Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Discussie afgelopen.

Laat ze gewoon lekker door dicuseren, dat houd dit topic in leven!

Die prijs is goed, als je een 360 koopt met HD kastje ben je bij elkaar 700 dollar kwijt. Voor een PS3 (inclusief 'HD kastje') ben je 600 dollar kwijt!

En Ethernet (soort 'PS3 live) wordt volledig gratis, misschien kost muziek downloaden geld. Maar dat kost het in de winkel ook. Xbox live kost 60 euro per jaar, bereken je verlies!

Welke console is er nou duur?

Dat HD kastje heb je alleen nodig als je films in HD wil kijken en een HDTV hebt. Bij de Xbox 360 kun je er dus zelf voor kiezen of je daar extra geld voor wil betalen. Bij de PS3 zit dit er standaard bij, waardoor je er dus niet voor kunt kiezen om 200 euro minder te betalen, omdat je toch geen HD films wil kijken.

Xbox live kost 60 euro per jaar, bereken je verlies!

Xbox 360=400 euro (tegen de tijd dat de PS3 uit is zou er trouwens een prijsverlaging komen)

Xbox Live Gold=60 euro per jaar

PS3=600 euro

verschil=200 euro=meer dan 3 jaar Xbox Live Gold

Geplaatst:

Discussie afgelopen.

Laat ze gewoon lekker door dicuseren, dat houd dit topic in leven!

Die prijs is goed, als je een 360 koopt met HD kastje ben je bij elkaar 700 dollar kwijt. Voor een PS3 (inclusief 'HD kastje') ben je 600 dollar kwijt!

En Ethernet (soort 'PS3 live) wordt volledig gratis, misschien kost muziek downloaden geld. Maar dat kost het in de winkel ook. Xbox live kost 60 euro per jaar, bereken je verlies!

Welke console is er nou duur?

Dat HD kastje heb je alleen nodig als je films in HD wil kijken en een HDTV hebt. Bij de Xbox 360 kun je er dus zelf voor kiezen of je daar extra geld voor wil betalen. Bij de PS3 zit dit er standaard bij, waardoor je er dus niet voor kunt kiezen om 200 euro minder te betalen, omdat je toch geen HD films wil kijken.

Xbox live kost 60 euro per jaar, bereken je verlies!

Xbox 360=400 euro (tegen de tijd dat de PS3 uit is zou er trouwens een prijsverlaging komen)

Xbox Live Gold=60 euro per jaar

PS3=600 euro

verschil=200 euro=meer dan 3 jaar Xbox Live Gold

maar je vergeet 1 ding ! de ps3 zijn hardware is 2 of 3 x beter ! :cab: dus ga nu niet begin te ******* over de prijs ik koop toch met de realise een ps3 hoor :cya: veel beter die ps3

Geplaatst:

Groot gelijk, dit maal gaat microsoft af tegen sony, voorige keer was 't sony tegen microsoft... tijd voor veranderng dus :D

Geplaatst:
Groot gelijk, dit maal gaat microsoft af tegen sony, voorige keer was 't sony tegen microsoft... tijd voor veranderng dus :D

Inderdaad, de PS3 is gewoon veel beter. Ik denk dat Sony veel maar aandacht aan de PS3 heeft gegeven dan aan de PS2.

Nu alleen maar hopen dat het echt zo is en dat er goede games op komen en dat hij niet al te duur is dan is alles goed!

Geplaatst:
maar je vergeet 1 ding ! de ps3 zijn hardware is 2 of 3 x beter ! dus ga nu niet begin te ******* over de prijs ik koop toch met de realise een ps3 hoor veel beter die ps3

Sommige technische dingen zijn inderdaad beter. Het schijnt dat het daardoor wel moeilijker is voor developers om games te ontwikkelen voor de PS3 en dat zou kunnen betekenen dat PS3-games duurder worden en dat uitgevers minder risico's durven te nemen.

