Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb ergens gelezen dat een bleu-rade disc 50 GB grot is dus dat wil zegen dat er spellen van 50 GB op kunnen is dat wel waar van die 50 GB want ik geloof het niet echt :?

Wat valt er niet aan te geloven, 50Gb is echt niet zo gigantisch veel hoor tegenwoordig. Of bedoel je iets anders.

een spel is max. naar mijn weten 6 GB toch WoW en gta 4.7 GB dus is 50 GB wel veel hoor :tu:

Dat is voor de huidige generatie console graphics. Op een next-gen heb je betere graphics, en daarvoor heb je meer MB'tjes nodig ;)

jah maar dan nog zou er veel overschieten ik hoop dat in gta IV ze de hele 50 GB gaan gebruiken :puh: hoe groot zou de wereld dan wel niet zijn :puh::p:p:p

GTA IV wordt MAXIMAAL 9 GB omdat hij anders niet op de &$&&$#%$ doos gaat.

Geplaatst:
GTA IV wordt MAXIMAAL 9 GB omdat hij anders niet op de &$&&$#%$ doos gaat.

Dat snap ik niet! Als je 50 GB tot je beschikking hebt ga je toch niet 'maar' 9 GB gebruiken?

Leg is uit!

Geplaatst:

Aangezien hij op PS3 en XDoos 360 komt en de doos alleen DVD ondersteunt (max 9GB) kan GTA IV ook maar max 9 GIGE zijn. :-(

Geplaatst:

Alsof er ooit een spel uitkomt dat 50 GB zal zijn. De grootste spellen van nu zijn een paar GB, dus 9 GB is echt niet te weinig.

Geplaatst:

Maar als ze (R*) eerst een 360 versie maken, en daarna van de overige 41 GB de PS3 versie giganties gaan updaten? _O_

Geplaatst:
Wat dacht je met 41 GB te gaan doen?

De gta IV steden + Liberty city + vice city + san andreas ineen met de ps3 graphics. ;)

Geplaatst:

Dan zit je nog lang niet aan 50 GB

Dan zit je wel ruim over 9 GIGE dus dat is voor de Xdoos alvast onmogelijk.

Je zou ook nog even GTA: 1 + 2 erbij kunnen stoppen :puh:

En een grote online functie, die je voor de Xbox moet downloaden zodat je HD gelijk vol zit :Y

Geplaatst:

neih, tenzij ze regenwoud, zee eilanden etc wegdoen, maar dan zijn ze er wel JAAAREN aan aan het werken he :-)

Geplaatst:

sorry, was reactie op gta world, ik wist niet dat er al een volgende pagina was, maar ze kunnen die ps3 versie wel groter maken door ongelofelijk graphics, extra talen,....

Geplaatst:
sorry, was reactie op gta world, ik wist niet dat er al een volgende pagina was, maar ze kunnen die ps3 versie wel groter maken door ongelofelijk graphics, extra talen,....

Dat lijkt me niet logisch, omdat bijna de hele wereld Engels spreekt zodat iedereen het begrijpt! Het is (denk ik) wel logisch dat ze betere graphics gebruiken met die overige 41 GB _O_ .

Geplaatst:

Je kunt nu wel zeggen dat ze dan maar met ongelofelijke graphics moeten komen, maar dat is tamelijk moeilijk en veel werk om te programmeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...