trailers van onder andere Afrika, Warhawk The Getaway 3, etc zagen er ook absurd mooi uit. Morgen kom ik met een nog wat uigebreidere post. Bewerkt: 9 mei 2006 door LucasV Reageren
SamShine Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 De trailers van onder andere Afrika, The Getaway 3, etc zagen er ook absurd mooi uit. Sorry, wat is dat voor spel? Is het iets in het continent Africa of is het gewoon een gekke naam? Wil je me er wat meer over vertellen? Reageren
LucasV Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 De trailers van onder andere Afrika, The Getaway 3, etc zagen er ook absurd mooi uit. Sorry, wat is dat voor spel? Is het iets in het continent Africa of is het gewoon een gekke naam? Wil je me er wat meer over vertellen? Ik kon eerst ook niet geloven dat het een 'game' zou worden. Maar er wordt toch echt aan gewerkt. Ik ben benieuwd wat het doel in het spel is. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 WTF! Echt mooie graphics. Als de PS3 uitkomt ga ik hem echt direct kopen. Moet je eens nagaan hoe GTA4 eruit komt te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.