Het is trouwens nog maar de vraag of je het verschil tussen de twee echt zult zien in de games of dat het slechts technisch gebrabbel is.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ergens gelezen dat een bleu-rade disc 50 GB grot is dus dat wil zegen dat er spellen van 50 GB op kunnen is dat wel waar van die 50 GB want ik geloof het niet echt :?

jah beb het gevonden het is dus waar kijk maar op de screen :

jvc.jpg

en op de site van blue-ray staat ook dit :

''Blu-ray Disc

Blu-ray, also known as Blu-ray Disc (BD), is the name of a next-generation optical disc format jointly developed by the Blu-ray Disc Association (BDA), a group of the world's leading consumer electronics, personal computer and media manufacturers (including Apple, Dell, Hitachi, HP, JVC, LG, Mitsubishi, Panasonic, Pioneer, Philips, Samsung, Sharp, Sony, TDK and Thomson). The format was developed to enable recording, rewriting and playback of high-definition video (HD), as well as storing large amounts of data. The format offers more than five times the storage capacity of traditional DVDs and can hold up to 25GB on a single-layer disc and 50GB on a dual-layer disc. This extra capacity combined with the use of advanced video and audio codecs will offer consumers an unprecedented HD experience.

While current optical disc technologies such as DVD, DVD±R, DVD±RW, and DVD-RAM rely on a red laser to read and write data, the new format uses a blue-violet laser instead, hence the name Blu-ray. Despite the different type of lasers used, Blu-ray products can easily be made backwards compatible with CDs and DVDs through the use of a BD/DVD/CD compatible optical pickup unit. The benefit of using a blue-violet laser (405nm) is that it has a shorter wavelength than a red laser (650nm), which makes it possible to focus the laser spot with even greater precision. This allows data to be packed more tightly and stored in less space, so it's possible to fit more data on the disc even though it's the same size as a CD/DVD. This together with the change of numerical aperture to 0.85 is what enables Blu-ray Discs to hold 25GB/50GB.

Blu-ray is currently supported by more than 170 of the world's leading consumer electronics, personal computer, recording media, video game and music companies. The format also has broad support from the major movie studios as a successor to today's DVD format. Seven of the eight major movie studios have already announced titles for Blu-ray, including Warner, Paramount, Fox, Disney, Sony, MGM and Lionsgate. The initial line-up is expected to consist of over 100 titles and include recent hits as well as classics such as Batman Begins, Desperado, Fantastic Four, Fifth Element, Hero, Ice Age, Kill Bill, Lethal Weapon, Mission Impossible, Ocean's Twelve, Pirates of the Caribbean, Reservoir Dogs, Robocop, and The Matrix. Many studios have also announced that they will begin releasing new feature films on Blu-ray Disc day-and-date with DVD, as well as a continuous slate of catalog titles every month.

For more information about Blu-ray, please see our Blu-ray FAQ. "

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Geplaatst:
ik heb ergens gelezen dat een bleu-rade disc 50 GB grot is dus dat wil zegen dat er spellen van 50 GB op kunnen is dat wel waar van die 50 GB want ik geloof het niet echt :?

Wat valt er niet aan te geloven, 50Gb is echt niet zo gigantisch veel hoor tegenwoordig. Of bedoel je iets anders.

Geplaatst:

Wat valt er niet aan te geloven, 50Gb is echt niet zo gigantisch veel hoor tegenwoordig. Of bedoel je iets anders.

een spel is max. naar mijn weten 6 GB toch WoW en gta 4.7 GB dus is 50 GB wel veel hoor :tu:

Geplaatst:

een spel is max. naar mijn weten 6 GB toch WoW en gta 4.7 GB dus is 50 GB wel veel hoor :tu:

Dat is voor de huidige generatie console graphics. Op een next-gen heb je betere graphics, en daarvoor heb je meer MB'tjes nodig ;)

Geplaatst:
inderdaad, maar ze kunnen graphics wegmoffelen, en grotere werelden maken...

Wat is dat nou weer voor raar werkwoord?

Geplaatst:

Dat is voor de huidige generatie console graphics. Op een next-gen heb je betere graphics, en daarvoor heb je meer MB'tjes nodig ;)

jah maar dan nog zou er veel overschieten ik hoop dat in gta IV ze de hele 50 GB gaan gebruiken :puh: hoe groot zou de wereld dan wel niet zijn :puh::p:p:p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...