Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dus met de goodkope kan je met je psp geen films en muziek doorsturen etc ? dat is dom ! dan koop ik die met 60GB wel.

Waarom staat er op die site steeds come back at ... to watch live ofzo :s

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:

Ik vind het nogal zwak van Sony dat ze eerst een gedeelte van de Wii-controller jatten en vervolgens doen alsof ze het zelf hebben bedacht :duh:

Verder ontbreekt er zoveel aan de 'goedkope' versie (van 500 euro) dat je eigenlijk min of meer gedwongen wordt om toch de dure versie (600 euro!) te kopen.

We worden in Europa trouwens weer lekker genaaid. In de VS kost een PS3 499 dollar en 599 dollar. Omgerekend is 390 euro en 468 euro, maar in Europa vervangen ze het dollarteken voor een euro teken en betalen we dus 499 euro en 599 euro voor een PS3. Met andere woorden: We betalen hier 109 euro en 131 euro meer (teveel dus) voor precies hetzelfde apparaat!

Geplaatst:
We worden in Europa trouwens weer lekker genaaid. In de VS kost een PS3 499 dollar en 599 dollar. Omgerekend is 390 euro en 468 euro, maar in Europa vervangen ze het dollarteken voor een euro teken en betalen we dus 499 euro en 599 euro voor een PS3. Met andere woorden: We betalen hier 109 euro en 131 euro meer (teveel dus) voor precies hetzelfde apparaat!

Dit is dus echt zever dat we meer moeten voor betalen. Eigenlijk zouden we een enquete moeten opstellen en die opsturen naar iemand die dit kan regelen. Zodat we niet meer moeten betalen.

Geplaatst:
Ik vind het nogal zwak van Sony dat ze eerst een gedeelte van de Wii-controller jatten en vervolgens doen alsof ze het zelf hebben bedacht :duh:

1. Het is niet gejat het zijn een ander soort sensors.

2. Als er al iemand jat is het Nintendo want de eyetoy had ook al sensors.

Verder ontbreekt er zoveel aan de 'goedkope' versie (van 500 euro) dat je eigenlijk min of meer gedwongen wordt om toch de dure versie (600 euro!) te kopen.

Het enigste wat ontbreekt zijn inputs voor HDTV's (heeft toch bijna niemand), wifi en wat memory stick etc aan sluitingen en 40 GB minder.

Geplaatst:

Daar heb je een punt. Eigenlijk is Sony nog het meest origineel. Microsoft jat meer dan Sony of Nintendo.

Met punt twee haal je je eigen argument al onderuit. De EyeToy werkt totaal anders dan de Wii-Controller en volgens jouw punt 1 is het dan geen jatten meer, dus heeft Nintendo dat ook niet gejat van de EyeToy.

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:
Het enigste wat ontbreekt zijn inputs voor HDTV's (heeft toch bijna niemand), wifi en wat memory stick etc aan sluitingen en 40 GB minder.

Wil je zeggen dat als je een ps3 van €499 koopt, je dan geen HD kan gamen :s dan heb ik nog reden te meer om een duurdere te kopen :puh:

Hier alle filmpjes!

Deze E3 overtreft echt mijn stoutste verwachtingen man.

Goed

+ Vertrouwde controller

+ Tiltsensor in controller

+ Download-service

+ Draadloos en gratis WiFi

+ Hardeschijf biedt grote capiciteit

+ PSP-synchronisatie biedt mogelijkheden

+ Exclusiefe titels

+ Specificaties

+ Regiovrij

+ Wereldwijde launch

+ Volledig backwards compitable

Slecht

- 11 november 2006 is te laat, Microsoft te lang vrij spel

- 499 en 599 dollar is te duur, Xbox 360 is tweemaal goedkoper

- Grand Theft Auto IV niet exclusief voor PlayStation 3, Sony's sterkste titel

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Daar ben ik 't niet mee eens xbox360 kost .... dan heb je nog een extra controller nodig voor met 2, een scart kabel, een hd-dvd reader van 200€, een HDD,....

Geplaatst:

Daar ben ik 't niet mee eens xbox360 kost .... dan heb je nog een extra controller nodig voor met 2, een scart kabel, een hd-dvd reader van 200€, een HDD,....

Als je de extra controller en de HD-DVD-reader wilt wel, maar die heb je niet per se nodig. Maarja, tegen november gok ik dat ook de complete Xbox 360 een prijsverlaging is ondergaan.

Geplaatst:

Maar las ik ghet goed begrijp heeft die van 60GB wi-fi en die van 20niet... dus met 1 van 20GB kan je de psp niet als controller gebruiken en met die van 60GB wel ?

Geplaatst:
Maar las ik ghet goed begrijp heeft die van 60GB wi-fi en die van 20niet... dus met 1 van 20GB kan je de psp niet als controller gebruiken en met die van 60GB wel ?

Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik denk dat de WiFi-optie op de PlayStation 3 niet voor de PlayStation Portable geld, maar voor dat de console gewoon via WiFi - net als de Wii - online gaat. Online gaan met je PlayStation 3 is dan ook gratis, maar kent minder functies dan Xbox Live. Kwaliteit (Xbox Live) is immers niet gratis he.

Ik probeer niet te zeggen dat je voor die 675 euro (PlayStation 3 + game) geen kwalitatief hoogstaand product krijgt. Ik wil zeggen dat het toch maar even 675 euro is, en dat je dat niet zo makkelijk uit je zak haalt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...