LucasV Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) De eerste generatie games op de PlayStation 3 zullen geloof ik niet eens dubbel gelaagd zijn, maar gewoon een ruimte van 20GB bevatten. Bovendien heeft HD-DVD een schijfruimte van 15GB dus dat scheelt niet zeer veel. Mwa, als The Elder Scrolls IV: Oblivion al op een DVD (9) past, dan hoef je er niet wakker van te liggen dat de schijfruimte van HD-DVD te weinig is. Bewerkt: 15 mei 2006 door LucasV Reageren
SamShine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Daar heb je gelijk in, maar als je over twee/drie jaar naar de games kijktis het toch wel een beetje proppen op z'n schijfje hoor! Reageren
Yohan Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Er worden wel vaker games gemaakt die niet op 1 schijfje passen... Kijk maar naar paar Final Fantasy titels op de PsOne, ik maak hier dus niet druk over... Reageren
meetlat Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Of WoW 4cd's of zijn 't dvd's ? maar 1ding is zeker, op de ps3 zullen ze gta IV wel betere graphic's geven daar mag je zeker van zijn, kijk maar naar san andreas xbox en ps2 versie ... Maar weet iemand wanneer gta IV er is want 't wasd geen launch titel he ?? Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 In Europa op oktober 19, 2007. Lees hier meer over de vorderingen van Grand Theft Auto IV (4). Ik denk dat niemand meer kan wachten . Reageren
Rullez Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) er is al een grootte vordering zie ik Bewerkt: 15 mei 2006 door zonnet Reageren
SamShine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 er is al een grootte vordering zie ik Er is feitelijk niks bekent over GTA IV Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ik ga denk ik de PS3 pas aanschaffen als GTA IV er is. Dan is ie al een stuk goedkoper denk ik. Reageren
LucasV Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 @M.Gordon: De banner in je signature klopt niet meer. Reageren
SamShine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Ehh lucas, is dat niet iets voor in een PB? Maar je brengt me wel op een idee, dit las ik pas en vindt het best interessant voor een discussie! Mij maakt het niet uit hoe hij eruit ziet, als hij maar lekker gamed! Ik kijk toch naar mijn TV en niet naar mijn console? Bewerkt: 15 mei 2006 door Big-Loser Reageren
Yohan Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Ik agree met Big Loser... En Lucas, de controller klopt ook niet meer.. Alleen Big L. wat wil je aanduiden met deze screens ? Bewerkt: 15 mei 2006 door Yohan Reageren
SamShine Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Alleen Big L. wat wil je aanduiden met deze screens ? Over de verschillen, in 2005 werd de PS3 zo voorgestelt aan de 'consument' en nu na de E3 kent iedereen hem zo. Nu wil ik weten wat je van de veranderingen vindt, is hij er lelijker op geworden? Was de oude beter? Is deze beter? Oke? Reageren
Yohan Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ow nu snap ik hem... In dat geval ga ik mee in jou mening, ik kijk namelijk ook niet naar de console als ik game... Hebben de nieuwere versies nou minder USB slots ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.